שיטות הדברת יונים שתוכלו לנסות בבית

אין לנו אחריות על שימוש במידע במאמר זה. שימוש בשירותינו לעומת זאת מגיעה עם אחריות.

כאשר מדובר בהדברת יונים, ישנן מספר שיטות שתוכלו לנסות בעצמכם בבית. שיטות אלו כוללות רעל של המותג אביטרול ועפיפוני דמה. אתה יכול גם להשתמש בלייזרים ומלכודות. ליונים יש גם חוש שמיעה מצוין, וזה חשוב כי הן צריכות לשמוע ציפורים אחרות.

עפיפונים

פיתוי שיטות הדברת יונים כוללות בדרך כלל שימוש בעפיפונים פתות. העפיפונים האלה מחקים מראה של נץ ומהווים טקטיקת הפחדה טובה. בניגוד למלכודות המחוברות לצמיתות למשטח, הן אינן יוצרות רעש. הם מכילים גם חפצים מחזירי אור המפריעים לראיית העין של יונה. בנוסף לעפיפונים מטעים, אתה יכול להשתמש גם בחפצים אחרים, כגון קלטת, בלוני נייר כסף ותקליטורים ישנים.

עפיפוני דמה הם פתרון יעיל להדברת יונים, אך ייתכן שהם לא יהיו יעילים באזורים עם אוכלוסיית יונים מבוססת. אפשרות נוספת היא שימוש בג'לים לציפורים, שהם ג'לים דביקים המונעים יונים לנחות. אם שיטות אלו אינן יעילות, ניתן להשתמש ברשת ציפורים או בחוטים מקבילים. לשתי השיטות הללו יש עלויות תחזוקה נמוכות יחסית ויכולות לעבוד מסביב לשעון.

מלבד פגיעה ברכוש שלכם, יונים מסוכנות גם לבני אדם ולבעלי חיים. הם נושאים מספר מחלות והגללים שלהם יכולים להזיק לאנשים עם מערכת חיסון מוחלשת ואסטמה. בנוסף, הלשלשת שלהם עלולה לזהם מזון למאכל אדם ובעלי חיים.

Peregrine Pro Hawk Kite הוא דוחה ציפורים מוכח וחסכוני. הוכח שהוא פועל נגד מגוון בעיות באירופה, בריטניה, קורנוול ובחלקים אחרים של העולם. עפיפון Peregrine TM Hawk הוא מפחיד ציפורים יעיל ואלטרנטיבה אנושית למלכודות ציפורים.

אתה יכול גם להשתמש בתחבולות טורפים כדי להפחיד ציפורים. אלה יעילים בשלבים הראשונים של בעיות בציפורים, אך הם מאבדים מיעילותם ברגע שהציפורים מתרגלות לראות אותן.

רעל מותג

אביטרול רעל מותג אביטרול משמש להרג יונים בבניינים. המוצר מבלבל ציפורים והורג אותן. עם זאת, ערים מסוימות אסרו את השימוש במוצר בגלל השפעותיו השליליות על בעלי חיים. הרעל אביטרול אינו מאושר למאכל אדם ועלול לגרום לתופעות לוואי קשות, כגון הקאות ושלשולים.

בנוסף להשפעתו על יונים, המוצר עלול לגרום גם לתופעות שליליות בציפורים ויונקים אחרים. רעל זה יכול להרוג גם ציפורים או חיות אחרות, כמו דביבונים וחתולים. המוצר גם אינו בטוח עבור חיות מחמד והוא אסור בערים רבות בארצות הברית.

שיטה נוספת להדברת יונים היא שימוש ברובה אוויר. ניתן להשתמש בו בתוך הבית והוא חוקי באזורי מגורים. בנוסף, ישנם ג'לים מיוחדים העשויים משמנים אתריים כמו קינמון ונענע. ניתן להשתמש בג'לים כדי להרתיע את היונים מלחזור.

הרעל של המותג אביטרול נמצא בשימוש נרחב להרוג יונים. זה גורם לתגובה חריגה אצל הציפורים, מה שמפחיד אותן והורג אותן. יכול לקחת מספר שעות עד שהציפורים מתות. תהליך הרעלה איטי זה גרם לביקורת מצד פעילי זכויות בעלי חיים וחברות הדברה. בנוסף, אנשים רבים מאמינים שאביטרול גורם יותר נזק מתועלת לבעלי חיים מוגנות.

רעל המותג אביטרול נחשב לאחד המוצרים היעילים ביותר הקיימים להדברת יונים. בניגוד לשאר המוצרים, רעל זה אינו מומלץ למאכל אדם. הרעל רעיל לבני אדם ויש לו תופעות לוואי שליליות. אנשים רבים השתמשו ברעל זה במשך שנים. עם זאת, אם אתם מתכננים להשתמש באביטרול, הקפידו להתייעץ עם חברת הדברה לפני השימוש בו.

לייזרים

ללייזרים להדברת יונים יש מספר יתרונות על פני שיטות מסורתיות. בנוסף לקלות השימוש שלהם, הם בטוחים ויעילים. ניתן לשאת אותם ולפרוס אותם בקלות באזורים סגורים. בנוסף, הם אינם פוגעים בבני אדם או בחיות מים. עם זאת, הם יכולים להיות לא יעילים במצבים מסוימים.

שימוש בלייזרים להדברת יונים יכול לעזור למנוע ממספר רב של ציפורים ללון באזור. בעוד שהלייזר עשוי להרתיע את הציפורים באופן זמני, הם צפויים לחזור לאחר מספר דקות או אפילו יום. בנוסף, ניתן להשתמש בלייזרים בתנאי תאורה חלשה כדי להפחיד ציפורים.

הלייזרים אינם קטלניים ושימשו בהצלחה להפחיד יונים במחקר בריטי. עם זאת, מכשירים אלה אינם יעילים במהלך היום. מכיוון שציפורים פחות נראות במהלך היום, יש להציב לייזרים באזורים עם תאורה נמוכה כדי לקבל את האפקט הרצוי.

מערכת הלייזר TOM500 היא מכשיר רב עוצמה השוקל כמעט אלף פאונד. קרן האור מהלייזר נראית כמו מקל לציפור. זה מפחיד את הציפורים עד כדי כך שהן מתפזרות. מומלץ להשתמש בלייזרים בלילה או בימים מעוננים.

חלק מהלייזרים שקטים, בטוחים וידידותיים לשכנים. Agrilaser Autonomics משתמשת בטכנולוגיית קרן לייזר אופטית המוגנת בפטנט כדי להדוף ציפורים ממרחקים גדולים. המשמעות היא שניתן להשתמש בהם באזורים שבהם לציפורים יש טורפים טבעיים. Agrilaser הוא בחירה מצוינת למטרה זו.

ציפורים יכולות להוות מטרד אמיתי, אבל מערכות לייזר יכולות לעזור להפחית את הבעיה. מכשירים אלה משמשים להפחיד ציפורים ולעתים קרובות משמשים אנשי מקצוע לשליטה באוכלוסיות ציפורים. למרות הפוטנציאל להשמדה אנושית, הם יקרים ודורשים הכשרה מיוחדת. יתרה מכך, יעילות הלייזרים יורדת עם רמות האור. לכן, עדיף להשתמש בהם בלילה ובעלות השחר.

מלכודות

לייזר מלכודות לייזר להדברת יונים פועלות על ידי פליטת אור ירוק לאזור הציפור. ציפורים נבהלות מהאור הזה ויברחו מהאזור. מלכודות לייזר פועלות בכך שמונעות מהציפורים לראות את סביבתן והן יעילות ביום או בלילה.

מלכודות לייזר הן שיטה יעילה לשליטה ביונים. הלייזרים מופעלים בתנועה ומהבהבים כאשר יונה נוחתת על הגג. הם אינם מזיקים אך יעילים בהרחקת יונים משטחים גדולים. מלכודות לייזר להדברת יונים אינן מתאימות לכל מצב.

השימוש בפיתיון הלם מצריך רישיון מיוחד מטעם DEFRA. בעבר נעשה בו שימוש נרחב לשליטה באוכלוסיות יונים אך מערכת הרישוי הוחמרה כדי למזער את הסבל של מיני מטרה. כתוצאה מכך, רק אחוז קטן מהרישיונות שהונפקו על ידי DEFRA מונפקים לשימוש זה.

שיטה יעילה נוספת היא בזים. למרות ששיטה זו אינה יעילה ב-100%, ניתן לאמן בזים להרוג יונים. אפשרות יעילה נוספת היא להסיר את מזיני הציפורים ולהשאיר מזון ללא השגחה. עם זאת, שיטה זו יעילה רק אם היונים עדיין לא פיתחו הרגל של שימוש במאכיל ציפורים.

השימוש בדוקרנים הוא אופציה נוספת להדברת יונים. הדוקרנים הללו מיוצרים בדרך כלל ברצועות ופועלים מתוך הנחה שיונים לא יכולות לנחות עליהם. הם מגיעים בצורות וחומרים שונים, כולל קוצים חדים וחטים. דוקרנים אלה חייבים להיות ממוקמים אסטרטגית לקבלת התוצאות הטובות ביותר. אתה יכול גם לאבטח אזור מסוים באמצעות דוקרני פלסטיק כמעט בלתי נראים.

דוחים לא רעילים

שיטות הדברת יונים שאינן משתמשות בכימיקלים רעילים קיימות בשוק. הם מגיעים בצורה של תרסיסים נוזליים או משחות. דוחים אלו מייצרים חומר דביק שגורם ליונים לאי נוחות ומניע אותן למצוא מקום אחר ללון בו. יש למרוח את החומרים הדוחים על כל המשטחים שבהם היונים עשויות להשתמש כדי לנוח. כאשר הם מזהים משטח מטופל, הם יטוסו למרחקים קצרים למשטח אחר שאינו מטופל.

יונים עלולות להיות הרסניות מאוד, להזיק לרכוש ולגרום למחלות לבני אדם. בנוסף, הם עלולים לפגוע בפחי אשפה ובפחי קומפוסט. כדי למנוע כניסת יונים למקומות אלו, ניתן להתקין דוקרנים של ציפורים וסרט מחזיר אור. אתה יכול גם למקם דמות נץ מזויפת או ינשוף באזור סמוך כדי להפחיד יונים.

שיטה נוספת להדברת יונים היא מריחת ג'ל BirdX. ג'ל BirdX הוא זול יחסית וניתן לרכוש אותו באינטרנט בפחות מ-20 דולר לעשרה רגל. ג'ל זה הוא ג'ל דביק ושקוף המוחל עם אקדח איטום. החומר הפעיל הוא שמנים אתריים. לאחר היישום, יונים לא יוכלו לנחות על השטח המטופל. הג'ל יכול להימשך מספר שעות.

שיטות אחרות כוללות שימוש בינשופי פלסטיק. אלו מפחידים יונים מבתים וגינות, ועשויות להוות שיטה יעילה בשטחים קטנים. עם זאת, שיטה זו אינה פועלת היטב בטווח הארוך. ניתן להבריח יונים גם עם דיסק ציפורים, שניתן להתקין בקלות ליד גינה או בריכה. אמצעי הרתעה אלו הם נוחים מאוד ואינם חוסמים את מראה הבית.

שיטות הדברת יונים המשתמשות בחומרים רעילים זקוקות לאישורים מיוחדים מסוכנויות המדינה, כולל מחלקות חיות הבר והחקלאות. חומרים רעילים הם היעילים ביותר כאשר הם מתאימים עם טרוםאביון יעיל. טרום פיתיון חיוני לתוכניות רעילות מוצלחות מכיוון שצריך לאמן ציפורים להאכיל מהפיתיון במקומות ספציפיים. אם יושם פיתיון ללא הכנה מוקדמת, היונים עלולות שלא להאכיל במקום.

.

.

.

תוכן

On Key

תוכן קשור

הרחקת יונים ממצבות וקברים

יונים הן ציפורים נפוצות ברחבי העולם, והן יכולות להוות מטרד במקומות מסוימים, כגון על מצבות וקברים. יונים נוהגות להקים את קיניהן על מצבות וקברים, מה

דילוג לתוכן