הרחקת יונים במגדל העמק ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים במגדל העמק ע"י רשת או דוקרנים

אם ברצונכם להיפטר מיונים מהבית או העסק, כדאי שתדעו את ההבדלים בין שירות הרחקת יונים עם דוקרנים או רשת. זה חיוני כי הבחירה הנכונה תאפשר לכם להסיר אותם ביעילות ובקלות.

מזיקים שאי אפשר לסבול

אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע מיונה להתגורר היא להעסיק את שירותיה של חברת הדברה מוכרת. עבור חסרי ידע, פינוי יונים אינו מתאים לכולם. למרבה המזל, יש חברות ששמחות לחייב. חלקם אפילו יפיחו את הלול שלך בשם כיף נקי וטוב. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להקדיש כמה דקות כדי לקרוא על השירותים שלהם. אחרי הכל, אתה רוצה לעשות את הרושם הנכון. ואל תשכח לקבל את התעריף הטוב ביותר. מקווה שתהיו בידיים טובות עוד הרבה זמן.

הרחקת יונים ממשל מבוסס

אם ברצונך להוציא יונים ממשל מבוסס, תצטרך להשתמש באמצעי מרתיע כלשהו. זה יכול לכלול דוקרנים, רשתות או אפילו ג'לים, הידועים כמרתיעים יונים מלינה. ניתן גם להתקין קריאת מצוקה ליונים כדי להפחיד את הציפורים.

יונים מקננות לרוב על גגות, מרזבים ומרזבים, מה שעלול להוביל לנזק רב. הם יכולים גם להוות סיכון בריאותי. כשהם עוזבים את הגללים שלהם, הם עלולים להפיץ מחלות ולזהם מזון לבני אדם ולבעלי חיים. שמירה על ביתכם נקי מיונים יכולה לשמור עליכם ועל משפחתכם בטוחים וללא מחלות.

יונים יכולות להוות בעיה במחסנים ובבניינים אחרים. הם עלולים לגרום נזק לפחי אשפה ולכלי קומפוסט. הגללים עלולים להוות סכנה גם לאנשים עם מערכת חיסון חלשה.

כמו כן, ידוע כי יונים מתאספות בפחי אשפה המכילים מזון אנושי. יונים אלו עלולות לגרום לנזק ניכר לרכוש שלכם, לרבות גרימת הצפה ונזקי קורוזיה למבנים שלכם. בנוסף, אם יש לכם כמות גדולה של יונים, ייתכן שיהיה צורך להסירן.

הדרך היעילה ביותר לחסל יונים היא לשנות את סביבתן. כדי לעשות זאת, תצטרך לאבטח את מקורות המזון שלך. איטום הקצוות של הבניינים שלך יכול גם לסייע במניעת נחיתת יונים.

דוקרנים הם דרך פשוטה וזולה לעצור יונים מלנחות על המבנה שלך. דוקרנים עשויים בדרך כלל ממתכת או פלסטיק וניתן להתקין אותם סביב חלונות, פתחים ומדפים. הם אינם פתרון קבוע, אך יכולים להוות אמצעי טוב לטווח קצר כדי למנוע מיונים לנוח.

אתה יכול גם להשתמש באור מסתובב, דגלים צבעוניים או סרט מיילר כדי למנוע מיונים להתיישב באזור מסוים. עם זאת, שיטות אלה יהיו יעילות רק אם תוכל לסגור נקודות כניסה גבוהות.

הרחקת יונים מהרכוש שלך עם דורס

אם יש לך יונים בשטח שלך, סביר להניח שתרצה להסיר אותן. ציפורים אלה לא רק רועשות, אלא הן עלולות לגרום נזק לרכוש שלך. הם יכולים גם לשאת מחלות וטפילים. חברת הדברה מקצועית יכולה לעזור לכם לפטור את ביתכם מיונים ולמנוע מהן לחזור.

בכל הנוגע להרחקת יונים מהרכוש שלכם, כדאי להשתמש במגוון שיטות. אחת הדרכים למנוע מהם לחזור היא לחסום את הגישה שלהם לחצר שלך. זה יכול להיעשות עם רשת. אתה יכול גם לתלות אור מוחזר על המרפסת שלך כדי למנוע מהם לנחות עליה.

דרך נוספת להרחיק יונים היא לוודא שאבטחת את כל האוכל והאשפה שלך. יונים נמשכות למזון שאינן זקוקות לו, כמו שאריות. בנוסף, כדאי להסיר את כל פחי האשפה שהם עלולים למצוא, או כל מקום שבו הם יכולים ללון.

דורסים נמצאים זה מכבר בשימוש בתעשיית הרחקת יונים. עם זאת, דורסים רבים המשמשים בתעשייה זו אינם ילידי מין היעד. יתר על כן, הדורסים אינם מתאימים לטבע.

בעוד שעוף דורס עשוי להיראות כמו פתרון טבעי לבעיית היונה שלך, זה לא אחד. הציפור עלולה להיפצע, והיא אינה ידועה ביעילותה.

שיטה נוספת להרתיע יונים מהרכוש שלך היא הצבת דוקר ציפורים על הגג. דוקרני נירוסטה עמידים וקלים להתקנה.

רעיונות אחרים להרתעת יונים כוללים הצבת נץ מזויף, שימוש בסרט מחזיר אור או התקנת אור המופעל בתנועה. לפתרונות קצרי טווח, תוכלו לשקול גם הנחת נייר כסף או ינשוף פלסטיק על הנכס שלכם.

הרחקת יונים מהנכס באמצעות דוקרני ציפורים

יונים מהוות בעיה, הן בתחום המגורים והן בתחום המסחרי. הם עלולים להוות מטרד ולגרום נזק למבנים, למפעלים ולרכוש. אם יונה מוצאת את דרכה אל הרכוש שלך, אתה יכול לשקול לשים דוקרנים של ציפורים או אמצעי הרתעה אחרים כדי למנוע מהם לחזור.

אם אתם מחפשים דרך מהירה, קלה ובטוחה לשלוט בבעיית יונים, כדאי לשקול שימוש בקוצים של ציפורים. דוקרנים הם פסי פלסטיק קטנים, קהים, מחודדים או קהים שנועדו למנוע נחיתת יונים.

בעוד שדוקרני יונים הם דרך זולה להחריג יונים מהנכס שלך, הם לא מומלצים לשימוש במקומות מבוססים. במקום זאת, הם פועלים בצורה הטובה ביותר במצבים של לחץ ציפורים מתון, שבהם היונים מנסות לנחות, אך אינן מצליחות.

אחת הדרכים הטובות ביותר להוציא יונים מהרכוש שלך היא להסיר את מקורות המזון שלהן. זה יכול לכלול פחי אשפה, מכלי קומפוסט או אתרי סילוק זבל. לא רק שיונים מזהמות מזון, אלא שהן עלולות להפיץ מחלות. שמירה על ניקיון של מקורות מזון מסוג זה יכולה גם לעזור להרחיק מזיקים אחרים.

דרך פופולרית נוספת לשלוט ביונים היא באמצעות אמצעי הרתעה תחושתיים. מוצרים אלה קלים להתקנה, וניתן להסירם בקלות. הם מנצלים את חוש המישוש של ציפור.

מומלץ לבחור בשירות הרחקת יונים המציע רשתות ציפורים או דוקרנים. רשת היא מחסום פיזי, ויכולה להרחיק יונים מאזורים כמו חניונים ומרפסות. זה יכול לשמש גם כדי להרחיק יונים מהגינה שלך.

דוקרני יונים אינם יעילים כמו דוקרנים מנירוסטה, אך הם אופציה משתלמת להרחקת יונים מהרכוש שלך.

הרחקת יונים מהנכס שלכם עם מסילות חשמליות

ידוע כי יונים גורמות למגוון רחב של בעיות לבעלי בתים. הם עלולים לפגוע בפנים של מבנים, לגרום להצפות, ואפילו לשאת מחלות. הגללים שלהם עלולים לזהם מזון למאכל אדם, והצואה שלהם עלולה להיות מסוכנת לאנשים עם אסתמה.

אם אתה נתקל בבעיות יונים בבית שלך, עליך להתחיל בזיהוי הגורם השורשי. זה עשוי לכלול פנייה למועצה המקומית שלך. על הרשות המקומית שלך מוטלת החובה החוקית לטפל בכל מטרד סטטוטורי.

בנוסף לטיפול במקור הבעיה, כדאי גם לעשות שימוש באמצעי הרתעת יונים. ישנם מספר מוצרים בשוק שניתן להשתמש בהם כדי להרתיע יונים, כולל דוקרנים, ג'לים ותרסיסים נוזליים.

דוקרנים מצוינים למניעת נחיתת יונים על הגג, אך אין להשתמש בהם באזורים שבהם יונים כבר הקימו אתרי לינה. במקום זאת, פתרון יעיל יותר יהיה להשתמש ברשת כדי לחסום נקודות כניסה פוטנציאליות.

ראש מסתובב על טורף פלסטיק הוא גם דרך יעילה להרתיע יונים. השתמש בחומר דוחה כימי לא רעיל כדי לטפל בכל אתרי הטינה האפשריים. הכימיקל הלא רעיל יוצר חומר דביק שיאלץ את הציפורים לעבור למקום אטרקטיבי יותר.

שימוש במכונות קול ואורות היא דרך נוספת למנוע מיונים לצרוח או להקים חנות. באמצעות שיטות אלו, תוכלו להרחיק יונים מהרכוש שלכם.

אם בעיית היונה שלך נמשכת, אולי תרצה לפנות למועצה המקומית שלך. סביר יותר שהם יוכלו לספק סיוע, אך ייתכן שהם לא יציעו שירותי הדברת יונים קונבנציונליים.

אם אתם צריכים עזרה בהרחקת יונים מנכסכם עם מסילות חשמליות, כדאי לפנות לחברת הדברה מקצועית. הם יכולים להתקין חוטים מקבילים כדי לעצור יונים מלהיכנס למבנה.

.

.

דילוג לתוכן