שיטות הדברת נמלים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

שיטות הדברת נמלים

קיימות מספר שיטות המשמשות להדברת נמלים. טיפולים אלו יכולים לנוע בעלות ובשיטתיות, והם גם מהווים מספר סיכונים בריאותיים. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על השיטות השונות המשמשות להדברת נמלים. כמו כן, עיין בסעיף שלנו על סיכונים בריאותיים מנמלים כדי להבין מדוע עליך לבחור בשיטה בטוחה לך ולמשפחתך.

עלות הדברת נמלים

עלות הדברת נמלים משתנה בהתאם לסוג הטיפול בו נעשה שימוש. חברות מסוימות מציעות תכשירים דוחים, בעוד שאחרות משתמשות בפיתיונות מורעלים. בהתאם לגודל ההדבקה שלך, התהליך עשוי לעלות בין $300 ל-$700. מחיר זה אינו כולל ביקורי המשך, שיכולים להיות עוד 100-120 דולר.

טיפול אחד יכול לעלות בין 200 ל-1280 דולר, בעוד שחוזה שנתי יכול לעלות 400 עד 1,200 דולר. עם זאת, חלק מחברות הדברת נמלים מציעות תוכניות טיפול חודשיות בעלות נמוכה. בעוד שטיפולים חודשיים אלה יכולים לעזור להרחיק נמלים מהבית שלך, עדיין תצטרך לערוך ביקור ראשוני, שעשוי להגיע בין 40 ל-75 דולר.

מכת נמלים עלולה לגרום נזק משמעותי לביתכם. מינים מסוימים יכולים אפילו לשעמם לתוך מסגור עץ. הם יכולים גם לגרום לתגובות אלרגיות אצל אנשים מסוימים. אם יש לך זיהום רציני, עדיף לקרוא לאיש מקצוע שיטפל במלאכה. מדבירים מקצועיים יגבו דמי שירות בתוספת עלות הכימיקלים בהם נעשה שימוש. חלק מהחברות משתמשות במוצרים ידידותיים לסביבה, מה שעלול לייקר את עלות הטיפול.

העלות של טיפול הדברת נמלים למכת נמלים חמורה יכולה לנוע בין 200 ל-1,200 דולר. בעוד שהדבקת נמלים יכולה להיות מעצבנת, היא גם יכולה להוות סיכון בריאותי חמור. הם עשויים לשאת פתוגנים ועשויים להעביר חומרים מזיקים אלה למזון שלך. למרות שישנם מינים רבים של נמלים, הנפוצים כוללים נמלים, סוכר, קציר ונמלים שחורות.

שיטות הדברת נמלים

אחת השיטות הפופולריות ביותר להדברת נמלים היא שימוש ברעל. שיטה זו כוללת הנחת כמות קטנה של מזון מורעל באזורים שבהם מתאספות נמלים. הנמלים הללו יצרכו את הרעל, ובסופו של דבר ימותו. עם זאת, שיטה זו יכולה לקחת כמה ימים כדי לפלס את דרכה דרך מושבה.

נמלים נמצאות במושבות של עשרות עד מיליוני פרטים. יש להם מאפיינים ברורים, ושיטת ההדברה הנכונה תהיה תלויה באיזה סוג של נמלה יש לך. מינים נפוצים הפולשים לבתים כוללים נמלי מדרכה, נמלים פרעה ונמלים נגרים. בנוסף, נמלים ריחניות בבית הפכו למטרד בשנים האחרונות. הצעד הראשון כדי לקבוע אם יש לך נמלים בבית שלך הוא לזהות אותן. אתה יכול לזהות אותם על ידי זיהוי 'עובדים' שאינם בעלי כנף. לחילופין, ניתן לאסוף את הנמלים בשקית ניילון או בבקבוקון.

ריסוס האזור בקוטל חרקים הוא עוד דרך יעילה להרוג נמלים. השתמש בתרסיס המכיל ביפנטרין, קוטל חרקים פירטרואידי. עם זאת, זכור כי bifenthrin הוא רעיל ועלול להשפיע על חיית המחמד או הילדים שלך. אפשרות נוספת היא להציף את הקן במים וסבון כלים. שיטה זו הורגת את הנמלים ואת הקן ללא הסכנות של הרעלת חיות המחמד או הילדים שלכם.

בנוסף לריסוס, אתה יכול גם להשתמש בפיתיון כדי לחסל את קן הנמלים. עם זאת, שיטות אלו אינן תמיד יעילות וזקוקות לסיוע מקצועי. מדביר מוסמך יכול לזהות את סוגי הנמלים הקיימים בביתכם ולקבוע את השיטה הטובה ביותר להדברה. הם גם יוכלו לתת לך טיפים כיצד למנוע הדבקות נוספות.

נמלים הן מזיק נפוץ ביותר בבית. הם פולשים לבתים בחיפוש אחר מזון ומים ויכולים להוות מטרד. למרות שהם אינם נושאים מחלות, הם עלולים להזיק למזון שלך ולגרום לבעיות אחרות בבית שלך. מסיבות אלו, חשוב למצוא פתרון בהקדם האפשרי.

למרות שזו לא שיטה מושלמת, היא עובדת ביעילות כאשר נוכחות כמה נמלים. עם זאת, חשוב לזכור שתרסיסים עובדים רק כאשר יש מספר קטן של נמלים מעופפות. הם אינם יעילים להדברת מספר רב של נמלים בבת אחת.

נמלים הן חרקים חברתיים במיוחד. הם חיים במושבות שנעות בין מאות למיליונים. כל מושבה היא ביתה של מלכה אחת או יותר. העובדים יאכילו את המלכה ויאכילו את הגזע הגדל. הם גם יחפשו מזון באזור ויעקבו אחרי שובל של ריחות בלתי נראים.

במקרים מסוימים, נמלים ייכנסו לבית דרך חלונות או שקעים. ניתן למנוע זאת על ידי איטום אזורים אלו באמצעות איטום סיליקון או אקרילי. כדאי להסיר גם פירורים ומזון מתוק שעלול למשוך את הנמלים.

סכנות בריאותיות

בנוסף ליצירת מטרד בבית, נמלים יכולות להעביר גם מספר מחלות שונות. החיידקים שהם נושאים יכולים לעבור לאנשים באמצעות מגע שלהם עם מזון, מים ומשטחים אחרים. מחלות אלו עלולות לגרום לאנשים לחלות, במיוחד ילדים וקשישים. הדברת נמלים צריכה להתבצע רק לאחר נקיטת אמצעי זהירות על מנת למזער את הסיכון להעברת מחלה.

דו"ח של ארגון הבריאות העולמי זיהה נמלים כאחד הווקטורים המובילים של מספר מיקרואורגניזמים פתוגניים. אורגניזמים אלו נמצאים בביוב ובמזבלות, שניהם עלולים להוות בעיה חמורה בבריאות הציבור. למעשה, נוכחות של נמלים באזורי הכנת מזון עלולה להוביל לזיהום המזון. כדי למנוע זאת, יש לאטום סדקים במתקני הכנת מזון ולטפל בפני השטח של סדקים אלו בקוטל חרקים שאריות שאינו דוחה.

חלק ממוצרי הדברת נמלים מכילים fenoxycarb, קוטל חרקים רעיל לבני אדם וחיות מחמד. Fenoxycarb גם נספג בצורה גרועה דרך העור וחשוד כחומר מסרטן. בנוסף, תרסיסי אירוסול אינם מומלצים, מכיוון שהם מהווים סיכון גבוה לשאיפה. פחיות ערפל עלולות לגרום לפיצוצים גם בבתים המשתמשים במכשירי גז, ותרסיסים חיצוניים יכולים לפגוע בחיות בר שאינן מטרה.

למרות שלעתים קרובות מזלזלים בסיכונים בהדברת נמלים, חשוב להבין את הסיכונים לפני ביצוע הדברת נמלים. חשוב להבין שנמלים עלולות לגרום נזק למכשירי חשמל, צמחי גידולים ומבנים. העלויות הכלכליות שלהם מוערכות ביותר מ-6 מיליארד דולר בשנה, ורוב ההפסדים הללו מתרחשים באזורים עירוניים.

למרות שאנשים רבים רואים בנמלים כבלתי מזיקות, עדיין קיים דאגה ניכרת לגבי יכולתן להעביר אורגניזמים פתוגניים למזון. למרות זאת, לרוב הצרכנים אין ידע על הסכנות הבריאותיות הפוטנציאליות הקשורות להימצאות נמלים במטבחיהם. כתוצאה מכך, חשוב לחנך את הצרכנים לגבי הסכנות שהחרקים הללו מהווים למזון.

אנשים הסובלים מאלרגיות לעקיצת נמלים צריכים לפנות לטיפול רפואי בהקדם האפשרי. עקיצה בודדת עלולה לגרום לתגובה אלרגית עזה, וכתוצאה מכך לנגעים כואבים ולעיתים אף אנפילקסיס. בנוסף, עקיצות מרובות עלולות להוביל לזיהומים משניים ואף להלם. יתר על כן, עקיצות נמלים יכולות להעביר אורגניזמים של מחלות הנישאות במזון כמו שיגלה וסלמונלה.

בעוד שנמלים הן מזיק ביתי נפוץ, הן נפוצות במיוחד באזורי הכנת מזון ואחסון. זה יוצר דאגה רצינית לאיכות המזון המאוחסן באזורים כאלה. בנוסף לסכנות הבריאותיות שלהן, נמלים פוגעות גם במבנים. הם עלולים לפגוע בקירות התמך ובבתים חיצוניים.

למרות שנמלים נגרים אינן מסוכנות כמו נגיעות טרמיטים, נוכחותן עלולה לפגוע בשלמות המבנית של הבית. מזיקים אלו יכולים לאכול מסגרות עץ וקורות תמיכה ולהחליש אותם לאורך זמן. כתוצאה מכך, קירות ותקרות עלולים להתנפח או לשקוע.

.

.

.

דילוג לתוכן