מכשיר להרחקת יונים למכירה אצלנו

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

מכשיר להרחקת יונים למכירה אצלנו

מכשיר להרחקת יונים אם אתם רוצים להיפטר מיונים בבניין שלכם מבלי להתאמץ מאוד בתהליך, תוכלו לנסות מכשיר להרחקת יונים יעיל להפליא. שיטה הומאנית זו דורשת עבודה מינימלית וניתן להשתמש בה גם בבנייני עיר. זה עובד על ידי הפניית יונים הרחק מחלונות גבוהים ומאזורי אוורור.

מכשירי

אולטרסאונד מכשירי אולטרסאונד להדברת יונים הם דרך מצוינת להרחיק יונים לא רצויות וציפורים אחרות מהחצר שלך. מכשירים אלו פולטים גלי קול שקשה לפספס, ויפחידו את הציפורים. הם עובדים היטב במגוון רחב של מיקומים והם בטוחים עבור הרכוש שלך והשכנים שלך. ניתן להשתמש במכשירים אולטראסוניים גם כדי להדוף חיות בר לא רצויות אחרות.

מכשירי אולטרסאונד הם הטובים ביותר לשימוש חיצוני. ניתן להתקין מכשירים אלה עד 150 רגל מהאזור המיועד לפינוי. שלא כמו מרחיקים קוליים, מכשירים קוליים מאפשרים לך למקד לאזור ספציפי. ובניגוד לשיטות המסורתיות, ניתן להטעין מכשירים אלו גם באמצעות שימוש באנרגיה סולארית. דגמים מסוימים אפילו כוללים קריאות טורפים או נורות בזק כדי להפחיד ציפורים. עם זאת, הם פחות מתאימים ליישומים עירוניים בגלל הטווח המוגבל שלהם והיעדר כוח AC. כמו כן, תחזוקה של מכשירים קוליים תדרוש מכם להשקיע זמן.

למרות הפופולריות שלהם, לרוב המכשירים האולטראסוניים אין השפעה רבה על יונים. בעוד שיצרנים טוענים שהם עובדים ביעילות, מחקר מדעי עצמאי הראה שהם לא מונעים מיונים לנוח. סוגיה נוספת שמשתמשים חייבים לשקול היא האם מכשירי אולטרסאונד יפריעו לאוכלוסיית העטלפים. בבריטניה, אסור להפריע לעטלפים או לציפורים מקננות אחרות ומומלץ להתייעץ עם המועצה המקומית שלך לפני השימוש במכשירי אולטרסאונד.

בז נווד בז

נווד הוא טורף ייחודי המשמש לעתים לשליטה באוכלוסיות יונים. הם יכולים להגיע למשקל של 350 גרם ולצרוך כ-60 גרם של חומר יבש ומים בכל יום. כתוצאה מכך הם מייצרים פסולת רבה, המופרשת בצורת צואה ושתן. להקה של 100 ציפורים יכולה לייצר כ-4,800 פאונד של פסולת מדי שנה, מה שהופך אותן למקור רציני של זיהום ומחלות.

השימוש בDDT גרם לירידה במין באמצע שנות ה-1900. כתוצאה מכך, הם נרשמו כמין בסכנת הכחדה בארה"ב, שם הם כמעט נכחדו. עם זאת, הודות למאמצי שימור ותוכניות רבייה בשבי, מספרם התאושש. כיום, הם מוגנים על ידי חוקי המדינה ומשגשגים בחלקים רבים של העולם. בזים נוודים נמצאים בשימוש נרחב גם כציפורי ספורט.

בז פרגרין יכול להגיע למהירויות של 200 קמ"ש, מה שהופך אותו למטרה מסוכנת ליונים. עם זאת, הבז יכול לשמש כדי להפחיד יונים שעלולות לגרום נזק למבנים ולמשטחים אחרים, כמו גשרי מתכת. ציפורים אלו יכולות לשמש גם כאמצעי לניטור האוכלוסייה.

למכשיר זה יש מספר יתרונות על פני מוצרים אחרים הקיימים בשוק. ראשית, יש לו עיצוב אוטונומי, המחקה התנהגות של טורף טבעי. שנית, הוא עשוי לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים. ולבסוף, זה לא יקר בהשוואה להוקינג.

נחשים

מכשיר להרחקת נחשים ליונים יכול לעזור לכם להיפטר מיונים בבית או במשרד מבלי לפגוע בציפורים אלו. ציפורים מטרידות אלו עלולות להוות בעיה גדולה עבור תושבים ובעלי עסקים כאחד. מכשיר להרחקת נחשים הוא פתרון מצוין לבעיות אלו מכיוון שהוא לא רק מסייע בחיסול יונים, אלא גם מספק פתרונות לבעיה לטווח ארוך.

מכשירים מסוימים נועדו להרתיע יונים על ידי גרימת אי נוחות להן. חלקם משתמשים בחוט דורבנים או דוקרנים של ציפורים. אלו הם חוטים ארוכים וחדים המחוברים לצמיתות לבסיס מתכת או פלסטיק. ניתן להתקין אותם על אדני חלונות, פסגות גגות ואדריכלות נוי. אמנם מכשירים אלה עובדים היטב, אך הם יכולים גם לאסוף פסולת לאורך זמן.

יונים הן ציפורים מענגות, אבל הן יכולות גם להשאיר בלאגן מאחור. צואת יונים וחומרי קינון עלולים להזיק לרכוש שלך. הם יכולים גם לגרום נזק למבנים, גדרות וחלונות. זה יכול להיות יקר במיוחד ועלול לחשוף את העסק שלך לאחריות מיותרת.

יונים לרוב יימשכו לאזור מסוים, וכדאי לבחור את אתרי הפיתיון על סמך דפוסי התנועה שלהן. מספר אתרי הפיתיון שבהם אתה משתמש תלוי בגודל האזור שבו אתה רוצה לטפל. לדוגמה, אם יש לך 100 יונים מאכילות, תצטרך להניח פיתיון באזורים שבהם הן תכופות. יתר על כן, עליך לבחור פיתיונות שיש להם בקרת גישה קפדנית והם רחוקים מהפרעות אנושיות.

ינשופים

אם ברצונכם להרחיק יונים מרכושכם, תוכלו לרכוש מכשיר להרחקת ינשופים. התקנים אלה הם לרוב פלסטיק וניתן למקם אותם על עמודים או גפי עצים. ייתכן שיהיה צורך להפעיל מחדש את האנרגיה מעת לעת, אבל הם ירתיעו יונים מללון באזור שלך. מכשיר יעיל נוסף למניעת יונים הוא ינשוף מזויף, אותו ניתן להניח על חלונות או ליד בריכה. מכשירים אלו עולים בדרך כלל פחות מ-20 דולר.

יש אנשים שמשתמשים בScreech Owl כדי להרתיע יונים. מכשירים אלה כוללים בסיס שמסתובב באוויר ודוקר את הציפורים כשהן מנסות להתיישב. מכשירים אלו יכולים להיות יעילים מאוד נגד יונים, והם לא יגרמו נזק מבני לרכוש שלכם. הם גם עובדים היטב בשילוב עם שיטות אחרות להדברת יונים.

רשתות ניילון הן שיטה יעילה נוספת להרתעת יונים. התקנים אלה משמשים בצורה הטובה ביותר בשטחים פתוחים, כגון מוסכים וחצרות, שבהם יש סיכוי גבוה שיונים יהיו נוכחות. כדי להגביר את האפקטיביות של המכשירים הללו, ניתן לשנות את זווית הגובה ל-45 מעלות, דבר שירתיע את הציפורים מלנחות.

שיטה נוספת היא שימוש בחוטי דורבנים, שהם דוחים מכניים. מכשירים אלה מכילים חודים חדים הגורמים לכאב ואי נוחות עבור הציפורים. אם הנכס שלכם נמצא במיקום מעולה בו מתקבצות יונים, תוכלו להניח חוט דורבנים על פסגות הגג או אדני החלונות.

נחשים אינם יעילים בהרחקת יונים

יונים אינן מפחדות מנחשים, ונחשים אינם יעילים בהרחקתם. ישנן דרכים אחרות להפחיד יונים, כמו הצבת פסל ינשוף מזויף או דחליל. אמנם שיטות אלו עשויות לספק הקלה זמנית, אך אין להן השפעה מועטה עד לא על התנהגות יונים. דרך נוספת להפחיד יונים היא שימוש במקורות אור. ציפורים מבולבלות ממקורות אור, ותקליטור רפלקטיבי או צלחת פאי אלומיניום יפעלו היטב.

שיטות אחרות כוללות הצבת ציפורים טורפות ושימוש בפתילים מזויפים. עם זאת, יונים יכולות להבחין בין ינשופים מזויפים לאמיתיים. ינשוף אמיתי צועק ומסובב את ראשו, בעוד שפתיל פלסטיק לא. גם ינשופי פלסטיק אינם יעילים בהרחקת יונים.

יונים נפוצות בערים, ולעתים קרובות אנשים מאכילים אותן במזרקות ובפארקים. אבל הם לא רק מטרד; הם עלולים לגרום נזק לרכוש שלך, והם נושאים מגוון של מחלות. יתר על כן, הלשלשת שלהם יכולה ליצור בלגן גדול. אם יש לכם הידבקות ביונים, עדיף לטפל בבעיה לפני שהיא תחמיר.

נחשים אינם יעילים בהרחקת ציפורים. דרך טובה למנוע מיונים להחליק לתוך הגינה או אזור הקינון שלך היא לוודא שהן לא מפותות על ידי מקורות מזון. יונים הן רכילות ידועות, והן יחזרו בסופו של דבר לגינה שלך אם תשאיר אוכל בחוץ. אתה יכול גם להתקין רצועות דוקרנים נגד צניחה על אדני החלונות והמדפים כדי להרחיק את היונים. אם עדיין אינכם יכולים להרחיק יונים מהרכוש שלכם, תוכלו לנסות לאטום שטחים פתוחים.

שימוש בעוף דורס כדי להפחיד יונים

בבריטניה, השימוש בעוף דורס להדברת ציפורים הוא פופולרי יותר ויותר. עופות דורסים מתפרסמים לעתים קרובות כחלופה ידידותית לסביבה לשיטות הדברה קונבנציונליות יותר. אבל הם לא תמיד הבחירה הטובה ביותר להרחקת יונים. הם אינם מאומנים לתקוף את מיני היעד שלהם ועלולים לגרום ליותר נזק מתועלת.

בעיה נוספת בשימוש בעוף דורס היא שלעתים קרובות הם הורגים את טרפם לעיני לקוחות וצופים. זה יכול ליצור פרסום שלילי עבור העסק שלך. בנוסף, עופות דורסים אינם המעשיים ביותר עבור סביבה עירונית. הם יכולים לטוס רחוק מרכוש הלקוח, ולוקח שעות לחזור. אם העוף דורס לא נמצא במקום 24 שעות ביממה, יונים עדיין עלולות לחזור למקומות ההאכלה הרגילים שלהן.

למרות שניתן להשתמש בעוף דורסים להדברת ציפורים, שיטה זו מסוכנת מאוד לבני אדם. מכיוון שטורפים אינם מסוגלים ללמוד לא להאכיל את הטרף שלהם, הם לרוב יבצעו תצוגות לאחר שהרגו אותם. בנוסף, דורסים אינם טורפים באופן טבעי, ולכן לא ניתן להשתמש בהם כטורפים טבעיים להדברת ציפורים.

באזורים עירוניים מסוימים משתמשים בבזים כגורם מרתיע ליונים. אבל שיטה זו היא יקרה ועלולה לגרום לפרסום שלילי. ובהתאם להיקף בעיית היונים, עדיף לבחור בפתרונות אחרים.

.

.

.

דילוג לתוכן