כיצד להתמודד עם עקיצת חרקים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

כיצד להתמודד עם עקיצת חרקים

גירוד ונפיחות אינם התסמין היחיד של עקיצת חרקים. זה יכול להיות מלווה גם בנפיחות בעיניים, שעלולה להיות חמורה במיוחד בבוקר ולאחר עמידה זמן מה. למרבה המזל, ישנן אפשרויות טיפול יעילות רבות. להלן הגורמים, התסמינים והטיפולים.

תסמינים

עקיצות חרקים יכולות להיות כואבות. תרופה ביתית טובה היא להשרות מטלית בתמיסת סודה לשתייה. אפשרות נוספת היא לשים קוביית קרח על האזור הפגוע. נטילת איבופרופן או פרצטמול תפחית גם גירוד וכאב. עליך להימנע מלגרד את האזור הפגוע, מכיוון שחיידקים מתחת לציפורניים עלולים לגרום לזיהום. בנוסף, כדאי להימנע מאכילה או שתיית דברים מתוקים בזמן שהגירוד והכאב קיימים.

הכאב הנגרם על ידי עקיצות חרקים הוא בדרך כלל קל בהתחלה, אך יכול להחמיר עם הזמן. בסופו של דבר, אתה עלול לפתח פריחה אדומה וכואבת וחום. אם הגירוי חמור, יש לפנות לרופא. בעוד שתרופות ביתיות עשויות לעבוד, עליך תמיד ללבוש ביגוד מגן ולהשתמש בחומר דוחה חרקים המכיל לפחות 10 אחוז DEET.

יש אנשים שמפתחים זיהום רציני כתוצאה מעקיצות חרקים. זה נקרא צלוליטיס, ואם זה מתפשט, זה יכול להיות מסכן חיים. במקרים חמורים, אדם עשוי להזדקק לאנטיביוטיקה IV בבית חולים. במקרים אחרים עשויים לדרוש רק משחה אנטיביוטית לטיפול בזיהום החיידקי הבסיסי.

מלבד עקיצות כואבות, צ'יגרים גורמים לגירוד ופריחה. תסמינים אלו עשויים להימשך מספר ימים או עד שבוע. תמיד כדאי לנקות את האזור ביסודיות לאחר עקיצת חרקים כדי לא להסתכן בזיהום. כך תוכלו להיפטר מהחרקים ולמנוע את חזרתו.

דבש הוא גם תרופה ביתית טובה לעקיצות חרקים. לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות. מרחו אותו על האזור הפגוע והמתינו עשר דקות לפני שתשטפו אותו. ניתן למרוח משחה של סודה לשתייה גם על העור. תרופה זו פועלת עבור עקיצות חרקים בחלקים שונים של הגוף.

בנוסף לגירוד ואדמומיות, פשפשים עלולים גם לגרום לתגובה אלרגית חמורה. התסמינים עשויים לכלול פריחה או שלפוחיות במקום הנשיכה. העקיצות עלולות להיות כה חמורות עד שהן יכולות אפילו לגרום לאנפילקסיס. אם אדם סובל מתגובה אנפילקטית, הוא עשוי לדרוש טיפול רפואי דחוף.

סיבות

אם אי פעם ננשכת על ידי חרקים, חשוב לדעת מה גרם לו וכיצד לטפל בו במהירות האפשרית. בעוד שחלק מהנשיכות אינן מזיקות, אחרות עלולות להוביל לתגובה אלרגית מסכנת חיים. סימפטום שכיח של עקיצת חרק הוא בליטה אדומה על העור. במקרים מסוימים, הבליטה עשויה גם להיראות כמו כוורות. במקרים אלה, עדיף להתקשר 911 מיד.

הגירוד והנפיחות הנגרמות על ידי עקיצות חרקים עלולים להיות כואבים, אך ניתנים לטיפול. נטילת אנטיהיסטמין או מריחת מטלית רטובה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהפחית גירוד. אתה יכול גם לקחת איבופרופן או פרצטמול כדי להקל על הכאב. עם זאת, עליך להימנע מלגרד את האזור הפגוע מכיוון שחיידקים יכולים לצמוח מתחת לציפורניים שלך, ולהוביל לזיהום. בנוסף, חשוב לא לאכול או לשתות דברים מתוקים מיד לאחר שננשך על ידי חרק.

מלבד חרקים, ישנן סיבות אפשריות נוספות לגירוד ולגירוי, שיכולים להיחשב בטעות לעקיצות חרקים. תרופות מסוימות, אלכוהול או מוצרים ביתיים עלולים גם הם לגרום לפריחה הדומה לנשיכת חרקים. הריון ומחלות מסוימות, כגון הרפס זוסטר, עלולים להוביל גם לגירוד ולגירוי. גורמים נוספים לגירוי בעור כוללים אלרגיות למזון, תרופות מרשם ותרופות פנאי ומתח רגשי. למעשה, גירוד קבוצתי הוא תופעה פסיכולוגית שיכולה להיגרם מכוח הסוגסטיה.

הגירוד הנגרם מעקיצת קרדית הוא עז ויכול להיות מאוד לא נעים. חרקים אלה הם זעירים וקשים לראות, אבל הם גורמים לאי נוחות וגירודים. בעוד שהנשיכות שלהם נפוצות ביותר בבני אדם, הן יכולות להשפיע גם על בעלי חיים אחרים. תסמינים של עקיצת קרדית עשויים לכלול פריחה בעור ופריחה מתרחבת בעין שור.

אם ננשכת על ידי יתוש, עליך לפנות מיד לטיפול רפואי. העקיצה עלולה להיות זיהומית ולגרום להתפרצות של מלריה. מחלה זו אינה שכיחה בארצות הברית, ומרבית המקרים מתרחשים במטיילים מאזורים אנדמיים למלריה. למרות שהמחלה ניתנת לטיפול, זה עדיין זיהום רציני, אז קבע תור לרופא שלך אם אתה מודאג.

טיפול

הטיפול בעקיצות חרקים יהיה תלוי בסוג ובחומרת הנשיכה. רוב עקיצות החרקים והעקיצות חולפות מעצמן תוך מספר ימים. עם זאת, חלק מהאנשים חווים תסמינים חמורים וצריכים לפנות לטיפול רפואי. תסמינים אלו יכולים לכלול קשיי נשימה, כאבים בחזה, פנים נפוחות וסחרחורת. אם אתה אחד מהאנשים האלה, פנה לרופא בהקדם האפשרי.

זיהום: במקרים חמורים מסוימים, עקיצת חרק עלולה להוביל לזיהום חיידקי, והאדמומיות והכאב עלולים להתגבר. עלולים להופיע גם חום, בלוטות לימפה נפוחות, צמרמורות או תסמינים דמויי שפעת. אם ילדכם מפתח זיהום לאחר עקיצת חרקים, התייעצו עם הרופא או חדר המיון.

סודה לשתייה: ניתן למרוח תמיסת סודה לשתייה על האזור הפגוע כדי להקל על הגירוד. ניתן גם למרוח קוביית קר או קוביית קרח במטלית רחצה רטובה כדי להקל על הכאב. אם התרופות האלה לא עובדות, אתה יכול למרוח מוצר פרצטמול או איבופרופן. אתה יכול גם לנסות משחה אנטיביוטית, כמו פוליספורין. משחה זו זמינה בקלות וניתן למרוח אותה שלוש פעמים ביום.

מריחת קרם נגד גרד ללא מרשם על האזור תעזור גם היא להקל על הגירוד. ניתן גם להשתמש בקרם הידרוקורטיזון 1% מספר פעמים ביום. פתרונות אלה הם זמניים, אך יכולים לעזור לך למזער את הגירוד והכאב. רק זכרו שחשוב לעקוב בקפידה אחר ההוראות בעת השימוש בטיפולים אלו.

שום הוא עוד תרופה מצוינת עבור עקיצות חרקים. למרות שזה משמש בדרך כלל לטיפול בבעיות לב ולחץ דם גבוה, זה יכול להיות מיושם גם על עקיצות חרקים. עם זאת, שימו לב ששום יכול לגרות את העור ועלול לגרום לגירוד וצריבה. אם אתה לא אוהב את הטעם של השום, אל תשתמש בו.

עקיצות חרקים יכולות להיות כואבות ומגרות. בהתאם למין, הנשיכה עלולה לגרום לגירוי ואף לבעיות חמורות. גירוד ונפיחות נגרמים בדרך כלל על ידי שחרור היסטמין וכימיקלים ביולוגיים אחרים לאזור הפגוע. מסיבה זו, התרופות הטובות ביותר לאחר מעשה הן אלו המונעות את התגובה האלרגית, מפחיתות דלקת ומונעות זיהום.

מניעה

כדי למזער את הסיכון להינשך על ידי חרקים, הקפידו ללבוש את הבגדים הנכונים, שצריכים לכלול חולצות ומכנסיים עם שרוולים ארוכים. כדאי גם לנעול נעליים סגורות כדי למנוע עקיצות של חרקים. מומלץ להשתמש בחומר דוחה חרקים על הבגדים שלך. הקפד לעקוב אחר הוראות היצרן. אם אתה לובש חומר דוחה חרקים על העור שלך, עליך לשטוף אותו ביסודיות לאחר השימוש.

עקיצות חרקים יכולות לשאת מחלות ויכולות להיות מאוד לא נעימות. אתה יכול למנוע אותם על ידי לבוש נכון, שימוש בחומרים דוחי חרקים, לבישת חולצות עם שרוולים ארוכים וכיסוי הפה, הצוואר והפנים. כמו כן, כדאי להקפיד ללבוש רשת מיטה המכסה את הראש והכתפיים. אם אתה חייב לבלות בשטחים פתוחים, השתמש במסכי חרקים או עבור לאזור מסונן. אם אתה מקבל נשיכה, תהיה רגוע ואל תרביץ לזה.

דוחים כימיים יכולים להגן מפני יתושים על ידי מתן כיסוי רחב. אלה כוללים תרסיס אירוסולים וחומרים דוחים מרחביים. עם זאת, היזהר לא להשתמש במוצרים אלה ליד העיניים שלך ואזורים רגישים מכיוון שהם לא נבדקו כדי למנוע העברה של מחלות הנישאות וקטוריות. מלבד שימוש בחומרים דוחים, עליך ללבוש גם בגדים בהירים כדי להגן על העור שלך מפני עקיצות חרקים.

מחלות הנישאות בחרקים הן לא רק לא נעימות, אלא שהן גם יכולות להיות מסוכנות מאוד. יתושים נושאים וירוסים קטלניים כמו מערב הנילוס, זיקה וקדחת צהובה. מחלות אלו עלולות לגרום למחלות קשות בבני אדם ואף יכולות להיות מועברות לבני אדם אחרים. כדי למנוע מחלות אלו, עליך ללמוד את סוגי החרקים השונים ומה הם משדרים. אתה צריך גם לבדוק עם הרופא שלך אם אתה חווה סימפטומים כלשהם הקשורים לחרקים שאתה חשוף אליהם.

DEET וIR 3535 הם דוחי חרקים יעילים. עם זאת, חשוב לזכור למרוח את הדוחף לפי ההוראות. יש למרוח את התכשירים הדוחים על העור באמצעות הידיים ולא הפנים. זכור למרוח את החומר הדוחה על החלקים החשופים של הגוף שלך, במיוחד באזורים עם עור דק, שכן יתושים אוהבים להאכיל ממנו.

.

.

.

דילוג לתוכן