כיצד להרחיק חולדות

אין לנו אחריות על שימוש במידע במאמר זה. שימוש בשירותינו לעומת זאת מגיעה עם אחריות.

אם שמת לב לחולדות בבית שלך, ישנן מספר דרכים להרחיק אותן. כמה פתרונות פשוטים הם לשתול נענע ולבנדר באזורים שבהם חולדות נוטות להתאסף, ולכבות מלכודות חולדות. שיטות אחרות כוללות הימנעות ממקורות מים וניקוי פירות שנפלו. אם שיטות אלה נכשלות, נסה להוסיף כמה דוחי עכברים לביתך.

לשתול אזוביון ונענע באזורים שבהם חולדות תכופות

שתילת מנטה ולבנדר באזורים שבהם ידוע כי חולדות תכופות היא דרך מצוינת להרחיק אותם. הריחות החזקים והארומטיים של מנטה ולבנדר אינם נעימים לחולדות. לשתול צמחים אלה ליד הבית או בגינה. שימוש בשמן אתרי מנטה הוא דרך נוספת להדוף מזיקים אלו. אפשר גם לפזר גבעולי לבנדר באזורים שבהם ידוע כי חולדות תכופות.

לבנדר קל לגידול ואינו דורש תנאים מיוחדים. הוא יכול לגדול בכל מקום שמקבל הרבה שמש, והפרחים שלו יפים וריחניים. גם העלווה שלו מריח טעים וניתן לייבש אותה לבישול ותה. לבנדר יש ריח מפתה, והפרחים הסגולים שלו יפים למראה.

הציבו מלכודות

הדרך היעילה ביותר להרחיק חולדות מביתכם היא להשתמש במלכודות. ישנם מספר סוגים של מלכודות, אך היעילות ביותר קבורות מתחת לרהיטים או בארונות פתוחים. אתה יכול גם ליצור מנהרה למלכודת שלך על ידי חיתוך קצוות של קופסאות. בעת הקמת מלכודות חולדות, התחל בפינה הרחוקה ביותר מהדלת המובילה החוצה ופעל פנימה. אתה יכול גם להשתמש במלכודת מצלמה כדי לצפות בחולדות. למצלמות אלו יש מגוון רחב של זיהוי תנועה ויכולות אפילו לשלוח התראות לטלפון הנייד שלך.

מלכודות הצמד הן דרך יעילה נוספת להרחיק חולדות מהבית שלך. אתה יכול לפתות את המלכודות האלה עם חמאת בוטנים. הנח את קצה הפיתיון של המלכודת כנגד קיר. סביר להניח שחולדות יתקרבו למלכודת אם היא מונחת קרוב לקיר. הסיבה לכך היא שהם יעדיפו לרוץ ליד קירות וחפצים אחרים.

מלכודות הצמד הן דרך הומאנית יותר לתפוס חולדות. הם הורגים אותם במהירות והם בטוחים לילדים וחיות מחמד. ניתן לשים אותם בארגז חלב או בקופסה כדי למנוע משיכת בעלי חיים אחרים. אפשר להשתמש גם בחמאת בוטנים כפיתיון, שמריחה נהדר וזולה. אתה יכול להתנסות עם סוגים שונים של פיתיונות כדי לראות מה עובד הכי טוב בחצר שלך.

ניקוי פירות שנפלו

חולדות עלולות לגרום נזק רב לבית ולעצי פרי. לא רק שהם יהרסו את הפירות ואת מבנה הבית שלך, הם יכולים גם להפוך לסכנה בריאותית. כדי להרחיק חולדות, אתה צריך לעשות כמה דברים בסיסיים כדי למנוע את הכניסה שלהם לנכס שלך. ראשית, הסר כל פרי שנפל ופסולת מהרכוש שלך. כדאי גם לכסות את כל פחי האשפה ומיכלי האחסון. מיכלי פלסטיק הם ההימור הטוב ביותר, אבל אתה יכול גם להשתמש בצמר פלדה כדי לסתום חורים סביב הבית שלך.

כמו כן, אל תשאירו ענפים נופלים שבהם פירות יכולים ליפול. אלה ימשכו חולדות וחיות אחרות. גזרו ענפים באופן קבוע ונקו כל פרי שנופל לאדמה. כמו כן, ודא שאתה אוסף כל פרי בשל מספיק לקטיף. זכור שחולדות יאכילו את הפריטים האלה, אז אספו אותם ברגע שתראו אותם.

להרחיק חולדות מעצי הפרי שלך זה לא כל כך קשה כמו שזה נשמע. המפתח הוא מניעה, והדרך הטובה ביותר למנוע מהם לחזור. על ידי ניקוי פירות שנפלו, אתה יכול להימנע מהתמודדות עם הבעיות שהם יוצרים. זה מונע מהם לאכול ארוחה קלה ולפגוע ברכוש שלך. הדרך הטובה ביותר להרחיק חולדות היא לחסום את נקודות הכניסה שלהם. אם אין לכם את המותרות של חברת הדברה מקצועית, אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם.

הימנע ממקורות מים

אם אתה רוצה להרחיק חולדות מהבית שלך, עדיף למצוא דרכים להימנע ממקורות מים. מקורות אלה יכולים לכלול דליפת מים בחצר שלך, קערת מים לכלב או חתול, או אפילו בריכת שחייה. אלה יכולים לספק מקור מצוין למזון ומחסה לחולדות, ולכן הרחקתן מהרכוש שלך היא חיונית.

חולדות לא צריכות הרבה מים כדי לשרוד, רק כמה אונקיות ליום. בנוסף, הם יאכלו חומר צמחי, חרקים, בשר וכל שאריות מזון שתזרוק. הם מקבלים את רוב המים שלהם מהמזון שהם אוכלים. זה אומר שהם יכולים לעבור עד חודש מבלי לשתות, לכן חשוב להרחיק אספקה ​​קבועה של מים מהבית.

בנוסף לביטול מקורות המים, ניתן לשתול גם צמחים שחולדות לא אוהבות, כמו נענע ולבנדר. צמחים שחולדות לא אוהבות יכולים להיות ממוקמים במקומות שבהם סביר להניח שחולדות יתקבצו, או סביב מבנים המציעים מחסה. אפשר גם לפזר נענע מיובשת בחצר. רק הקפד לשתול אותו מחדש באופן קבוע.

הוציאו נפטלין

אתם עשויים לתהות אם זה בטוח לכבות נפטלין כדי להרחיק חולדות. ישנם כמה סיכונים עם הוצאת נפטלין, כולל האפשרות שהם עלולים לפגוע בחיות המחמד והילדים שלך. אם אתה מודאג מהרעלת המשפחה שלך, צור קשר עם המרכז המקומי לבקרת רעלים או NPIC לקבלת ייעוץ. קיים גם סיכון לשאיפת הגז, ולכן מומלץ להשליך את הנפטלין בצורה נכונה. יתר על כן, יש לאחסן נפטלין גבוה ומחוץ להישג ידם של ילדים.

למרות שאתה עלול להתפתות להוציא שום ונפטלין בביתך כדי להדוף חולדות, שיטות אלה אינן יעילות במיוחד. חולדות יכולות להידחק דרך חור קטן עד 1/4 אינץ'. כדאי גם לשקול להוציא מלכודת. אם אינכם רוצים להשקיע במלכודת, תוכלו להניח נפטלין ליד פתח הקן. זה ירתיע את החולדות מלעבור לקן.

כדורי נפטלין יעילים בהרתעת חולדות ומכרסמים אחרים. עם זאת, חשוב לזכור שנפטלין מכיל נפטלין, אשר גורם לגירוי לחולדות בריכוז גבוה. תרכובת זו אולי אינה יעילה נגד מזיקים של חולדות, אך היא מהווה גורם מרתיע טוב למטרדים קטנים יותר כמו דבורים ועכברים.

הגדר מכונות סאונד מכונות

סאונד אולטרסאונד יכולות להיות יעילות בהרחקת עכברים וחולדות מהבתים. הצליל שהם פולטים אינו מזיק לבני אדם, אבל הוא מהווה הסחת דעת לבעלי חיים. עם זאת, הרעש שהם מייצרים צפוי להטריד את השכנים שלך. עליך לבדוק את המכשירים באופן קבוע לאיתור סימנים לפעילות מכרסמים כדי לוודא שהם פועלים כהלכה.

דוחי קול הופכים פופולריים יותר בשנים האחרונות. המכשירים הזולים הללו פולטים צלילים בתדר גבוה שאינם נוחים למכרסמים. מכיוון שהרעש חזק, הוא מלחיץ אותם ומבריח אותם. בניגוד למלכודות, מכשירים אלו אינם פוגעים באנשים או בחיות מחמד. עם זאת, אנשים רבים מאמינים שהם לא אנושיים. אם ברצונך להימנע משימוש במכשירים אלו, כדאי לשקול שירות מקצועי.

חברת הדברה מקצועית יכולה לעזור לכם בבעיה זו. אנשי מקצוע אלה יעבדו עם השכונה שלך כדי לעזור לך לקבוע את שיטות ההדברה הטובות ביותר. אם אתם מתקשים לשמור על מכרסמים, חומרי דוחה קול עשויים להיות הפתרון. מוצרים אלה מפיקים צלילים בתדר גבוה שמכרסמים וחיות אחרות לא יסבלו. המכונות יכולות להיות מופעלות באמצעות סוללה או לחבר לשקע בקיר.

הסרת קיני חולדות

אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע מחולדות להפוך את ביתך לבית שלהן היא להסיר קיני חולדות. חולדות חיות לרוב במחילות קטנות שקל למצוא אותן. חורים אלו עשויים בזווית ובדרך כלל מכילים אדמה רופפת. שימוש בפצצות עשן כדי להיפטר מחולדות במחילות יכול להיות יעיל, אך כדאי להיזהר לא להשתמש בהן ליד מבנים דליקים.

כדי להסיר ביעילות את קן החולדות, הסר תחילה את המכרסמים וכל חומרי הרבייה. זה עשוי לדרוש פתיחת חלונות או דלתות. זה יאפשר לרעלים בקן להתנקז מהאזור. מומלץ גם להשתמש בכפפות כבדות ובמסכות הנשמה.

דרך נוספת להרחיק חולדות היא לשמור על חצר מסודרת. חולדות נוטות לחיות באזורים לחים, לכן עליך לנקוט בצעדים כדי להפחית את כמות המים הקיימת בגינה שלך. בנוסף, ודאו שאתם לא עורמים עצי הסקה קרוב מדי לבית שלכם, מה שעלול למשוך חולדות. חולדות ניזונות ממגוון חומרים, כולל עצים וקומפוסט, אז נסו להרחיק עצי הסקה מהבית שלכם. חולדות הן גם מטפסים טובים, אז הקפידו לקצץ חזרה עצים מטפסים וצמחים כדי למנוע מהם ליצור קנים על הגג שלכם או בתוך החלונות שלכם.

אתה יכול גם להכין כמה אמצעי הרתעה תוצרת בית לקני עכברושים. אחד היעילים ביותר הוא נפטלין. קל למצוא מוצרים אלה בשווקים, וניתן למקם אותם באזורים שבהם חולדות מעדיפות לחיות. אפשר לנסות גם פתיתי פלפל, שמקשים על הנשימה של חולדות. הקפד לפזר את זה באופן קבוע כדי שזה יישאר יעיל.

.

.

.

תוכן

On Key

תוכן קשור

הרחקת יונים ממצבות וקברים

יונים הן ציפורים נפוצות ברחבי העולם, והן יכולות להוות מטרד במקומות מסוימים, כגון על מצבות וקברים. יונים נוהגות להקים את קיניהן על מצבות וקברים, מה

דילוג לתוכן