הרחקת יונים לחברות ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים לחברות ע"י רשת או דוקרנים

אם יש לכם מכת יונים בבית, סביר להניח שתרצו להיפטר מהם בהקדם האפשרי. לכן חשוב לדעת כיצד לבחור שירות הרחקת יונים. אתה יכול לבחור להשתמש ברשת או דוקרנים כדי להרחיק את הציפורים מהרכוש שלך. שתיהן דרכים יעילות להרחיק יונים, ושתיהן זולות.

לכידה לבדה היא לא פתרון יונים ברקיימא

יונים מהוות לא רק מטרד לבעלי בתים, הן גם עלולות לגרום לנזק רב למבנים ולבריאות האנשים. הקקי שלהם יכול גם לסתום מרזבים ולסתום צינורות, ויכול להיות מקור למחלות. למרבה המזל, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להרחיק אותם מהרכוש שלך מבלי להרוג אותם.

ישנן מספר שיטות בהן תוכל להשתמש כדי להפחית את מספר היונים בבית או בעסק שלך. האחת היא להפחית את ההאכלה שלהם, וזו הסיבה העיקרית שהם מופיעים. בנוסף, תוכלו לנסות להשתמש במערכת הרתעת ציפורים. אתה יכול לעשות זאת על ידי התקנת דוקר יונים מנירוסטה או גומי או התקנת חוט ציפור.

לכידה היא דרך טובה נוספת לצמצם את מספר היונים בשטח שלכם. מלכודת היא כלוב המאפשר ליונים להיכנס ולצאת ממנו. בדרך כלל, יונים מומתות לאחר שנלכדו במלכודת.

אמנם לכידת היא שיטה מצוינת לצמצום יונים, אך אין זו שיטה יעילה לחיסול להקת יונים שלמה. הסיבה לכך היא שהמבנה החברתי של יונה ימנע בדרך כלל את יציאתה. לכן, לתוכנית לכידה אין השפעה ניתנת להרחבה, והיא תעבוד רק לפרק זמן קצר.

הפתרון הטוב ביותר הוא ליישם שילוב של אסטרטגיות שונות. טקטיקות אלו יכללו את הדברים הבאים: צמצום האכלה, התקנת מערכת הרתעת ציפורים ושינוי בית גידול.

השיטה היעילה והיעילה ביותר היא התקנת מערכת הרתעת ציפורים. מכשירים רבים כאלה מיוצרים במיוחד עבור יונים. הם כוללים מלכודת יונים שתוכננה במיוחד שיכולה ללכוד מספר יונים בו זמנית. פתרונות נוספים כוללים רשת 2 אינץ' או פאנל סולארי עם מסך מתכת מגולוון.

הגורם החשוב ביותר ביעילותו של הרתעת ציפורים הוא מידת הניקוי שלו. אם לא תסיר מזון ומים מהרכוש שלך, הציפורים ימצאו בקרוב מקומות אחרים ללכת אליהם. אז הקפידו לשטוף ידיים, לנקות את האזור ולדאוג לכל אשפה לפני שמכניסים את המכשיר למקומו.

רשתות הרחקת ציפורים הן בחירה מצוינת להרחקת יונים מאזור צר צר

כאשר מדובר בהרחקת יונים מאזור צר צר, רשתות הרחקת ציפורים הן אופציה מצוינת. הם מושלמים למניעת נחיתת יונים באזורים צרים ולהרחקתן מחצרות.

יונים הן מזיקים בעייתיים ביותר. לא רק שהם פוגעים ברכוש שלך, אלא שהם יכולים להזיק לבריאות שלך. ציפורים אלה יכולות לשאת טפילים מוטסים. בנוסף, צואת יונים מסוכנת ומאכלת במיוחד. זה יכול לגרום למגוון של בעיות, כולל נזק למבנים והצטברות גזים רעילים.

רשתות להרחקת ציפורים קלות להתקנה. אתה יכול לבחור מתוך מספר סוגים שונים. בהתאם לצרכים שלך, אתה יכול לבחור בין רשת ניילון או פלסטיק. ניתן לתלות את הרשת בצורה אנכית לאורך צדי הבניין שלך, מעל ארובה או גג, או מעל פטיו.

ניתן להתקין רשתות להרחקת ציפורים גם כאמצעי סינון על שבילים מקורים או חופות להולכי רגל. אם אתם מחפשים חומר מרתיע לגגון קטן או למגרש, אולי כדאי לכם לבדוק פתרון רשת ניילון או פלסטיק.

אפשרויות אחרות להרחקת ציפורים כוללות קוצים של ציפורים. דוקרנים יעילים מאוד בהרחקת ציפורים גדולות מאזורים מסוימים. עם זאת, הם אינם מתאימים לציפורים קטנות יותר. מסיבה זו, אם יש לכם להקת ציפורים קטנות, תצטרכו למצוא אמצעי מרתיע שתוכנן במיוחד עבור המין.

אפשרות נוספת היא להשתמש במכונת סאונד. סוגים מסוימים של מכונות קול, כמו אורות מסתובבים, לא יהיו יעילים נגד יונים. בנוסף, הנפת דגלים צבעוניים, שיכולים להיות יעילים נגד מזיקים אחרים, עלולה להיות לא יעילה נגד יונים.

ידוע כי יונים נושאות טפילים הנישאים באוויר, כולל פרעושים וקרציות. הם גם מזהם מים, מה שעלול להוביל לנזק למבנים. חשוב לוודא שכל רכיבי המים שיש לכם מתוחזקים כראוי.

כדי למנוע נחיתת יונים על גגות, כדאי לשקול התקנת חוטים מקבילים. אלה פשוטים להתקנה ויכולים לעזור להרחיק יונים מהגג. חוטים מקבילים יכולים להיות מותקנים על ידי בעלי בתים, או שאתה יכול להזמין חברה מקצועית להדברת יונים שתעשה זאת עבורך.

השיטה הקלה ביותר להפחיד יונים מביקור בבניין שלך

אם אתה מחפש להיפטר מיונים, יש מגוון שיטות לבחירה. המעשי ביותר הוא להשתמש במלכודת. עם זאת, יש אנשים שמעדיפים למשוך את היונים עם מגוון פריטים אטרקטיביים. עפיפון פיתוי, למשל, יעיל.

שיטה פופולרית נוספת היא התקנת דוקרנים של ציפורים. אלו הן חתיכות קטנות של נירוסטה המחוברות למשטחים אופקיים. יונים אינן רוצות לנחות על חפצים כאלה, ולכן הן יימנעו מלעשות זאת. ניתן להשתמש בהם על גגונים, אדני חלונות ואדריכלות נוי.

ליונים יש אינסטינקט ביות חזק. זו אחת הסיבות לכך שחלק מהאנשים נהנים להאכיל אותם. זה גם אומר שיכול להיות קשה להסיר קן יונים.

דרכים יעילות אחרות להפחיד יונים כוללות שימוש בעפיפון מטעה או חפץ מחזיר אור. רוב האנשים בוחרים במראה קטנה או תקליטורים ישנים. אתה יכול גם להשתמש ברזנט כדי לתפוס את פסולת היונים.

לבסוף, אתה יכול להשתמש בפנס כדי לפתות יונה לתוך המלכודת שלך. וודאו שהאור נמצא בתחתית הקופסה כדי שהיונה תימשך אל האור.

ידוע שדורסים רודפים אחרי יונים לפרק זמן קצר. ניתן גם לאמן אותם לעשות זאת. אבל הם צריכים בז מורשה.

פדיית בז היא שיטה יעילה להיפטר מיונים. זה דורש שימוש במשאבים רבים. למרות שזו יכולה להיות דרך יעילה להפחיד יונים, היא לא הכי מעשית.

שיטה נוספת להיפטר מיונים היא שימוש במערכת רשת. הרשת יקרה מאוד במבני תעשייה גדולים. אז אם יש לך זיהום קטן יחסית, ייתכן שלא תצטרך את הגישה הזו.

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שקול להשתמש בשילוב של כל הטכניקות שהוזכרו לעיל. שיטות מסוימות ייקח יותר מיום אחד, אבל ככל שתעשה יותר, היונים שלך ילמדו מהר יותר להתחמק מהרכוש שלך.

יונים הן לא נוכחות נעימה בבית שלך. הם יכולים לשאת מחלות, לאכול את הדגנים שלך ולהרוס את המראה החיצוני של הבניין שלך.

שיפוץ הגנת ציפורים עובד בצורה הטובה ביותר עבור יונים

אם נתקלתם בבעיות ביונים בביתכם, הגיע הזמן לנקוט באמצעים כדי להגן עליה. יונים הן מזיקים שיכולים להמיט הרס על הרכוש שלך, מה שמקשה על החיים בו. צואת יונים נושאת מגוון קרדית נושאת מחלות. הם גם יכולים לפגוע בצבע ובמשטחים חיצוניים אחרים.

שיפוץ הגנת ציפורים הוא אופציה לשמירה על יונים מלעוף לביתכם. חלק מהפתרונות כוללים רשת תיל או רשת. ניתן גם להתקין פסי פלסטיק כדי למנוע מציפורים להיכנס לביתך.

הגנת ציפורים היא תהליך מורכב וצריך לטפל בו על ידי איש מקצוע. זה לא פתרון זול. ישנם גם ג'לים מיוחדים להרתעת ציפורים שניתן לרסס. עם זאת, מוצרים אלה יכולים להיות יעילים רק כאשר מיושמים על אזורים שאינם מאובקים במיוחד.

אחת הדרכים היעילות ביותר להרתיע יונים היא שימוש בשילוב של קול ואור. התקנת אורות מהבהבים ומונעי רעש המופעלים בתנועה יכולה להיות דרך מצוינת למנוע מיונים לקנן בשטח שלך.

בנוסף למניעת תעופה של יונים לביתכם, תוכלו למנוע מהן לקנן בשטח שלכם על ידי התקנת פסי דוקרנים באדני החלונות או בשוליים. זה מונע מיונים להתיישב במקומות לינה נפוצים.

שיטות נוספות להגנת ציפורים כוללות הצבת רשתות ציפורים על גגות ודפנות המרפסת. רשת ציפורים ניילון אינה פוגעת בציפורים ויכולה גם למנוע מהן לקנן על הגג שלכם.

ניתן להשתמש גם בתכשירים כימיים להרחקה, שהם חומרים דביקים. הבעיה עם מוצרים מסוג זה היא שהם יכולים להיתקע על נוצות של ציפורים, ועלול להרוג אותן. כדי להשתמש במוצרים אלה ביעילות, עליך לוודא שהם עשויים מחומר ידידותי לסביבה.

אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע מיונים ללון בביתך היא להסיר מקורות מזון. לדוגמה, אם אתה מאחסן מזון לבעלי חיים במוסך שלך, עליך לאחסן אותו באמבט פלסטיק עם מכסה נעילה.

שיטת הגנת יונים יעילה נוספת היא התקנת משטחים מחזירי אור. אלה מספקים אפקט פריזמה, יונים מסנוורות זמנית.

פתרונות אחרים כוללים שימוש בחוטי חשמל מוארקים על משטחי שכייה. לחוטים יש מתח גבוה ונמוך, והם יכולים להיות יעילים למדי. עם זאת, חוטים אלה יכולים לקצר אם יש פסולת עליהם.

.

.

דילוג לתוכן