התקנת רשתות נגד יונים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

התקנת רשתות נגד יונים

התקנת רשתות נגד יונים היא חלק חשוב בהדברת יונים. לפני התקנת הרשתות, חשוב לבדוק שאין רווחים ברשת שיאפשרו מעבר למין המטרה. לאחר שהדבר נעשה, ניתן להפעיל את הרשתות נגד יונים.

התקנת רשת

יונים רשתות יונים משמשות למגוון מטרות, לרבות הגנה על גידולי פירות וירקות מפני עופות פרוגיפור. הם יכולים גם למנוע אובדן של שתילי פירות וירקות. בנוסף, רשתות יונים משמשות גם אנשים מסוימים לתפיסת דגים.

שירות התקנת רשת יונים טוב יתחשב בגורמים רבים, ביניהם גודל החור, סוג סיב הרשת והמיקום הטוב ביותר להתקנתו. בסופו של דבר, רשת איכותית תהיה עמידה ותחזיק מעמד לפחות 10 שנים. עם זאת, אם הרשת לא מותקנת כהלכה, לא תהיה מכוסה בערבות. כמו כן, התקנת רשת יונים עלולה לעלות ביוקר. בנוסף, יש צורך בתחזוקה קבועה של הרשת, מה שיכול להצטבר עם הזמן.

יונים עלולות לגרום נזק רב לרכוש שלכם. יתר על כן, הם יכולים לשאת מחלות. בגלל סיבות אלו, אנשים רבים בוחרים להתקין רשת יונים. זוהי הדרך הטובה ביותר להבטיח סביבה נטולת יונים. אם ברצונכם להגן על המבנה שלכם ולמנוע מהציפורים גרימת נזק כלשהו, ​​פנו לשירות התקנת רשתות ליונים מקצועי.

עלות התקנת רשת יונים תלויה בגודל ובסוג הרשת שתבחרו. רשת בסיסית עשויה לעלות לך כ-10 עד 15 דולר, בעוד שדגם יקר יותר יכול לעלות עד 50 דולר. אולם מחיר זה זול מהנזק שגורמות היונים ומהסכנות הבריאותיות הכרוכות בהן.

רשת ציפורים ניילון היא תהליך מיוחד מאוד ודורש כלים וחומרים מומחים. לרוב נדרשים קבלנים מומחים להתקנות כאלה, אך בעל נכס יכול לעשות זאת בעצמו עבור שטח קטן.

עלות התקנת רשת ליונים

עלות התקנת רשת ליונים משתנה בהתאם לגודל הרשת והשטח שיש להגן עליו. זה יכול לנוע בין 150 $ עבור קטע של 25 רגל ל– $ 1,200 עבור רשת גדולה יותר. אם הרשת גדולה מספיק כדי להגן על בניין שלם, היא עשויה לדרוש את שירותיה של חברה מומחית להדברת ציפורים. עם זאת, אם הרשת נחוצה רק עבור שטח קטן, ניתן להתקין אותה בעצמך.

אם אתם מתכננים להתקין את הרשת על גג, ייתכן שתצטרכו לקבל אישור תכנון אם אתם מתכננים להתקין את הרשת מעל קו הגג. בנוסף, אם הרשת מותקנת כדי להגן על בניין רשום, ייתכן שיהיה עליך גם לבקש רשות מפקיד הבניינים המופיעים.

רשת ציפורים ניילון עשויה לעמוד במגוון תנאי מזג אוויר. הוא מוגן UV ואינרטי מבחינה כימית, מה שאומר שהוא לא סופג מים ויש לו תוחלת חיים ארוכה. אם אתה מתקין את הרשת בעצמך, תצטרך לפעול לפי הוראות היצרן להתקנה. אם הרשת מותקנת בצורה לא נכונה, ייתכן שהיא אינה מכוסה על ידי האחריות. אם אתם מתקינים את הרשת בעצמכם, כדאי לזכור שמחיר ההתקנה הראשוני עשוי להיות גבוה מעלות התחזוקה השוטפת.

למרות שאתה עלול להתפתות לעשות את הפרויקט הזה בעצמך, עדיף לשכור איש מקצוע. יתרה מכך, תהליך הרחקת אוכלוסיית יונים אינו פשוט. לדוגמה, זה ידרוש הסרה של ציפורים קיימות וכן ניקוי הבלגן שהותירה להקה גדולה. יתר על כן, הסרת להקה גדולה של ציפורים יכולה לעלות עד 1,000 דולר.

יעילות רשת יונים רשת

ציפורים ניילון היא בחירה טובה עבור שטחים קטנים וחסכונית יותר מחומרים אחרים. עם זאת, זה לא מומלץ עבור שטחים גדולים. זה דורש ציוד גישה מומחה ואינו מתאים להתקנת עשה זאת בעצמך. עליך לפנות לייעוץ מאיש מקצוע אם יש לך חששות לגבי הבטיחות או היעילות של פתרון רשת היונים שבחרת.

היתרון העיקרי בשימוש ברשת הוא יעילותה בחסימת מיני מטרה. יונים וחיות מעופפות אחרות אינן יכולות לחדור לרשתות אלו מבלי להילכד. עם זאת, עליך להקפיד על התקנת הרשת בהתאם להוראות היצרן. בדרך כלל, הרשת תלויה בחבל תיל באמצעות טבעות חזיר. טבעות חזיר אלה צריכות להיות ממוקמות בתצורה מרובעת, ויש למשוך את הרשת מתוחה.

רשת יונים שימושית במיוחד באזורים שבהם היונים מהוות בעיה. זה יכול למנוע מהציפורים ללון במבנים, מה שעלול להפריע לפעילות היומיומית. בנוסף, צואת ציפורים היא חומצית, מה שעלול לשחוק מבנים ולגרום לתיקונים יקרים.

רשת ציפורים ניילון זמינה במספר צבעים שונים, כולל שחור, לבן ושקוף. רשתות אלו יעילות גם בחסימת מגוון אזורי ציפורים, הן בתוך מבנים והן מחוצה להם. הם כמעט בלתי ניתנים לזיהוי ממרחק של כמה מטרים, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור בתים או בנייני משרדים. יתר על כן, הם חזקים ויכולים להגן על מבנים מפני מזג אוויר קשה.

שיטה הומאנית נוספת להדברת יונים היא שימוש בדחלילים כדי למנוע יונים לנחות על מבנים. בנוסף לרשתות, בזים משתמשים בעופות דורסים חיים כדי להפחיד יונים.

התקני גישה להתקנת רשת ליונים

אם אתם מתכננים להתקין רשת ליונים אצלכם, עליכם לשקול שימוש בהתקני גישה. מכשירי גישה מגיעים בצורות ובגדלים שונים. הם יכולים להיות קבועים או נשלפים. מכשירים אלו יאפשרו לכם להרים ולהוריד את רשת היונים, דבר חיוני כאשר יונים מקננות.

התקנת רשת יונים היא פעולה מורכבת, הכרוכה לרוב בעבודה בגובה גבוה במקומות קשים. זה ידרוש ציוד גישה מומחה. בריאות ובטיחות חייבים תמיד להיות בראש סדר העדיפויות. ודא שאתה מבצע הערכת סיכונים מקיפה לפני שתתחיל.

רשת יונים היא מחסום מגן מפני ציפורים שעלול לגרום נזק לכלי טיס. בהתקנה נכונה, רשת יונים תמנע מיונים לקנן או לעשות צרכים על חלקי מטוס. יונים לא אוהבות את המחסומים האלה ולא יעברו אותם.

עלות תיקון רשת יונים

תיקון רשת יונים עלול להיות יקר. העלות תלויה במספר גורמים, ביניהם סוג הציפור שנלכדה ברשת, כמות הנזק שגרמו היונים והאם יש לכם עסק בלהקה קטנה או גדולה. אם יש לך עסק עם להקה גדולה, העלות יכולה בקלות לעלות על $1,000.

תהליך התקנת רשת ציפורים מניילון הוא תהליך מסובך, הדורש כלים וחומרים מומחים. אמנם אפשר לעשות את העבודה בעצמך, אבל העצה הטובה ביותר היא לבקש עזרה וייעוץ מקצועיים. ודא שיש לך מושג ברור למה אתה נכנס, כולל עלות ההתקנה הראשונית ותחזוקה שוטפת. כדאי גם להעריך את עלות החלפת המוצר בתום 10 שנות חייוזאת משום שרשת ציפורים שלא מותקנת בצורה לקויה תקצר דרסטית את תוחלת החיים שלה.

רשת ציפורים היא פתרון מצוין לטווח ארוך לשליטה בציפורים. הוא מרחיק ציפורים בלחץ קל ובינוני. סוג זה של הדברת ציפורים הוא גם אנושי ומהווה מחסום בלתי מזיק לחלוטין נגד עופות מזיקים. אם אתם מחפשים פתרון יעיל להדברת יונים, רשת ציפורים היא בחירה חכמה.

חשוב לזכור שגודל הרשת של רשת יונים נקבע על פי המין שאליו היא מיועדת. לדוגמה, רשת של 50 מ"מ רחבה מכדי להגן ביעילות על זרזירים. רשת בעובי 28 מ"מ תוציא לחלוטין את שני המינים.

גם אם התקנת באופן מקצועי מערכת רשתות לציפורים, היא עדיין זקוקה לתחזוקה שוטפת. גם אם תזמינו איש מקצוע כדי להתקין אותה, הרשת עצמה עלולה להיות פגומה, וכתוצאה מכך יותר ציפורים נלכדות בתוכה.

.

.

.

דילוג לתוכן