התקנת דוקרנים נגד יונים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

התקנת דוקרנים נגד יונים

בעת שימוש בקוצים נגד יונים, הקפד למקם אותם בנקודות הגבוהות ביותר של הנכס שלך. התקן דוקר יונים מפלדה או פלסטיק Defender(tm) על אזורים מוגבהים כדי למנוע מיונים לעמוד עליהם. כמו כן, הקפידו להשתמש ברשת ציפורים כגורם מרתיע נוסף.

דוקרני ציפורים

מנירוסטה דוקרני ציפורים מנירוסטה הם דרך יעילה להגן על הרכוש שלך מפני יונים וציפורים אחרות. הם עשויים מפלדת אל חלד כבדה ועמידים בפני UV. בגלל זה, הם יחזיקו מעמד שנים רבות. היצרן, לעומת זאת, אינו מספק אחריות כלשהי, ולכן הקונה צריך להיות מודע לעובדה זו לפני רכישת אחת. ניתן להתקין דוקרני ציפורים מנירוסטה במקומות שונים, כולל מדף, קורות ושלטים.

דוקרנים של ציפורים הם פתרון יעיל וקל להתקנה לבעיית הציפורים. ניתן להתקין אותם בקלות ולהשתלב עם פני השטח. בנוסף, ציפור בדרך כלל תעוף משם אם היא תחצה את הדוקרנים, וימנע נזק נוסף. זהו פתרון אנושי לבעיית הציפורים.

דוקרני ציפורים מנירוסטה קלים להתקנה ולא יפגעו במראה המבנה. הם עשויים מפלדת אל חלד עמידה ובסיס פוליקרבונט שקוף. הם ימנעו מציפורים להתיישב על הבניין וגם ימנעו מעטלפים וחיות מטפסות אחרות להיכנס פנימה.

קוצים אלו ירתיעו את רוב מיני הציפורים, כולל יונים. היעד הנפוץ ביותר לדוקרנים של ציפורים הוא יונת הבר, המשתמשת במבנים לרבייה, לינה ולישיבה בשעות היום. מכיוון שהם מותקנים בקלות ולא יפגעו במבנה, הם מהווים דרך יעילה להגנה על הנכס ותכולתו.

דוקרני

צינור דוקרנים נגד יונים עשויים מנירוסטה ונמכרים במטרים. הם נצמדים לכל צינור ומגיעים עם קשרי כבלים משולבים. הם עמידים ולא ישאירו חלודה או נזק על הרכוש שלך. דוקרנים לצינור מגיעים באורכים שונים כדי להתאים לאורכים שונים של צינורות.

יונים מהוות מטרד ועלולות לגרום לבעיות בריאותיות חמורות. דוקרנים של יונים יכולים להיות דרך אנושית לשלוט בבעיה. יונים עלולות להיות כאבי עיניים ולגרום לבלגן לא יפה ברכוש שלך. באזורים מסוימים, מועצות מקומיות עשויות אף לארגן הרחקת יונים. בינתיים, דוקרנים של ציפורים יכולים לסייע במתן פתרון מיידי. Insight Security מציעה מוצרים אלה במחירים נמוכים.

דוקרנים אלה קלים להתקנה וניתן לקנות אותם בצבעים טבעיים או שחורים. פתרון נוסף הוא Bird Free Fire Gel, שהוא מוצר מוכן לשימוש שיכול למנוע מיונים לחטוף צינורות. ג'ל זה יעיל ואומץ על ידי רשויות מקומיות רבות וחברות מסחריות.

ניתן לתקן דוקרנים של ציפורים על מגוון משטחים כולל פלסטיק, מתכת ונירוסטה. דוקרנים אלו ניתנים להתאמה אישית והם עמידים בפני UV. הם גם בעלי תחזוקה נמוכה וניתן להשתמש בהם שנה אחר שנה. אתה יכול להתקין אותם עם האצבעות שלך או באמצעות כלי מיוחד.

דוקרנים נגד צניחה מנירוסטה

המחלקה לאיכות הסביבה, המזון והכפר (DEFRA) מייצרת חקיקה בנושא הדברה ומפקחת על ניהול מזיקים. מסמך עדכני באתר DEFRA נותן מידע על היעילות של שיטות הפחדת ציפורים שמיעתיות, ומציע חלופות אפשריות לשימוש בקוצים של יונים. עם זאת, מרכז המשאבים לבקרת יונים (PCRC) מתנגד בתוקף לשימוש בקוצים אלה.

דוקרנים של ציפורים נמכרים בדרך כלל כרצועות שיש להן גם בסיס וגם קוצים שמתחברים למשטח. דוקרנים לציפורים זמינים בדרך כלל מנירוסטה או חומרים פלסטיים, והם עשויים להחזיק מעמד עשרות שנים. דוקרני נירוסטה הם גם עמידים בפני קורוזיה, מה שאומר שהם לא יפגעו ברכוש שלך.

בעת התקנת ספייק יונה Defender (tm), ודא שהקצה קרוב לקצה המוביל של המדף. לחץ כלפי מטה עד שהDefender Fixing Silicone (tm) זולג דרכו ויוצר מסמרת קשה. לאחר מכן, חזור על תהליך ההתקנה עבור שורת הדוקרנים השנייה.

דוקרני ציפורים מנירוסטה הם פתרון ידידותי לסביבה, חסכוני וקל להתקנה למניעת קינון של יונים. הם עשויים מפלדת אלחלד כבדה בגודל 20 ואידיאליים לאזורים שבהם ציפורים מקננות לעתים קרובות. לדוקרנים הללו יש גם בסיס פוליקרבונט מוגן UV, מה שמבטיח שהם יחזיקו מעמד לאורך זמן.

בניגוד למלכודות, דוקרני יונים אינם פוגעים בציפורים. הם מתוכננים להישאר במקומם ורמת תחזוקה נמוכה לאחר התקנתם. הם גם אלטרנטיבה הומאנית לחיסול, שהם יקרים יותר ולעיתים מסוכנים עבור הציפורים.

רשת ציפורים

הצעד הראשון בשליטה בציפורים הוא הצבת רשתות ציפורים ודוקרנים. דוקרנים אלה נועדו למנוע נחיתת ציפורים, אך הם יכולים ללכוד אותם אם אינם מותקנים כראוי. הם יעילים נגד יונים וציפורים קטנות אחרות, אבל הם לא יעילים נגד מינים גדולים יותר.

ברוב המקרים תצטרכו לקנות רשת ציפורים לפי מטר, אותה ניתן לרכוש בחנויות קמעונאיות. הדרך הטובה ביותר להבטיח שהרשת שלך מותקנת בצורה נכונה היא לקבל ייעוץ מקצועי. למרבה המזל, רוב הספקים יציעו שירות לפי מידה, כך שתוכלו להזמין את המידה המדויקת שאתם צריכים.

אם אתם מחפשים להרחיק יונים מהבניין שלכם, דוקרנים לרשת ציפורים הם אפשרות מצוינת. מכשירים אלו עשויים מנירוסטה וציפוי ניילון. יש להם קטרים ​​קטנים והם מחוברים לעמודים על ידי קפיצי מתח. כאשר ציפור מנסה לנחות, החוט תופס אותם וקופץ, מה שמונע מהם לנחות.

רשתות ליונים הן דרך חסכונית להרחיק יונים מהבניין או מהחופה שלך. הם פועלים היטב נגד יונים ויכולים לתת מענה קבוע לבעיה ארוכת טווח.

דוקרנים

לציפורים הם דרך מצוינת למנוע מיונים להרוס את הרכוש שלך. דוקרני ציפורים זמינים בנירוסטה או פלסטיק, קלים להתקנה ומספקים הרתעת ציפורים יעילה. בשונה מדוקרני פלסטיק, דוקרני נירוסטה נראים פחות, ולכן ניתן להתקין אותם מבלי שדיירי המקום ישימו לב.

ניתן להתקין אותם על עמודי תאורה, משטחים שטוחים כמעט בכל תיאור, קורות I, פסלים ומאפיינים אדריכליים אחרים. הם יעילים גם על סירות, מעקות ועצים. והם זולים במיוחד בהשוואה לצורות אחרות של שליטה בציפורים, כמו מערכות פוסטוwire ורשת ציפורים ניילון.

דוקרנים של ציפורים יעילים נגד יונים, אבל יש להם מגבלות. למרות שהם מציעים הגנה יעילה, הם לא מרתיעים סוגים רבים אחרים של ציפורים. לדוגמא, ציפורים קטנות ישתמשו בשיניים של הדוקרנים בתור מוטות. ציפורים אלה יתייחסו לקוצים כמו זרדים, ענפים וקוצים. ציפורים קטנות רבות אפילו משתמשות בהן כחומרי קינון.

דוקרני היונה Defender(tm) כוללים בסיסי פוליקרבונט מיוצבי UV. הם מגיעים בתצורת זיגזג עם חורים רגילים בצורת כוכב. המרווח בין הדוקרנים הוא 50 מ"מ. דוקרנים אלו קלים להתקנה ועשויים מחומרים עמידים ואיכותיים.

רשת ציפורים

מנירוסטה דוקרני רשת ציפורים מנירוסטה הם פתרון יעיל להרחקת יונים וציפורים מזיקים אחרות מהגג והרכוש שלך. ניתן להתקין דוקרנים אלו על גגות ומשטחים מעוקלים. שלא כמו אמצעי הרתעה אגרסיביים יותר של ציפורים, הם בטוחים לחלוטין לבני אדם ואינם פוגעים בציפורים.

דוקרני Defender (tm) זמינים בסגנונות שלוש ושש נקודות. כל ספייק עשוי מפוליקרבונט מיוצב UV עם פיני נירוסטה. כל ספייק מגן על 200 מ"מ של שטח. ספייק הDefender(tm) זמין גם עם 9 חלקים נשברים להתקנה.

דוקרנים מסוג זה הם הפיכים וניתנים להתקנה בקלות. הם לא יקרים ואינם פולשניים. הם אופציה מצוינת למבני מורשת ולבניינים מוגנים. לעומת זאת, רשת ציפורים מניילון יקרה יותר לרכישה והתקנה ודורשת קבלנים מומחים להתקנתה. בנוסף, יש להבריג את הרשת למקומה כדי למנוע נזק הפיך.

דוקרנים הם דרך יעילה נוספת להדיר יונים מבניינים. לרוב הם מיוצרים כרצועות ועובדים על התיאוריה שיונים לא יכולות לנחות עליהם. אסטרטגיה זו יעילה במיוחד למניעת שימוש בשטחי התיישנות של יונים. מסילות למרפסת הן דוגמה מצוינת לאזורים כאלה. דוקרנים הם פתרון עשה זאת בעצמך יעיל וזול להרחקת יונים מבניינים.

דוקרני ציפורים מנירוסטה הם בין אמצעי ההרתעה הטובים ביותר בשוק. דוקרנים אלו יעילים נגד יונים וציפורים גדולות אחרות מבלי לפגוע בציפורים. הם עשויים מפלדת אל חלד בדרגה גבוהה #304 ותוכננו להיות עמידים במיוחד בפני קרני UV, כימיקלים וחלודה.

.

.

.

דילוג לתוכן