הרחקת יונים בעתלית ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בעתלית ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם מחפשים דרכים להרחקת יונים מהבית שלכם, תצטרכו למצוא שירות הרחקת יונים אמין עם רשת או דוקרנים. שירותים אלה זמינים במחיר, אבל הם ישמרו על הבית שלך בטוח ומאובטח. כמו כן, תרצה לשקול את הסכנות הבריאותיות הכרוכות בלשלשת יונים.

בז

נודד יונים מהוות מטרד לאנשים רבים. הם יכולים להרוס גינון, לסתום מרזבים ולהפיץ פרעושים. שלא לדבר, הם משאירים קקי בכל מקום!

קיימות מספר אפשרויות הדברה להרחקת יונים. השיטות היעילות ביותר הן לא רק זולות, אלא גם לא רעילות. לדוגמה, שימוש בתא גזים של פחמן דו חמצני יכול לחסל יונים מבלי לפגוע בהן.

ניתן להיפטר מיונים גם על ידי התקנת רשת. זה יכול לעזור להגביל את הגישה שלהם לבית שלך, או יכול להיות מוגדר ליד אזורי ההאכלה שלהם. זוהי שיטה פשוטה ויעילה למדי, והיא יכולה להיעשות על ידי כמעט כל אחד.

שיטה נוספת להרחקת יונים היא שימוש בתא גז פחמן חד חמצני. שימוש בתוף של 55 ליטר עם גלילי CO מחוברים, זוהי גישה אנושית יותר מאשר ירי. עם זאת, יש להשתמש בו באזור מאוורר היטב כדי להגן על הצוות.

אם אתה מעדיף אפשרות פחות פולשנית, אתה יכול גם להשתמש בממטרה המופעלת בתנועה. כשהמים מתיזים, זה ירתיע יונים להגיע לביתך.

דרכים אחרות להרחקת יונים כוללות שימוש בנפטלין. אלה לא יקרים וניתן למקם אותם סביב מקום לינה או קינון.

למרות שתוכנית שמרתיעה יונה לבנות קן אינה פתרון נפוץ, היא שימשה בערים באירופה עם תוצאות מבטיחות. הסר כל חומרי קינון מהבית שלך, והסיכוי שיונים יחזרו יהיה נמוך יותר.

ישנם מספר אמצעי הרתעה נוספים, כגון דוקרנים או חוטים, שניתן להתקין כדי להרתיע יונים מללון. דוקרנים יעילים יותר מחוטים, אם כי הם קצת יותר יקרים. לא משנה באיזו שיטה תבחרו, עליכם להתקין את חומר ההרתעה כראוי.

רשת ציפורים

אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים, אתם בוודאי מודעים לכך שיש הרבה לבחירה. למרבה הצער, לא כולם זהים. אז מה אתה מחפש כשאתה בוחר חברה?

אחת השיטות הנפוצות ביותר למניעת קינון של יונים היא רשת ציפורים. בדרך כלל, הרשת מונחת על המפעל או הבניין המדובר. לאחר מכן הוא מהודק למבנה עם אטבי נירוסטה.

רשת ציפורים ניילון היא מכשיר יעיל ביותר להרחקת ציפורים. עם זאת, ההתקנה עשויה להיות מאוד יקרה. מלבד עלות הרשת עצמה, יש גם הרבה עלויות אחרות שצריך לקחת בחשבון.

מלבד התקנת הרשת, תצטרך לחשוב גם על תוכנית תחזוקה. רשת ניילון עמידה לרוב הכימיקלים בטמפרטורות סטנדרטיות. אף על פי כן, גם אם הרשת מותקנת כהלכה, ציפורים עלולות להילכד.

בנוסף לרשת, אולי כדאי לשקול גם עפיפון או לייזר. קל להתעלם ממכשירים אלו, אך הם יכולים להיות יעילים מאוד בהיפטרות מיונים.

ייתכן שתרצה לשקול גורם מרתיע כמו קוצים או מכשירים הקשורים לרעש. ציפורים לא אוהבות לנוח על חפצים חדים, אז אולי תוכל למנוע מהן לנחות על השטח שלך.

לבסוף, שירות הרחקת יונים טוב יציע אומדן חינם. זוהי דרך מצוינת לגלות אם החברה שאתה שוקל יכולה לטפל בבעיה שלך. המחיר יהיה תלוי במיקום שלכם, בגודל הקן שאתם צריכים לפנות ובנגישות של המתקן.

כדי למצוא חברה מוכרת, מומלץ לבדוק ביקורות מקוונות. אתרים כמו גוגל, הרשימה של אנג'י ופייסבוק הם כולם מקומות טובים להתחיל בהם.

דוקרנים של ציפורים

יונים הפכו למטרד בחברה המודרנית. הם עלולים לגרום נזק רב לרכוש. בנוסף לכך, הם יכולים גם לשאת מחלות שעלולות להזיק לבני אדם.

ישנן מספר דרכים להיפטר מיונים, החל משימוש ברשת ועד דוקרנים. בחירת השיטה הטובה ביותר למצבך תהיה תלויה בצרכים שלך, בתקציב שלך ובגודל הנכס שלך.

אם אתם צריכים הרחקת יונים, אולי תשקלו להיעזר בשירות מקצועי שיבצע עבורכם את העבודה. חברות רבות מספקות מגוון שירותים, כולל הסרה, רשת ודוקרנים. כדאי לוודא שהחברה שתבחרו אמינה ובעלת רקורד מוכח.

השיטה היעילה ביותר להדברת יונים היא שימוש בחומר דוחה טוב. זה יכול לכלול עפיפוני הטעיה, אמצעי הרתעה ומלכודות. זהה את המיקום ממנו מגיעות היונים, וחסום את נקודות הגישה שלהן.

שיטת הדברת יונים יעילה נוספת היא התקנת חוט ציפורים. חוט ציפורים הוא סוג של רשת המחוברת לשני עמודים בגבהים שונים. ניתן לעצב את הרשת בהתאמה אישית לאזור. זה יכול לשמש על כל בניין, אפילו בית מגורים.

אם אתם שוקלים שירות הרחקת יונים, בחרו באיש מקצוע המשתמש במוצרים אנושיים ובטוחים כאחד. כמו כן, ודא שאתה בוחר בחברה שיש לה תוכנית התקפה לבעיה הספציפית שלך.

כמה דוגמאות להרתעת יונים יעילים הן דוקרנים, רשתות ומסילות חשמליות. כל אלה נועדו לעצור ציפורים מלנחות ולשבת.

אמנם דוקרנים ורשת יכולים להיות יעילים, אבל חשוב לזכור שהם יכולים להיות לא יעילים במקומות מסוימים. שיטות הדברת היונים המוצלחות ביותר הן אלו שעובדות על מגוון משטחים.

איטום כניסות ליונים

אם ברצונכם להרחיק יונים מהבית או העסק, כדאי לשקול איטום כניסות ליונים באמצעות רשת או דוקרנים. עם זאת, לפני שאתה רוכש מוצר כלשהו, ​​הקפד להתייעץ עם איש מקצוע. זה יבטיח שתקבל את הפתרון הטוב ביותר עבור המצב הספציפי שלך.

יונים עלולות להיות מסוכנות ויכולות להזיק למכונות. הם יכולים גם לשאת מחלות. לכן, אם אתם מתכננים להשתמש במכשיר הרתעה, כדאי גם לברר אם לממשל המקומי שלכם יש תקנות כלשהן.

כמה מאמצעי ההרתעה הטובים ביותר ליונים כוללים דוקרנים, רשתות ודוחי ג'ל. ניתן להשתמש בשיטות אלו ביחד זו עם זו. אתה צריך גם לנקות את קקי היונים שלך כדי לגרום לאמצעי ההרתעה לעבוד.

דוקרנים של ציפורים מהווים גורם מרתיע יונים יעיל מכיוון שהם גמישים וניתן למקם אותם על מדפים או משטחים אופקיים אחרים. הקוצים יכולים להיות מחודדים או קהים.

דוקרנים ניתן למצוא בצורות רבות, כולל פלסטיק ופלדת אל חלד. בדרך כלל, הם נמכרים ברצועות. תפקידם העיקרי הוא לשמור על יונים שלא ינחתו עליהן.

אמצעי הרתעה נוספים כוללים רשתות ורשתות. רשתות משמשות לרוב באזורים סגורים וחצי סגורים כמו מרפסות ומחסנים. בדרך כלל הם משתמשים בחוט פוליאתילן כדי לאבטח אותם במקומם.

ניתן לחבר דוקרנים עם מסמרים, ברגים וקשירה. למרות שהם אינם אידיאליים למצבים מסוימים, הם מהווים אסטרטגיה טובה להרחיק יונים לאזורים.

דוקרנים אינם יקרים כמו שיטות אחרות ואתה יכול לרכוש אותם בחנות לחומרי בניין המקומית שלך. אבל, אם אתה מחפש לשלוט על שטח גדול יותר, אתה יכול לשקול מערכת רשת או רשת.

סכנות בריאותיות של צואת יונים

אם אי פעם ראיתם להקת יונים גדולה שוכבת בבניין מסחרי, כנראה שמתם לב לבלאגן שהן משאירות אחריהן. צואת ציפורים לא רק מכוערת אלא גם מהווה סכנה בריאותית.

צואת ציפורים מכילה הרבה חומרים קורוזיביים שעלולים לגרום למצבים מסוכנים. הם יכולים גם להוביל לסתימת ביוב, פתחי אוורור ומרזבים. זה יכול לגרום נזק מבני לבית או לעסק שלך.

צואת יונים עשויה להכיל גם חיידקים, פטריות וטפילים שעלולים להזיק לבריאותך. אם יש לך חששות, התקשר לאיש מקצוע להרחקת יונים. אתה יכול להשתמש בחומר ניקוי אורניתולוגי מיוחד למשימה זו.

בנוסף לנזק הפיזי שצואת יונים עלולה לגרום, היא יכולה גם לזהם מזונות, מזון לבעלי חיים ומים. אם יש לך מערכת חיסון מוחלשת, זה יכול להיות סיכון בריאותי גדול.

יונים יכולות לשאת גם טפילים, טפילים חוץ רחמיים ווירוסים. אלה יכולים להיות מוטסים ועלולים לגרום למחלות כמו היסטופלסמוזיס, וירוס הנילוס המערבי וקריפטוקוזיס.

חלק מהטפילים האקטופים יכולים אפילו לנשוך בני אדם. אחד האקטופזיטים הנקראים היסטופלסמוזיס נגרם על ידי נבגי פטריות המשגשגים בלשלשת ציפורים. המחלה גורמת לתסמינים דמויי שפעת ולכאבים בגוף.

מלבד הסכנות הבריאותיות הכרוכות בלשלשת יונים, הן עלולות לסתום גם את המרזבים של הבית או העסק שלכם. זה יכול לגרום לבעיות כמו מרזבים שבורים, לחות במרתף שלך ובעיות בסיס.

ליונים יש גם אינסטינקט הביות המסורתי. הם ינהרו למקום שנמצא ליד מזון אנושי. לכן, חשוב לאטום מבנה ככל שניתן.

עם זאת, ניקוי קקי יונים יכול להיות קשה. לא רק שהוא ישאיר בלגן מלוכלך, אלא שהוא גם יכול לשחרר אבק לאוויר.

.

.

דילוג לתוכן