יסודות בניית כוורת

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

יסודות בניית כוורת

כוורת היא מבנה סגור המאכלס מושבה של דבורי דבש. למרות שהמונח כוורת משמש לעתים קרובות לתיאור כל מושבת דבורים, הספרות המדעית מבדילה אותה מקן דבורים. במאמר זה, נדון בכוורת Warre, כוורת Langstroth, כוורת Topbar וכוורת Cedar.

כוורת Warre כוורת

Warre היא בחירה מצוינת לגידול דבורים. זה קל לבנייה וזול יחסית. הוא משתמש בעץ טבעי ואינו זקוק למסגרות סגורות או בסיס. עיצוב הבר העליון מאפשר לדבורים ליצור מסרק משלהן ללא פלסטיק. בנוסף, הוא קל משקל ויכול להתרחב.

כדי לקצור דבש, כוורות וור דורשות קצת יותר מאמץ משיטות גידול דבורים מסורתיות. ראשית, הסר את התיבה העליונה והגג. לאחר מכן, השתמש בלוח כוורת בין הקופסאות. לאחר שהסרתם את המסרק, הניחו קערה מתחת לכוורת והמתינו 24 שעות או יותר. לאחר מכן ניתן לכתוש את חלות הדבש ולסנן אותן.

כוורת Warre אינה בשימוש נרחב כיום, אך היא נהנית מהתעוררות בפופולריות בקרב כוורנים חובבים. הוא הומצא על ידי כומר צרפתי, אבי אמיל וור, לפני כמאה שנה. הרעיון היה ליצור כוורת פשוטה וידידותית לדבורים עבור כוורנים עירוניים ופרבריים. כוורת Warre קטנה יותר מכוורת Langstroth מסורתית.

שלא כמו כוורת Langstroth, כוורת Warre היא כוורת סרגל עליון אנכית המשתמשת בסורגים עליונים במקום במסגרות. בדרך כלל יש לו מוביל טריז מעץ מובנה בתוך הסורגים. כוורת הוור קרויה על שם הנזיר הצרפתי אבי אמיל וור, שחקר מאות סגנונות שונים של כוורות דבורים ועיצב עיצוב חדש שהיה פשוט יותר, ניתן לניהול, ודומה יותר למושבות דבורי הדבש הבר.

כוורת Warre מחקה מבנה של עץ חלול ומאפשרת לדבורים לבנות מסרקים באופן טבעי. כוורת זו דורשת מעט מאוד תחזוקה, תחסוך כמה הרמה כבדה שנתית, ומבטיחה שתמיד תוכל לקצור דבש טהור ונקי. Abbe Emile Warre עיצב את כוורת Warre בשנות ה-50 ובילה למעלה מ-50 שנה בחקר דבורים. כוורת Warre משתמשת בשמונה מוטות עליונים מחודדים המתפרשים על פני 15/16 אינץ'.

כוורת Langstroth כוורת

Langstroth היא הסוג הפופולרי ביותר של כוורת, עם עיצוב סטנדרטי של 10 מסגרות. הוא משתמש בתוספות בסיס שעוות דבורים ויש לו מסגרת מרוכזת עצמית. דגם עשר הפריימים מחזיק עשרים פריימים עמוקים, בעוד לגרסת שמונה הפריימים יש שמונה פריימים בינוניים ושתי פריימים עמוקים. רוב החנויות לציוד לגידול דבורים נושאות כוורות Langstroth בגדלים שונים.

כוורת לנגסטרוט נרשמה פטנט באמצע המאה ה-19 על ידי הכומר לורנצו לאנגסטרות. העיצוב בעל הפתיחה העליונה והמסגרות הניתנות להסרה הפכו אותו לכלי גידול דבורים מעשי. עיצוב המסגרת הניידת של כוורת Langstroth מתגבר על הנטייה של דבורים למלא חללים ריקים בפרופוליס. העיצוב של כוורת Langstroth הפך מאז לסטנדרט תעשייתי עבור כוורנים, ווריאציות שלו נמצאות בשימוש בכל העולם.

כוורת Langstroth מכילה כמה חלקים, והיא מסובכת יותר מכוורות ברעל. הוא מכיל קופסאות (סופר ועומקים), מסגרות עם או בלי יסודות ולוחות תחתונים. הוא כולל גם סרגל מלכות וכיסוי פנימי וחיצוני. את כוורת Langstroth ניתן להרחיב עם קופסאות נוספות, וניתן להעביר אותה בקלות למקומות שונים.

אתה יכול לבחור מגוון סוגי עץ עבור כוורת Langstroth שלך, כולל אורן וארז אדום מערבי. אורן הוא העץ הפופולרי ביותר המשמש לכוורות Langstroth, אך הוא רגיש להירקב. ניתן לצבוע כוורות אורן, אבל אולי תעדיפו מראה טבעי. ארז אדום מערבי הוא חלופה מצוינת לאורן מכיוון שהוא אינו דורש צביעה. הגרגיר הטבעי שלו יופיע בעץ.

כדי לבנות את הקופסה, מדדו וחתכו שניים על ארבע בזווית של 45 מעלות כשהצד הצר פונה כלפי מעלה. מדוד שניים על ארבע חתיכות להיות באורך 30 אינץ'. לאחר מכן, יישר את הצדדים הצרים של שניים על ארבע והברג אותם למקומם עם ברגים שלושה 1/2 אינץ'.

כוורות בבר העליון קיימות כבר מאות שנים. הם טבעיים ומעשיים יותר לגידול דבורים. עם זאת, הם אינם מתאימים להזזת כוורות. גם קשה יותר למצוא עזרה עם הדבורים. רוב הדבוראים משתמשים בכוורות Langstroth.

כוורת סרגל עליון לכוורת סרגל

עליון יש שישה ברים צרים המקבילים זה לזה. סורגים אלו חייבים להיות עם כיסוי פנימי מתחתיהם. כריכת קנבס פנימית עובדת היטב. הדבורים יבנו באופן טבעי מסרק בתחתית הכוורת. ניתן לחלק את כוורות הבר העליון לקופסאות קטנות יותר וגדולות יותר. בעת בניית כוורת סרגל עליון, עליך לדאוג למרווח בין כל סרגל עליון לקופסה כדי לאפשר לדבורים לבנות מסרק.

לעתים קרובות קשה לטפל ולתפעל כוורת עם סרגל העליון. משמעות הדבר היא ששליטה בנחיל אינה מעשית ואתה עלול לאבד את יבול הדבש שלך אם הנחיל יאבד. סוג זה של כוורת פותח באפריקה כחלופה לכוורות עץ. לדבוראים האלה לא הייתה גישה לציוד יקר או ללוחות עץ מהוקצעים יפה.

לכוורת סרגל עליון יש יתרונות רבים על פני כוורת לאנגסטרות. יתרון אחד של שימוש בכוורת עליון הוא שהדבש נקצר מכל מסרק, ובכך גורם לכמות גדולה של שעווה נוספת. לשעווה הנוספת הזו שימושים רבים. אחד השימושים הללו הוא להכנת נרות.

לכוורת Topbar יש שני תאים נפרדיםתא תחתון ותא עליון. חדרים אלה מכילים מסרקים בעובי של חצי עד שני שליש אינץ'. הם מוחזקים יחד על ידי מסרק סד. לסורגים העליונים של כוורת Topbar יש גדלים לא סדירים ועשויים שלא להתאים למחלצים מסחריים. בנוסף, ייתכן שהמסרקים לא יהיו שטוחים מספיק כדי להתאים למחלץ סיבובי קונבנציונלי.

שיטת קציר כוורת בסרגל העליון דורשת כמה כלים. תצטרך מחלץ דבש ומיכל מכסה. בנוסף למסרק מלא שעוות דבורים, תצטרך בד גבינה כדי לסנן את הדבש. בשיטה זו, אתה יכול לאסוף נתח טוב של דבש ושעוות דבורים מכוורת הבר העליון.

ניתן לבנות כוורות סרגל עליון מעץ רגיל. בדרך כלל, יש להם סורגים ברוחב של רבע עד שליש אינץ', אבל הרוחב והאורך שלהם יכולים להשתנות בהתאם לתנאים המקומיים ולסוג הדבורה שאתה מנסה לשכן. גובה כוורת סרגל עליון יכול לנוע בין שבעה עשר עד עשרים וארבעה סנטימטרים. בנוסף, קופסת כוורת עם סרגל עליון רחבה יותר מלמעלה מאשר מלמטה. זה מקטין את החלל שבו הדבורים יכולות לחבר מסרק.

כוורת ארז

ווסטרן אדום סידר הוא אחד העצים האטרקטיביים והעמידים ביותר לבניית כוורות. זהו עץ בהיר יותר מאורן ולכן הוא בחירה טובה עבור כוורת. הצבע הטבעי שלו יוציא את גרגר העץ, ולא תצטרכו לצבוע אותו, בונוס במזג אוויר חם.

ניתן להתאים בקלות כוורת ארז כדי לענות על הצרכים של הדבורים שלך. ניתן למצוא כוורות העשויות מעץ ארז תוצרת בריטניה במגוון גדלים. יחידות אלה מגיעות ארוזות שטוחות, וניתן להרכיב אותן בעצמך או לרכוש אותן בהרכבה מראש. כוורת ארז סטנדרטית תגיע עם ארבעה מרכיבים: הרצפה עם הכניסה לדבורים, ארגז הדבור, קופסת העל ולוח הכתר. תצטרך דבק עץ ומקדחה קטנה להרכבה.

ברוש הוא עץ נוסף המשמש לבניית כוורות. למרות שהעץ הזה גם יפה, הוא נוטה להיות יקר יותר מעץ אורן מובחר. ברוש נמצא רק במדינות הדרומיות של ארה"ב, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אזורים עם לחות גבוהה. העץ מכיל חומר משמר טבעי ודוחה מזיקים. עם זאת, הוא נוטה להירקב ודורש טיפול קבוע.

בהתאם לסוג הכוורת, ניתן לרכוש כיסויים פנימיים שונים. ניתן לבחור כיסוי פנימי חדשכבתי או כיסוי דושכבתי. אלה יגנו על הדבורים שלך מפני לחות וישמרו עליהן מוגנות מפני פגעי מזג האוויר. לחלופין, ניתן להשתמש בכיסוי חיצוני בעל חור סגלגל באמצע. הכיסוי הפנימי יאפשר לדבורים להאכיל בחופשיות, וכן יסייע במניעת כניסת ויציאה של נחילים מהכוורת.

כוורת Langstroth היא עיצוב קלאסי שנמצא בשימוש כבר 150 שנה. גודלו לא גדול מדי, אבל הוא עדיין מתאים לדבוראים. הגודל הסטנדרטי של הקופסה הוא 16 אינץ' רוחב על 19 7/8 אינץ' אורך. עומק הקופסה הוא בערך 9 5/8 אינץ'.

.

.

.

דילוג לתוכן