התקנת רשת נגד יונים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

התקנת רשת נגד יונים

אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע מיונים לקנן בחצר הבית שלך היא התקנת רשת נגד יונים. רשתות אלו יכולות להיות עשויות מכמה חומרים. אתה יכול לבחור בין פוליפרופילן, פלדה או נירוסטה. רשתות נירוסטה קשיחות יותר מאלו מפלסטיק.

PP (פוליפרופילן)

PP (פוליפרופילן) היא בחירה מצוינת לשמירה על ציפורים מגרימת נזק לרכוש שלך. חומר זה מיוצב לאור UV והוא חזק ועמיד, ומהווה את הפתרון המושלם לסגור אזורים בנכס שלך המועדים לפלישות של ציפורים. יתרון נוסף של רשת PP הוא שהיא משתלבת עם מבנים ונוף, כך שהיא כמעט בלתי ניתנת לזיהוי מרחוק.

רשת נגד יונים זמינה במספר גדלי רשת כדי להתאים למגוון דרישות. הגודל הקטן ביותר נועד להחריג זרזירים ויונים, בעוד שהגודל הבינוני נועד להרחיק ציפורים גדולות יותר.

רשת ציפורים מסוג PP (פוליפרופילן) עמידה ועמידה במיוחד בפני פגיעות. רשויות גינון רבות רואות בכך את "ההגנה האולטימטיבית" למניעת ציפורים מפגיעה ברכוש. הפתחים הקטנים שלו מונעים מהציפורים להסתבך ברשת. רשת PP היא גם קלת משקל, גמישה ומוגנת UV, מה שהופך אותה לפתרון חסכוני עבור רשתות.

PP (פוליאתילן)

נגד יונים זמינה בצפיפות ובצורות שונות. חלקם מרובעים בעוד אחרים משושים. הם גם מגיעים בגדלים שונים. באופן כללי, צפיפות הרשת של 1 מילימטר מספיקה כדי להגן על כל מיני ציפורים. אם אתם מחפשים פתרון עמיד ויעיל להדברת ציפורים, כדאי לחפש רשת PP (פוליאתילן).

יש לבחור מידות רשת לפי גודל הציפורים שרוצים להרחיק. הגדלים הקטנים יותר ימנעו מינים קטנים יותר, בעוד שגדלים גדולים יותר ימנעו ציפורים גדולות יותר. למשל, גודל קטן יותר יכול להרתיע זרזירים, בעוד שגודל בינוני ימנע יונים וציפורים גדולות יותר.

בחירה נוספת להרחקת ציפורים היא רשת תיל. סוג זה של חומר עמיד יותר וקל להתקנה. זה גם גלוי יותר, מה שהופך אותו לבחירה טובה עבור אזורים מסוימים. עם זאת, רשת התיל נוטה להיות פחות אסתטית ודורשת תחזוקה שוטפת.

דרך יעילה ואנושית נוספת למנוע מיונים לקנן ולנוח היא כיסוי בריכות. יונים יכולות להיות חיה קשה לשליטה. הפתרון הטוב ביותר להדברת יונים הוא למנוע את הגישה שלהם לאזורי הלינה של מבנים ומבנים אחרים. על ידי מניעת קינון של יונים, הן יחפשו באופן טבעי מקומות אחרים לקנן.

רשת PP (פוליאתילן) למכשיר הדרת ציפורים נמצאת בשימוש נרחב. הוא מגן על מבנים וגידולים חקלאיים ומשמש במדינות רבות ברחבי העולם. בגלל הרבגוניות שלה, רשת PP יעילה מאוד. זה מגיע בצורות עצמאיות וערכות עבור התקנות קטנות עד גדולות.

פלדה

פלדה נגד יונים מהווה מחסום יעיל נגד יונים ומזיקים קטנים אחרים. הרשת עשויה מפלדת אל חלד והיא קשיחה יותר מפלסטיק. זה זמין במגוון גדלים של רשת כדי להתאים לצרכים שונים. הוא משמש בדרך כלל להגנה על מבנים ובתים.

השימוש הנפוץ ביותר בסוג זה של הרתעת ציפורים הוא לא לכלול ציפורים מטרידות. זה יכול לשמש גם לאגירת יחידות מיזוג אוויר, אזורי מפעלי גג ומקומות אחרים שבהם הגישה קשה או שבהם אורך חיים הוא שיקול מרכזי. בניגוד לרשת ניילון, העשויה מרשת עדינה, לרשת פלדה נראות גבוהה יותר והיא כבדה יותר.

רשת פלדה נגד יונים מגיעה במגוון מדידים. הסוג המשובח ביותר הוא 19 גו'. סוג זה של רשת יכול להיווצר בקלות סביב מאפיינים אדריכליים והוא נחתך באמצעות גזירי חוט. מצד שני, הסוג הכבד ביותר הוא ה-10 מד. סוג זה דורש חותכי חוט של 335 מ"מ ומטחנה זווית להתקנה.

רשת פלדה נגד יונים היא אמצעי הרתעה יעיל ובמחיר סביר עבור ציפורים. הוא משמש לעתים קרובות על מדפים ויכול למנוע יונים לנחות על מבנים. ניתן להרתיע ציפורים על ידי התקנת שורה אחת של דוקרנים, או שורות מרובות בהתאם לגודל ולצורת המדף.

פוליאתילן

פוליאתילן נגד יונים היא פתרון יעיל למניעת כניסת ציפורים לנכס שלך. יש לו מספר יתרונות, כולל הרבגוניות וההתקנה הקלה שלו. זוהי גם חלופה דלת תחזוקה לרשת ציפורים ניילון. הוא זמין במידות וגדלים שונים ומשמש בדרך כלל באזורים שבהם האסתטיקה אינה בראש סדר העדיפויות.

הגודל הקטן ביותר של רשת נגד יונים מפוליאתילן אינו כולל את רוב הציפורים. עם זאת, אם אינך בטוח אילו ציפורים חיות באזור שלך, אתה יכול לבחור ברשת בגודל בינוני. זה ימנע מיונים וגם זרזירים להיכנס לנכס שלכם.

יתרון נוסף של רשת נגד יונים מפוליאתילן הוא יכולתו להגן על מבנים ומבנים מפני יונים. ציפורים אלו הן בעיה נפוצה במרכזי הערים. מבנים רבים, חניונים מרובי קומות ומבנים גדולים שורצים במזיקים אלו. על ידי התקנת רשת נגד יונים מפוליאתילן, אתה יכול למנוע מעופות ללון במבנה שלך, ולבטל ריחות ולשלשת.

רשתות ציפורים מפוליאתילן בעלות חוזק גבוה הן עמידות אך קלות משקל. הם מגיעים בצורות ריבוע, משושה ויהלום, וזמינים במספר גדלים. בין אם אתם מחפשים רשת נגד יונים מסחרית או ביתית, תוכלו להשיג את הרשת המתאימה ביותר לצרכים שלכם. ניתן להשתמש ברשת גם מחוץ לבניין וגם בתוך הבניין שלך, והרשת שלה בצפיפות גבוהה לא תחסום את הנוף שלך. ניתן לקנות רשתות נגד יונים מפוליאתילן במטר מרובע או במטר מרובע, או לחתוך לפי מידה.

ניתן למצוא רשת נגד יונים מפוליאתילן במגוון צבעים וצפיפות. רשת נגד יונים חסכונית היא קלת משקל ועובדת בצורה הטובה ביותר עבור ציפורים בגודל בינוני, בעוד שרשת נגד יונים כבדה היא כבדה במיוחד וכוללת צפיפות גבוהה שתגן על הרכוש שלך מכל מיני יונים. אתה יכול גם למצוא סוגים אלה של רשתות נגד יונים בלבן, שחור וצבעים מותאמים אישית אחרים. יתרה מכך, ניתן לבחור בין רשתות בגדלים שונים של רשתות, כולל 15 מ"מ, 20 מ"מ, ואפילו מידות רשת מותאמות אישית.

פוליפרופילן

פוליפרופילן נגד יונים היא אפשרות לא רעילה להרחקת יונים מבניינים, עצים ומבנים אחרים. הרשת זמינה בגדלים ובצפיפות רשת שונים. גדלי רשת קטנים מרתיעים ציפורים קטנות יותר ואילו רשתות בינוניות אינן כוללות זרזירים וציפורים בגודל יונים. הרשתות הגדולות ביותר, לפחות 2 סנטימטרים, מרתיעות ציפורים גדולות.

רשתות נגד יונים אלו מגיעות באריזות קטנות או בגלילים. חלקם בהזמנה אישית ואחרים זמינים בגדלים סטנדרטיים. גרסאות מסחריות משמשות לעתים קרובות כדי להגן על מבנים מפני יונים. הן אחת השיטות היעילות ביותר להוכחת ציפורים מבנים ומבנים.

רשת יונים היא אפשרות פופולרית למניעת גישה של יונים למזון ולפריטים אחרים, והיא אינה מזיקה לציפורים. בעוד שסוג זה של רשתות הוכיח את עצמו כמחסום יעיל עבור שטחים פתוחים גדולים, חשוב לבחור סוג שתוכנן במיוחד עבור החלל. יש חשיבות לסוג הרשת שתבחר, כמו גם החומרים המשמשים לאבטחה לקירות, גדרות וחזיתות.

רשת ציפורים ניילון היא אפשרות יעילה נוספת להרחקת ציפורים. רשת זו נמצאת בשימוש נרחב להגנה על יבולים ומבנים חקלאיים, וניתן לראות אותה על מבנים ברחבי העולם. העיצוב שלו משתלב עם הפאשיה של המבנים, שומר על איכותם האסתטית.

.

.

.

דילוג לתוכן