הרחקת יונים באור עקיבא ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים באור עקיבא ע"י רשת או דוקרנים

אם גיליתם שיש לכם יונים בנכס שלכם, אולי אתם תוהים האם כדאי לכם לנסות להרחיק אותם בעצמכם או לשכור שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים. הנה כמה מידע שימושי שיעזור לך להחליט באיזה מסלול לקחת.

עלות הרחקת יונים מרכושכם

אם אתם חוששים מהידבקות ביונים בנכס שלכם, מומלץ להזמין איש מקצוע שיפטר מהן. הם עלולים להזיק לרכוש שלך, לצמחים שלך ואפילו לחיות המחמד שלך. עלות הרחקת יונים תלויה במספר גורמים, כולל גודל הרכוש שלך, מספר הציפורים וסוג הציפורים.

ייתכן שתרצה להתקין רשת סביב היקף הגג שלך. יונים יימנעו מלקנן ברשת. שימוש בגדר תיל הוא גם אפשרות טובה.

יש אנשים שירצו להשתמש בקוצים של ציפורים כדי להרתיע יונים. אלה יעילים במיוחד אם יש לך שטח מוגבל שצריך להרתיע. דוקרני ציפורים עשויים לרוב מנירוסטה או פלסטיק ויבואו במגוון אורכים.

אפשרויות נוספות להרתעת יונים כוללות מכונות קול וג'ל שנראה כמו אש. למרות שאלו יכולים להיות יעילים, הם לא יכולים להיות פתרון לטווח ארוך. חשוב לזכור שיונים תמיד ימצאו דרך לחזור.

יונים הן מין פולש, ועדיף למנוע מהן להיכנס לבית או לעסק שלך. בנוסף לנזק שנגרם כתוצאה מהגללים, היונים עלולות לגרום למגוון בעיות בריאותיות. מלבד זיהום מזון וגרימת גיבוי מים, יונים עלולות גם להיתקע בפתחי אוורור ופתחים אחרים, וזה יכול להיות מסוכן להתמודדות עם אנשים.

עלות טיפוסית של הרחקת יונים יכולה לנוע בין 100 ל-300 דולר. עבור להקות גדולות, העלות יכולה להגיע עד 1,000 דולר. זה כולל את עלויות ההסרה, הניקיון והציוד הנדרש לניקוי הבלגן.

שירותי הרחקת יונים בקנה מידה קטן יותר יכולים לעלות רק 90 דולר. שירותים יקרים יותר יכולים לכלול התקנת רשת או דוקרנים על הגג שלך או בבניין שלך.

שימוש ברשת ציפורים היא אחת הדרכים היעילות ביותר להרתעת יונים. הרשתות עשויות מרשת פוליאתילן עמידה וימנעו פיזית מציפורים להיכנס לחלל שלך.

יונים הן מין אופורטוניסטי, ולעתים קרובות הן ישתמשו באתרי סילוק אשפה או באזורי סילוק זבל כדי להכין ארוחה. שמירה על ההזנה שלך באמבטיות פלסטיק סגורות ואחסנה בחוץ הם אמצעי מניעה טובים לנקוט.

להיפטר מיונים בעצמך

כאשר אתה צריך להיפטר מיונים, ישנן אפשרויות רבות לבחירה. למרות שזה עשוי להיות מפתה לפנות לשירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים, יש הרבה יותר פתרונות חסכוניים שיש לקחת בחשבון.

מכת יונים עלולה לגרום נזק גדול לבית או לעסק שלכם. זה יכול גם להוות סיכון לבריאות שלך. צואת יונים יכולה לשאת וירוסים וטפילים, ובשאיפה יכולה להשפיע על הריאות. הם יכולים גם לזהם מזון לבעלי חיים.

כדי למנוע מיונים לפלוש לביתך, התקן רשת תיל או רשת ציפורים על הגג או על אזורים אחרים שבהם יש סיכוי גבוה שהציפורים ימצאו את דרכן פנימה. אתה יכול גם להשתמש בקוצים של ציפורים או מונעי רעש כדי למנוע מהיונים ללון.

אם אתם מחפשים אמצעי הרתעת יונים זול ויעיל, דוקרני ציפורים BirdBGone הם אופציה מצוינת. דוקרנים אלו זמינים בפלסטיק או מתכת וניתנים להתקנה בכל מקום.

דרך טובה נוספת להרתיע יונים היא לתלות דחליל בצורת נץ. ניתן להזיז את זה כל כמה שבועות ויכול לעזור למנוע מיונים לקחת מגורים קבועים בביתכם.

פתרונות אחרים כוללים שימוש בגורם מרתיע רעש המופעל בתנועה, אורות מהבהבים, או אפילו מכשיר קולי. בנוסף, ניתן להשתמש במגרדת לניקוי גואנו יונים מיובשים.

חשוב לשמור על הבית נקי ממזיקים, במיוחד אם יש לך ילדים, חיות מחמד או קרובי משפחה מבוגרים שגרים איתך. שינויים קטנים יכולים להשפיע מאוד על בעיית המזיקים שלך.

בין אם אתם צריכים להיפטר מיונים, עכבישים או נמלים, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שלנקסטגן פתרונות הדברה יש את המומחיות והרישוי לספק את הפתרון המתאים למצבכם. אנו מציעים גם ביטוח תחרותי כדי להגן עליך ועל משפחתך.

להיפטר מיונים יכולה להיות משימה מאתגרת. הם יכולים להוות מטרד, והם יכולים להשאיר מאחוריהם גזים רעילים וחיידקים שעלולים להזיק לאנשים. אבל עם הידע הנכון ומעט זמן, תוכלו למצוא פתרון ליונים גם משתלם וגם יעיל.

הרחק ממך יונים

אם יש לך בעיה עם יונים, יכול להיות קשה למצוא דרך להיפטר מהן. הם יכולים להזיק לרכוש ולהיות מסוכנים, אבל יש דרכים להרחיק אותם. תרצה להתייעץ עם רשויות ניהול חיות הבר המקומיות שלך כדי להבטיח שאתה מקבל את הפתרון הטוב ביותר למצבך.

האפשרויות הטובות ביותר להדברת יונים תלויות בסוג הבניין שבבעלותך, גודל הבניין שלך וכמות הלחץ שאתה מרגיש מהציפורים. בדרך כלל, פתרונות אלה הם זולים יחסית.

האפשרות הזולה ביותר היא להשתמש ברשת. זה יכול להיות מותקן סביב היקף הגג או המרפסת שלך, וזה יכול גם למנוע פיזית יונים להיכנס לבניין שלך.

שיטה נוספת להרתעת יונים היא שימוש במכונת קול. מכשירים אלה משמיעים קולות של חריקות או עפים. זה עשוי להספיק כדי להפחיד את הציפורים. עם זאת, זה לא יעבוד אם יש לך להקה מבוססת.

חלופה נוספת היא התקנת מסלול הלם. זה יגרום להתחשמלות קלה כאשר הציפור נוגעת בו. יונים ילמדו שהאזור לא נוח.

חלק מהאמצעים להרתעת יונים עשויים מקוצים מפלסטיק או מתכת. יונים נוטות לחרוט דרך מתכת, אז אולי זו לא הבחירה הטובה ביותר אם אתם מחפשים אמצעי הרתעה יעיל.

אמצעי הרתעת יונים אחרים כוללים מכשירים קוליים, אורות המופעלים בתנועה ואורות מהבהבים. בטווח הארוך, שיטות אלו לא יהיו יעילות כמו רשת.

לפתרון קבוע יותר, מגלשות יונים הן עוד אפשרות מצוינת. אלה זמינים גם בנירוסטה וגם בפלסטיק. בהתאם לסוג הבניין שבבעלותך, כמות השטח שאתה צריך לכסות, ומספר היונים שאתה צריך להרתיע, ייתכן שתצטרך יותר ממגלשה אחת.

רשת ציפורים היא גם דרך טובה להגן על יבולים ומבנים חיצוניים מפני יונים. אם יש לך חווה, יונים עלולות להזיק להאכיל שלך. ודא שאתה מאחסן את ההזנה שלך בחדר נעול או אמבטיות פלסטיק עם מכסים נעולים.

יונים הן לא המזיק היחיד שיהרוס את הרכוש שלך. אתה יכול גם לחלות מהגללים שלהם. הקקי שלהם מכיל גזים רעילים שעלולים לגרום למחלות לבני אדם וחיות מחמד.

הימנעות מלשלשת יונים צואת

יונים היא לא רק שאינה מושכת, אלא שהיא עלולה להוות סיכונים בריאותיים. חיידקים בצואה של יונים יכולים לעבור לבני אדם, וטפילים אקטופאריים יכולים לנשוך בני אדם.

אם יש לכם בעיית יונים, ישנן מספר אפשרויות להרתעת ציפורים אלו. אחת הדרכים היא להשתמש בקוצים של ציפורים. אלה נועדו למנוע מיונים לנחות ולקנן בשטח שלך.

שיטה נוספת היא התקנת רשת שמהווה גבול פיזי. ניתן לתלות רשת מהגג עד לדפנות המרפסת. עם זאת, אם אתה מתקין רשת עבור ארכיטקטורה מפורטת מאוד, ייתכן שתצטרך יותר מרצועה אחת.

אפשרויות אחרות כוללות ריסוס קקי של ציפורים במים, שימוש בחומר דוחה ג'ל ומכונות קול. אמנם שיטות אלו יעילות במניעת כניסת יונים, אך הן עלולות גם להזיק או להרוס רכוש.

בנוסף לגרימת בעיות בריאותיות, צואת יונים יכולה להיות מאכלת. זה יכול להוביל לנזק למרזבים, גגות וציוד.

יונים יכולות גם להכניס טפילים לבית שלך. מלבד העברת קרדית ציפורים, הם יכולים לשאת מחלות כמו סלמונלוזיס ודלקת המוח של סנט לואיס, שעלולות לגרום לזיהומים של מערכת העצבים.

ליונים יש אינסטינקט ביות מזן. הם ינהרו למזון ולמחסה, וינצלו אתרי פינוי אשפה פתוחים. אם אתם חוששים שיונים הורסות לכם את הבית או העסק, שקלו להיעזר בחברת הדברה מקצועית. ודא שהלוכד שלך מורשה ומבוטח.

יונים הן מטרד מעצבן. נוכחותם עלולה לגרום לתיקונים וניקיון יקרים. הם יכולים גם לזהם מזון לבעלי חיים ולבני אדם.

יונים מאוד מסתגלות וידוע שהן חיות בפינותיהם של בניינים. ידוע כי יונים גורמות נזק של מיליוני דולרים מדי שנה. בין אם יש לכם עסק עם זוג יונים בודד או נחיל ציפורים, הרחקתן היא משימה גדולה.

לוכד חיות בר הוא פתרון אמין להתמודדות עם יונים. הלוכדים הטובים ביותר יגיעו עם רישיון, ביטוח, ויהיו בעלי הידע והניסיון הנדרשים לטיפול בעבודה.

כאשר אתם מחפשים שירות הרחקת יונים, חפשו את אלו שמציעים דוקרנים לציפורים או רשת. אלו פתרונות אנושיים שירתיעו את היונים.

.

.

דילוג לתוכן