הרחקת יונים בחריש ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בחריש ע"י רשת או דוקרנים

ישנם מספר דברים שיש לקחת בחשבון כאשר מתלבטים בין שימוש בשירות הרחקת יונים המשתמש בדוקרנים וברשתות. השניים שונים למדי וחשוב לוודא שאתה בוחר את השיטה הנכונה לבעיית היונים בביתך.

רצועות ספייק

אם שקלתם לשכור שירות הרחקת יונים מקצועי, אז אולי אתם תוהים איך לבחור נכון. ישנן אפשרויות רבות זמינות, והפתרון הטוב ביותר יהיה תלוי בגודל בעיית הלינה שלך.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לזהות את מיקום אזור המלינה שלך. זה נעשה בצורה הטובה ביותר על ידי ביצוע הערכה של הנכס. לדוגמה, ייתכן שתצטרך לבדוק מעקה למרפסת כדי לראות היכן נוחתות הציפורים.

במהלך תהליך זה, תצטרכו לוודא שמדדתם את האזור שעליו אתם רוצים להגן. בהתאם לגודל השטח, תצטרך להשתמש ברצועות דוקר שונות.

אתה יכול גם לשקול התקנת מערכת חוטי רשת כדי להרחיק ציפורים גדולות יותר. עם זאת, אפשרות זו תעלה לך הרבה כסף. פתרון נוסף הוא התקנת מגלשת יונים. אלה יכולים לשמש באופן זמני או כפתרון קבוע.

דוקרני יונים הם דרך זולה ויעילה להרחקת יונים. הם קלים להתקנה ויכולים להחזיק מעמד לאורך שנים, ברוב המקרים. בעוד שדוקרני יונים יכולים להיות פתרון טוב, הם מותקנים לרוב באזורים הלא נכונים.

סוג נוסף של הדברת יונים הוא מערכת מסלול ההלם. מוצר חדשני זה משלב את היתרונות של פס דוקרנים עם היעילות של גדר חשמלית. הוא משתמש בשני חוטים העוברים דרך מסילה כדי למנוע יונים לנחות עליו.

אם קבעתם שמסלול הלם הוא הפתרון עבורכם, תוכלו לקבל דוגמא חינם מספק הדברת היונים המקומי שלכם. זה יאפשר לך להעריך את המוצר לפני שתחליט אם לרכוש אותו.

שיפוצים

נגד ציפורים יכולים לסייע בהגנה על הבניין שלך מפני נזקי ציפורים. התהליך כולל התקנת אמצעי הגנה למניעת עופות מזיקים להתיישב ולקנן.

ישנם מכשירים שונים לבחירה. חלק מהיעילים ביותר כוללים רשת ציפורים ודוקרנים. בנוסף להגנה על הבניין שלך, הם יכולים גם להוסיף למשיכה האסתטית של הנכס שלך.

שיטות נוספות כוללות איטום חורים בבד המבנה ואיטום פתחי אוורור וכבלי אספקה ​​היכן שהם עוברים בקירות. איטום חלונות ופתחי אוורור יכול גם להרתיע מלינה של ציפורים.

עבודת הגהת ציפורים מוצלחת תעזור לשמור על בטיחות הלקוחות והאורחים שלך. זה גם יכול להגן על המוניטין של העסק שלך.

אחד האמצעים הטובים והמשתלמים ביותר לעצירת ציפורים הוא התקנת דוקרנים נגד ציפורים. ניתן למקם אותם במרזבים או על מדפים. הם עשויים מפלסטיק שקוף ונועדו להחזיק מעמד.

צורות אחרות של שיפוצים להגנת ציפורים יכולות לכלול התקנת מכשירי הפחדה קוליים. זו יכולה להיות טכניקה שימושית במיוחד אם אתה עסק שיש בו הרבה בניינים או אזור עם תנועה רבה.

שיטה נוספת היא שימוש בג'ל מחסום. זה חשוב במיוחד אם יש לכם בניין עם מערכת מיזוג אוויר. בשימוש נכון, הוא יכול להרתיע ביעילות ציפורים מלנחות על הגג.

לפתרון ארוך טווח, אתה יכול להשתמש ברשת עמידה בפני ציפורים. זה יכול להיות מיושם על ראשי בניינים, כולל חנויות ובלוקים של דירות.

אפשרויות אחרות כוללות שימוש בקוצים נגד ציפורים בשילוט ובארובות. אתה יכול גם למקם אותם על פאנלים סולאריים כדי להרתיע ציפורים מלשכב עליהם.

מומלץ לתכנן הוכחת ציפורים בשלב בניית התכנון. תצטרך גם להיזהר מנקודות כניסה. אם לא תסתום פערים, אתה עלול לעמוד בפני תיקונים יקרים.

יוני

בז הם מזיק בעייתי ביותר. הם לרוב מקור למחלות ועלולים לגרום נזק לרכוש. הם יכולים גם להוות מטרד ויכולים להיות קשים להסרה.

הרחקת יונים עשויה להיות תהליך יקר ומסובך. לעתים קרובות הדרך הטובה ביותר לשלוט באוכלוסיית הציפורים היא להשתמש במלכודת מעשית. תכשירים דוחים, עפיפוני מטעים, רשתות ושיטות הדרה פיזיות הם כולם אפשרויות טובות. בחירת סוג השירות הנכון להרחקת יונים יכולה לסייע במניעת החמרה של הבעיה.

יונים יכולות להיות מזיק באזורים עירוניים. הם אופורטוניסטים גדולים ויכולים לפתח במהירות מושבה משגשגת. הצמיחה המהירה שלהם עלולה לגרום לנזק לרכוש וסיכונים בריאותיים. חלק מהיונים יקננו במרזבים ועל גגות עם מגרשים. בעיות אלו עלולות לעלות ביוקר ועלולות להוביל לנזק בלתי הפיך.

דרך טובה להימנע מיונים היא לאחסן מזון לבעלי חיים בגיגיות פלסטיק עם מכסים נעולים. מזון המאוחסן במיכלים פתוחים עלול למשוך יונים ואף להוביל להצטברות של גז רעיל. ניתן לפתור את הבעיה גם על ידי התקנת רשת יונים בחופה של תחנת דלק או מתלה למטוס.

בהתאם לגודל הבעיה שלך, רשת יונים עשויה להיות פתרון חסכוני. עם זאת, תמיד כדאי להתייעץ עם איש מקצוע אם תחליט לנסות את זה.

שיטות נוספות כוללות התקנת עפיפון פיתוי או שימוש בלייזר. ניתן להתעלם בקלות מהפתילים. בנוסף, יש להתקין אותם בצורה כזו שלא יכירו את הציפורים.

לבסוף, אולי כדאי לשקול את השימוש בעוף דורס. דורסים יכולים להיות דרך טובה להפחיד יונים. אם תבחרו באפשרות זו, חשוב לבחור בעוף דורס שהוא טורף טבעי ממין המטרה.

האכלת יונים בשוגג

יונים עלולה להוות מטרד של ממש ולגרום לנזק לרכוש. הם ניזונים מדגנים, אשפה וחרקים. כתוצאה מכך, לעתים קרובות הם מזהמים כמויות גדולות של מזון ומייצרים ריח רע. הלשלשת שלהם יכולה גם לגרום לסיכון בריאותי.

אם אתה מתמודד עם בעיית יונים, תצטרך למצוא פתרון יעיל. האפשרויות הטובות ביותר כוללות שינוי הסביבה שלך או שימוש בחומר דוחה יונים.

למרבה המזל, לרוב האנשים יש גישה לפתרונות. אלה יכולים לכלול רשת ציפורים, דוקרנים ושיטות מכניות אחרות. עם זאת, לפני שתנקוט פעולה, תצטרך לוודא שאתה רשאי לעשות זאת על פי חוק. אתה יכול לבדוק את החוקים הפדרליים והמדינתיים. ייתכנו גם הגבלות נוספות באזור שלך.

אחת הדרכים היעילות ביותר למנוע מיונים להיכנס לביתך היא להימנע מהאכלתן. יונים הן בעיקר אוכלות דגנים. הם גם מנקרים ערימות של זבל עבור זרעים.

מלבד היותן בעיה, יונים יכולות לשאת מגוון מחלות. חלקם קטלניים. בנוסף, הם יכולים להיות וקטור לנגיף הנילוס המערבי.

למרות שיונים אינן ילידי ארצות הברית, הן פופולריות מאוד באזורי ערים. ניתן למצוא אותם בפארקים, במגרשי ספורט, על גגות ובמקומות רבים אחרים.

לרוע המזל, חלק מבעלי בתים בפרברים מאכילים בטעות יונים. זה יכול להוביל למספר בעיות, כולל היווצרות קן יונים. במקום להוציא זרעי ציפורים, שנה את תזמון ההאכלה שלך או בטל את כל אתרי האכלת הציפורים.

אתה יכול גם לשקול ללכוד או פיתיון של היונים. זו יכולה להיות שיטה הומאנית יותר לחיסול להקה גדולה. זה יכול לשמש גם בשילוב עם טקטיקות הרחקה אחרות.

פרסום שלילי סביב עופות דורסים במגזר הרחקת יונים

הוקדשה תשומת לב רבה לדורסים בענף הרחקת יונים. הדברת דורסים הפכה לפריט חם, ויש קומץ חברות מתמחות שצצות להתחרות בשירותי הדברה קונבנציונליים. עם זאת, לרוב החברות הללו יש מעט או ללא ניסיון בהדברת ציפורים.

השימוש בדורסים להרחקת יונים אינו חדש. למעשה, בשנת 1999 מועצת העיר נוטינגהאם ניסתה את הדורסים במאמץ להיפטר מבעיית היונים שלהם. למרבה הצער, שיטה זו אינה פתרון זול או יעיל. בעוד שעוף דורס יכול להוציא יונים ממקומות הלינה הקיימים, היונים צפויות לחזור לאחר שהדורס עזב.

עופות דורסים הם גם יקרים, במיוחד בהשוואה לשיטות אחרות, זולות יותר. זה יכול לעלות PS1000 בשבוע להחזיק דורס בנכס שלך, וזה מחוץ להישג ידם של רוב בעלי הנכסים. החזקת דורס דורס בנכס שלך למשך שנה יכולה להגיע למאות אלפי פאונד. השימוש בדורסים במשך חודש אינו זול, וחברות הדברת דורסים רבות לא טורחות לתת ללקוחותיהן הערכת מחיר לפני תחילת העבודה.

כתוצאה מכך, הפתרון החסכוני והידידותי ביותר להדברת יונים הוא למעשה ספייק נגד נפילה. זהו פתרון פשוט וזול אשר יעיל בקלות ברוב הבניינים הממוצעים. לא סביר ששירות הרחקת יונים ימליץ על כך, שכן יישום חד פעמי הוא השיטה הקלה והיעילה ביותר להדברת יונים.

לא קשה להבין מדוע עופות דורסים הופכים פופולריים יותר ויותר בבריטניה. מלבד האופי האסתטי שלהם, דורסים הם גם דרך מוכחת להפחיד שחפים, שלעתים קרובות מהווים בעיה בגגות.

.

.

דילוג לתוכן