הרחקת יונים במעלות ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים במעלות ע"י רשת או דוקרנים

כאשר אתם רוצים לשכור שירות הרחקת יונים, כדאי שתפנו את הזמן שלכם לחשוב על סוג השירות שאתם צריכים. יש לך כמה אפשרויות, הכוללות שיטת רשת ודוקרנים. לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות משלה, ועליכם לקבל החלטה מושכלת בהתאם לצרכים שלכם.

דוקרנים

יונים הן מטרד שעלול לגרום נזק לגג ולמרזבים שלכם. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים להרחיק יונים מהרכוש שלך. הצעד הראשון הוא הסרת מקורות מים ומזון.

שיטות אחרות להרחקת יונים כוללות התקנת דוקרנים, רשתות ואמצעי הרתעה נוספים. אם תחליט להשתמש בשיטות אלה, וודא שאתה בוחר בספק שעומד מאחורי עבודתו.

כמו כן, כדאי להקפיד לבדוק ביקורות באינטרנט לפני שכירת שירות הרחקת יונים. יש מגוון אתרי ביקורות, כולל Google Reviews, Yelp וAngie's List.

בבחירת חברת הרחקת יונים יש להקפיד על זמן תגובה מהיר. חברת הרחקת יונים שלוקח לה יותר מ-24 שעות להגיב אינה מקצועית.

בחירת שירות הרחקת יונים היא משימה קשה. עם זאת, זה שווה את המאמץ. זכרו שיונים יכולות לחזור גם עם העבודה הטובה ביותר.

סוג ההרתעה שתבחר תלוי בתקציב שלך ובאופי הבניין שלך. אם יש לך מדף, ייתכן שתרצה להתקין מערכת מסילה חשמלית. לחלופין, ניתן להתקין כיסויים משופעים או חוט על פני אזור הטינה.

דוקרנים יעילים על מבנים קטנים ומדפים. בנוסף, הם קלים להתקנה והם בעלי פרופיל נמוך. ניתן להתקין אותם על אדני חלונות וקורות.

ללא קשר למבנה שלך, אתה יכול להתקין דוקרנים כדי למנוע מיונים לנחות עליו. דוקרנים מגיעים בסוגים וחומרים שונים, כמו פלסטיק ומתכת, ותוכלו לבחור איזה מהם מתאים ביותר למצב שלכם.

ניתן להתקין דוקרנים על המרזבים, על שיא הגג, על אדני החלונות ומסביב למדף. בניגוד לרשת יונים, ספייק ימנע את הציפור מהבניין.

דוקרנים של יונים יכולים להיות פתרון יקר, אבל הם פתרון לטווח ארוך. בהתאם לתקציב שלך ולאופי הבניין שלך, ייתכן שתרצה לנסות אפשרויות אחרות לפני השימוש בהן.

דוקרנים הם אחד המוצרים הפופולריים ביותר להדברת יונים. למרות שהם פתרון נוח, אתה צריך להתקין אותם בצורה נכונה אחרת הם לא יעשו הרבה.

הגנת ציפורים עם חוטים מקבילים

השימוש בהגנת ציפורים עם חוטים מקבילים היא שיטה יעילה לשמירה על ציפורי מזיקים מלנוח או לנחות על גגות או משטחים חיצוניים אחרים. מערכות אלו קיימות שנים רבות והן יעילות בהרתעת להקות גדולות של ציפורים. שימוש במכשירים אלו יכול להיות דרך חסכונית ואנושית למנוע כניסת ציפורים לביתכם.

ישנם שני סוגים עיקריים של הגנת ציפורים עם חוטים מקבילים. האחת היא מערכת עמוד וחוטים, והשנייה משתמשת בחוט מצופה ניילון. כל סוג של מכשיר נועד להרתיע מינים שונים של ציפורים.

מערכת חוטי עמוד ותיל יונים מורכבת מסדרה של עמודים אנכיים המחוברים למשטח בקפיצי פלדה. הם מרווחים במרכזים של 1.3 מטר. זה מאפשר לציפורים לקפוץ מהחוט כשהן מנסות לנחות.

מערכות חוטי שחפים הן שיטה נפוצה נוספת למניעת נחיתת שחפים על מבנים. הם משתמשים בחוט מצופה ניילון כתום הנראה לשחפים. הם מעוגנים לעמודי נירוסטה המקובעים בחלקו החיצוני של המבנה. בניגוד למערכת עמודים וחוטים, שחפים אינם מסוגלים לחדור לחוטים אלו.

שיטה פופולרית נוספת היא התקנת נורות הדלקה או סירנות המופעלות בתנועה. שיטות אלו לרוב מרעישות פחות מאמצעי מרתיע קול, וניתן להתקין אותן על קווי חשמל. אבל אורות הסטרוב לא תמיד יעילים בשעות היום.

שיטות אחרות להגהת מבנים הן שימוש ברשת או דוקרנים. דוקרנים יעילים במיוחד בעצירת יונים מלשבת על מדפים וקירוי. צואת יונים מהווה מטרד ויכולה לפגוע באסתטיקה של נכס.

אם אתם מחפשים שיטת הגנת ציפורים פחות אגרסיבית, שקול להשתמש בחוטים נגד נפילה. אלו הן חלקים בקוטר קטן של פלדת אלחלד מצופה ניילון אשר מונחות על הקצוות המובילים של מדפים, או כל משטח שטוח אחר.

בהתאם לסוג ההתקנה שתבחרו, חסימת ציפורים באמצעות חוטים מקבילים יכולה להיות פתרון חסכוני והומני להרחקת יונים מהבית. עם זאת, עליך להיות מודע לכך ששיטות אלה עשויות להיות מסובכות ועשויות לדרוש ניסוי וטעייה.

הטסת דורס

יונים הן בעיה נפוצה עבור בעלי נכסים רבים. הלשלשת שלהם מסוכנת לבני אדם וגורמת נזק לנכסים. הם יכולים גם לשאת מחלות וטפילים. שימוש בדוקרן או רשת יונים יכול לעזור לבטל את הבעיה. חשוב לבחור בחברה שמציעה אחריות ובעלת תוכנית מניעה.

עופות דורסים שימשו במשך שנים במספר יישומים לשליטה בציפורים. הם יכולים להיות יעילים מאוד בהפחידת יונים ממקום מגורים קיים. עם זאת, הם יכולים להיות יעילים רק אם משתמשים בהם במשך מספר שעות ביום.

ישנן מספר חברות המציעות שירותי הפחדת ציפורים. רבות מהחברות הללו מספקות גם שירותי הדברה קונבנציונליים. ככאלה, ייתכן שהם לא יוכלו לספק פתרון מלא לבעיות היונה שלך.

רוב החברות המציעות הפחדת ציפורים ממליצות להשתמש בעוף דורס בשילוב עם אמצעי הרתעה אחרים. חלק מהאמצעים ההרתעים כוללים חוט ציפורים, עוצרי רעש וסטרימרים. עליכם להיות מודעים לכך שהדרך הטובה ביותר למנוע נחיתת יונים בשטח שלכם היא להבטיח ששטחי הלינה שלהם אינם נגישים בקלות.

עוף דורס יכול לשמש גם כדי להפחיד שחפים מקינון על גגות. עם זאת, חשוב לזכור כי שיטה זו של שליטה בשחפים אינה אופציה ריאלית עבור רוב בעלי הנכסים.

שוק הרחקת יונים סובל מפרסום שלילי. מקרה אחד כרוך בבז שהטיס דורס למרכז העיר נוריץ' ותקף יונה. היונה הייתה בחיים 15 דקות לפני שנאכלה.

עבור רוב בעלי הנכסים, עופות דורסים הם פשוט יקרים מדי ולא יעילים מכדי לקחת בחשבון. במקום זאת, פתרון יעיל יותר הוא התקנת התקן הרחקה כגון ספייק ציפורים. זו יכולה להיות אלטרנטיבה יקרה, אבל חברה בעלת מוניטין אמורה להיות מסוגלת לייעץ לך לגבי האסטרטגיה הנכונה להרחקת היונים שלך.

פתרון נוסף ליונים הוא הזמנת שירות הרחקת חיות בר מקצועי. אנשי מקצוע אלו יכולים להסיר יונים מקיר, לנקות מחלות ציפורים ולמנוע התרחשויות עתידיות.

כדי להסיר יונים ביעילות מהבית שלך, כדאי שיהיה לך שותף בקרבת מקום שיוכל לתפוס אותן. הקפד ללבוש ביגוד מגן כשאתה מנסה ללכוד אותם.

סרט מחזיר

אור יונים עלולות להוות מטרד בבית. הלשלשת שלהם עלולה לגרום לנזק לסוגים שונים של מבנים וחומרי בניין, והם יכולים גם לזהם מזון ופריטים אחרים. הם ידועים לשמצה גם בקינון בארובות ובעליות גג.

למרבה המזל, ישנם מספר פתרונות שיכולים לסייע בהרתעת יונים. אם אתה מנסה למנוע מהם להיכנס לביתך, אתה יכול להשתמש בשפיץ יונים או ברשת. שיטות אלו לא רק ירחיקו אותן, הן גם ימנעו מהן לפגוע בבית שלכם.

ניתן להניח דוקרנים של ציפורים על משטחים אופקיים כגון קווי גג או אדני חלונות. ניתן לחבר אותם באמצעות מסמרים או דבק דבק מיוחד. המפתח הוא למקם אותם במקומות אסטרטגיים.

ניתן גם להרתיע יונים להישאר על אזור מסוים על ידי שימוש במכונת סאונד או סרט הפחדה מחזיר אור. אתה יכול לקנות מוצרים אלה בחנויות כלבו רבות.

אם אתם מחפשים פתרון קבוע יותר, מומלץ לשקול התקנת חוט ציפור. זה דורש עמוד מתכת דק להיות מחובר לקו הגג. עזר מומחה יתקין אותו עבורך.

לחילופין, ניתן לרכוש צעצוע של Slinky, שהוא סליל של חוט שיונים לא יכולות להתאזן עליו. Slinkys זמינים בחנויות כלבו וניתן לרכוש אותם בפחות מדולר. עם זאת, היזהר למקם אותם במרחק של לפחות חצי סנטימטר זה מזה.

שיטה נוספת להרתעת יונים היא שימוש בג'ל דוחה ציפורים. חלק מהג'לים עשויים ממוצרים מבוססי נפט, אבל אתה יכול לבחור אחד שהוא ידידותי לסביבה. זה חייב להיות בטוח עבור יונים ואנשים. שימוש בג'ל היא שיטה זולה יחסית להרתעת יונים, אך קשה להסיר אותה ברגע שהיא דבוקה לציפורים.

יונים חכמות וימנעו מנחיתה על אזורים שטופלו במכשיר הרתעה. הסיבה לכך היא שחוש הריח והשמיעה של ציפור רגישים מאוד. השארת המכשיר דולק למשך מספר שבועות יכולה לעודד יונים להתחמק מביתן.

DeBird Reflective Scare Tape הוא אחד ממסיטי הציפורים הפופולריים ביותר. זה תופס אור טוב מאוד.

.

.

דילוג לתוכן