התקנת רשת ליונים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

התקנת רשת ליונים

אם אתה רוצה להגן על הרכוש שלך מפני יונים, רשת יונים היא פתרון מצוין. זה זמין במגוון סגנונות ודפוסים. תוכלו לבחור עיצוב לפי העדפתכם האישית ונוף הבית או המרפסת מבחוץ. חשוב שרשת היונים לא תפריע לנוף.

התקנת רשת ליונים

התקנת רשת ליונים יכולה לשמור על ניקיון בית העסק או המבנה על ידי הרחקת יונים. צואת יונים היא לא רק מכוערת, היא גם יכולה לפגוע במשטחים ובצבע. על ידי שימוש ברשת יונים, בעלי בניינים יכולים להימנע מתשלום תיקונים יקרים לתיקון נזקי ציפורים.

רשת יונים מותקנת על ידי מומחים שיודעים לעשות אותה בטוחה ככל האפשר עבור ציפורים. אנשי מקצוע משתמשים בכלי נדנדה מיוחדים ובכבל כדי להגיע לאזורים מרחיקים לכת, כמו מתחת לתליה. הם מותחים את הרשת לאורך הצד התחתון של התלוי, ומונעים מהציפורים הבעייתיות להשתמש במבנה כאתר קינון.

בהתאם לסוג אוכלוסיית הציפורים באזור, ניתן להתקין רשתות במקומות שונים. לדוגמה, הוא מתאים ביותר לאזורים עם אוכלוסיות ציפורים בינוניות עד כבדות. התקנת רשת יונים אפשרית במגוון שיטות, לרבות שימוש במחזיקי פלסטיק. מחזיקי פלסטיק אלו מאובטחים לנקודות העיגון באמצעות חומר מליטה מיוחד. יתר על כן, ניתן בקלות לשחרר את הרשת במידת הצורך. בנוסף, מספר גבוה של נקודות עיגון אומר שהמבנה יישאר במקום ומאובטח.

התקנת רשת יונים היא דרך נפוצה להגנה על מבנים וגידולים מנזקי ציפורים. זה גם יכול למנוע מציפורים לגשת לאזורים חשובים אחרים בנכס. התקנתו היא שיטה בטוחה ויעילה ביותר לשליטה ומניעת נזקי עופות. זה גם אנושי לחלוטין ולא מזיק.

יונים מתרבות לאורך כל השנה ומטילות ביצה אחת עד שתיים בכל מצמד. יונים ידועות לשמצה בהרגלי הניקוי שלהן, והן ישתמשו בכל מה שימצאו כדי ליצור קן. כמה יונים אפילו נראו מוציאות עלים מתים או ענפים מצמחים כדי לבנות קנים! אם נמאס לכם מיונים, התקנת רשת ליונים היא הפתרון הטוב ביותר.

סוגי רשת

יונים רשת יונים היא אחד המחסומים הנפוצים ביותר לשליטה באוכלוסיית היונים. החומר עמיד וניתן להשתמש בו הן בתוך ומחוץ לבניינים. משקלו קל והוא עשוי בדרך כלל מפוליפרופילן. רשת מסוג זה נהדרת לחסימת הציפורים ולהרחקתן מצמחי פרי.

יונים הן יפות, אבל הן יכולות להיות גם טרחה להרחיק אותן. רשת יונים תעזור לך לשלוט באוכלוסיות שלהם מבלי לוותר על המשיכה האסתטית של הנכס שלך. יתרה מכך, היא תמנע מיונים לנחות ולפגוע ברכוש שלכם. רשת יונים זמינה בשלושה סוגים עיקריים.

רשת ציפורים ניילון היא סוג אחר של רשת. ניתן להשתמש ברשת מסוג זה על משטחים אנכיים, משופעים ואופקיים. הוא נפוץ בשימוש על גגות ופאסים של מבנים. זה יכול להיות מותקן גם בהתקנות מדורגות.

רשת יונים זמינה בכמה סוגים שונים, בהתאם ליישום. רשת יונים ניילון משמשת בדרך כלל באזורים עירוניים. סוג זה של רשת משתלב היטב עם אבנט הבניינים ושומר על המשיכה האסתטית הכללית של הבניין.

יצרנים חקלאיים צריכים גם להגן על היבולים שלהם מפני ציפורים. ציפורים אלה אוכלות לעתים קרובות את היבול שלהן, והגללים מהן עלולים להוות סכנה בריאותית. רשת לא רעילה וידידותית לסביבה היא גם אפשרות מצוינת. מערכות רשת אלו אינן פוגעות בציפורים ואינן פוגעות במבנים, אך הן כן מגנות עליהן מפני מזיקים.

רשת יונים יכולה להגיע בצורות ובצפיפויות שונות. לדוגמה, יש רשתות בצורת מרובע, משושה ויהלום. רשתות אלו מותקנות בצורה הטובה ביותר באזורים שבהם פעילות היונים היא הגדולה ביותר.

עלות רשת יונים

התקנת רשת ציפורים היא דרך מצוינת להרחיק את המזיקים מהבניין או הנכס שלך. זה לא יקר ויכול להחזיק שנים רבות. רוב קבלני ההדברה יעניקו אחריות ל-10 שנים על מוצרי הרשת שלהם. עם זאת, אחריות זו חלה רק אם הרשתות מותקנות בהתאם להמלצות היצרן. אם לא תמלא אחר הוראות אלה, ייתכן שתצטרך לשלם יותר כסף ממה שאתה צריך עבור תחזוקה ותיקונים שוטפים. דרך טובה נוספת להימנע מהעלות של תחזוקה שוטפת היא לשקול התקנת ספייק נגד התעלות. רשת מסוג זה תחזיק מעמד לפחות 20 שנה ותמנע קינון ולשלשת להוות בעיה.

רשת ציפורים ניילון היא אפשרות נוספת להגנה על ציפורים. עם זאת, רשת מסוג זה אינה מתאימה בדרך כלל להתקנה ביתית, מכיוון שהיא דורשת ציוד גישה מומחה כדי להתקין את הרשת כהלכה. מסיבות אלו, מומלץ לפנות לייעוץ ממומחה בלתי תלוי, במיוחד אם אין לכם ניסיון קודם בהתקנת רשתות לציפורים.

בעת רכישת רשת יונים, עליך לקחת בחשבון את החומרים המשמשים לבנייתה. הרשת הסטנדרטית עשויה מניילון, שעוביו 0.071 אינץ' ומורכב משישה גדילים שעובי כל אחד מהם 0.012 אינץ'. רשת ניילון עמידה מאוד למים ולרוב הכימיקלים. הוא גם מוגן UV, ובעל אורך חיים של כ-10 שנים.

העלות של רשת יונים יכולה להיות גבוהה, ולהקה גדולה עשויה לעלות עד 1,000 דולר. עם זאת, לאחר חיסול עדר, רשת היא דרך יעילה למנוע קינון נוסף. בסופו של דבר, רשת יונים היא חסכונית עבור העסק שלך ויכולה לעזור להגן על הרכוש שלך מפני הציפורים.

יעילות רשת

יונים רשת יונים היא פתרון נפוץ למניעת כניסת יונים למבנים. ציפורים אלו מצויות בשפע במרכזי הערים ועלולות לתקוף מבנים גדולים וגגות. היעילות ותוחלת החיים שלה תלויים במידה רבה במידת התקנת הרשת. מערכת רשתות מותקנת היטב יכולה למנוע קינון ולשלשת יונים ויכולה להחזיק מעמד עד 20 שנה.

יונים עלולות להיות יקרות להרחקתן, והגללים שלהן יכולים להכיל מגוון מחלות שעלולות להזיק הן לאנשים והן לבעלי חיים. הם גם מסוכנים לאנשים עם אסטמה ומערכת חיסונית חלשה. הם יכולים גם לזהם מזון למאכל אדם ובעלי חיים. לפיכך, חובה להרחיק את היונים מבניינים.

רשת ציפורים ניילון היא מכשיר נפוץ להרחקת ציפורים, ומשמשת למגוון רחב של גידולים חקלאיים ומבנים. אתה יכול לראות רשתות יונים על מבנים ברחבי העולם, וחקלאי פירות וירקות רבים משתמשים ברשת זו כדי לשמור על בטיחות יבולי הפירות והירקות. רשת יונים ניילון היא לעתים קרובות בלתי נראית, והיא משתלבת היטב עם מבנה מבנה. זה משמר את המשיכה האסתטית של הבניין.

ניתן להשתמש ברשת ציפורים ניילון כדי להוציא ציפורים מאתרי רבייה. רשת ציפורים זו יעילה ואסתטית, אך היא עלולה להיות אחריות אם היא מותקנת בצורה לא נכונה. יתרה מכך, הרשת עלולה ללכוד ציפורים חסרות מעוף, כולל יונים.

אחד היתרונות הברורים ביותר של רשת הוא שהיא מרתיעה ציפורים מלהיכנס למבנים וחלונות. זה מאלץ אותם למצוא מקום לקנן או ללון במקום אחר. הוא יעיל גם במניעת פגיעה ביבולים והשארת צואה במרכזי הערים. רשת זו מקובלת ברבים כפתרון יעיל ואנושי להדברת יונים וציפורים טורדניות אחרות.

תחזוקה של רשת יונים

חשוב להקפיד על התקנת רשת היונים שלך כדי למנוע מעבר יונים. המשמעות היא בדיקת הרשת מעת לעת כדי לוודא שאין פערים. אם יש פתח, עופות המזיקים ישתמשו בו כדי לגשת לאזורי הקינון.

רשת ציפורים ניילון היא בחירה פופולרית. הוא חזק ועמיד בפני רוח ומים ומוגן UV. עם זאת, זה יכול להיות גם אחריות אם זה לא מותקן כראוי. חוץ מזה, זה יכול ללכוד ציפורים חסרות מעוף. עם זאת, חומר זה יכול להיות מעט יקר ולא תמיד מתאים לתקציב שלך.

לרשתות ניילון ויונים יש אחריות של 10 שנים מהיצרנים. עם זאת, אחריות זו תקפה רק אם הרשת הותקנה על פי הנחיות היצרן. התקנה לקויה עלולה לגרום לכישלון הרשת, וכתוצאה מכך עלות גבוהה. לחלופין, אתה יכול לבחור ספייק נגד התעלות.

יונים מהוות מטרד ועלולות להזיק לרכוש שלכם. הם גם נושאים מחלות שמזיקות לבני אדם, במיוחד אלה עם מערכת חיסון חלשה. בנוסף, הלשלשת שלהם עלולה לזהם מזון לבעלי חיים ולבני אדם. לכן כל כך חשוב להרחיק עדרי יונים מהאזור שלך.

.

.

.

דילוג לתוכן