כיצד להיפטר מנמלים אדומות

אין לנו אחריות על שימוש במידע במאמר זה. שימוש בשירותינו לעומת זאת מגיעה עם אחריות.

 ישנם מינים רבים של נמלים אדומות. הם כוללים את נמלת האש המטורפת טאוני, נמלת האש המיובאת אדומה ונמלת האש מיובאת טאוני. יש גם זנים אחרים. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים להיפטר מנמלים אדומות. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על מזיקים אלה ושיטות לשלוט בהם.

נמלת האש

המיובאת אדומה נמלת האש המיובאת האדומה, המכונה גם נמלת האש, היא ילידת דרום אמריקה. הוא חבר בתתמשפחת סולנופסיס. זה תואר לראשונה ב-1916 על ידי פליקס סנצ'י. מאז, זה היה מזיק נפוץ בחלקים רבים של ארצות הברית.

המין הפולשני, הפוגע במדשאות ובגנים, נפוץ ביותר בדרום ארה"ב, פורטו ריקו וקליפורניה. נגיעות זוהו באזורי מגורים ומסחר ברחבי מדינות אלה, ומאמצי ההדברה נמשכים. בעמק המרכזי נמצאה נמלה פולשנית זו במטעי שקדים.

נמלת האש המיובאת האדומה מהווה איום על בריאות האדם וחיות הבר. היא מצמצמת אוכלוסיות מקננות קרקע של ציפורים ומכרסמים, ואף עשויה לחסל מינים אלה לחלוטין באזור. מדובר בדאגה משמעותית לבריאות הציבור, שכן עקיצותיו עלולות לגרום לכאבים ולנפיחות מקומיים חזקים, ואף לגרום להלם אנפילקטי.

לנמלת האש המיובאת האדומה יש ארבעה שלבים עיקריים, מביצה ועד בוגר. הוא שייך לתתמשפחת סולנופסיס ומקורו בדרום אמריקה. אורך פועליו הוא 2.4 עד 6 מ"מ. יש להם אנטנות דומגזרות ועוקץ בקצה הגסטר שלהם. המין חי בדרך כלל בקינים תתקרקעיים ונראה רק כאשר מפריעים לו.

אם נתקלתם בקן של נמלים אדומות מיובאות אש, זכרו להתרחק ממנו. העקיצה שלהם כואבת להפליא ויכולה לגרום לפסטולה לבנה. אם נעקץ על ידי אחת מהנמלים הללו, פנה מיד לטיפול רפואי. יש אחוז קטן של בני אדם שאלרגיים לעקיצות של נמלים אלו. יש להרחיק את נמלי האש מילדים וחיות מחמד, מכיוון שהן עלולות לגרום לתגובות אלרגיות.

נמלת האש האדומה המיובאת היא מין פולש שעלול לגרום נזק לבתים ומבנים. לעתים קרובות הם מקננים באדמה ליד יסודות מבניים, גינון ומערכות HVAC. הם יכולים גם להיכנס למבנה דרך סדקים ומערכות חשמל. למניעת התפשטות יש לאטום סדקים ולהבטיח מערכות אוורור וחימום נאותות.

Tawny Crazy Ant הנמלה

המשוגעת Tawny, הידועה גם בשם הנמלה המטורפת של Rasberry and Longhorn Crazy Ant, היא ילידת דרום אמריקה וידועה בתנועותיה הבלתי צפויות. ניתן למצוא מין זה בגנים, בחצרות אחוריות ואפילו בתוך בתים. הנה כמה תפיסות שגויות נפוצות לגבי נמלה זו.

נמלים מטורפות טאווניות הן פולידומיות, מה שאומר שיש להן יותר ממלכה אחת בכל מושבה. משמעות הדבר היא שהם יכולים ליצור מספר קנים, לעתים קרובות באותו אזור. הם גם יוצרים מושבות על. קינים חדשים אלו נוצרים לרוב על ידי מלכות מתחילות או על ידי מלכות שעוזבות את הקן המקורי שלהן. הקנים החדשים הללו יוצרים קהילות גדולות החולקות משאבים.

נמלים מטורפות חומות אינן מסוכנות לבני אדם, אך הן עלולות לעצבן ציפורי שיר מקננות וציפורים אחרות. הם יכולים גם לגרום למטרד לבעלי חיים קטנים. במקומות שבהם נמלים אדומות מיובאות מצויות בשפע, הנמלה המטורפת הכהה עשויה לעקור את המינים הללו. מין זה יכול להיות מסוכן גם לציוד חשמלי, מכיוון שהוא יכול ללעוס דרך חיווט מבודד ולגרום לקצרים חשמליים.

הנמלה המטורפת הטאונית היא ילידת צפון ארגנטינה ודרום ברזיל. הנמלה הופיעה לראשונה בארצות הברית בטקסס בשנת 2002. עד שנת 2002 היא התפשטה לאזורים אחרים, כולל לואיזיאנה ומיסיסיפי. סביר להניח שהנמלים הובאו לארץ בספינה מסחרית. אוכלוסייתה גדלה כעת ברחבי ארה"ב, וננקטים אמצעי זהירות כדי למנוע את התפשטות המין הפולש הזה.

נמלים מטורפות חומות בונות קנים גדולים ליד מקורות לחות וכנימות. הקינים שלהם עשויים בדרך כלל מעץ נרקב או מלכת עלים, וניתן למצוא אותם בחריצי עץ ואדמה. בנוסף לקינון, הם טורפים גם חיות חיות והפרשות טל דבש. הם נמצאים גם באדמה של ציוד חשמלי. אם אתם מודאגים ממכת הנמלים המטורפות של Tawny, מומלץ להתייעץ עם מומחה הדברה.

נמלים מטורפות חומות הן מין פולש שהתפשט לאורך חוף המפרץ בשנים האחרונות. מינים דרום אמריקאים אלה יכולים לגדול למושבות ברוחב קילומטרים, והם יכולים לעקור נמלים מקומיות ופרוקי רגליים רבים אחרים. סוג זה של נמלים מהווה מטרד רציני לבעלי בתים.

סוגים אחרים של נמלים אדומות

בעוד שהשם נמלים אדומות מעלה תמונות של נמלים עוקצניות, ישנם מינים רבים אחרים של נמלים אדומות. יצורים אלה משתנים בגודלם, מקטן ועד גדול, והם נמצאים בדרך כלל באזורי חוף יבשים. יש להם צבע חוםאדמדם והם אגרסיביים ויתקפו את כל מי שיפריע להם בקן.

למרות שנמלים קוטלות פרות אינן ילידי ארצות הברית, הן נפוצות בדרום מזרח ארצות הברית. נמלים אלה תוקפות לעתים קרובות קיני חרקים ודבורים, ומטילות בתוכם את ביציהן. נמלים קטיפה נפוצות גם ברחבי ארצות הברית, אך אינן ילידיות טקסס. הנקבות ממין זה הן חסרות כנפיים ומכוסות בפרוות קטיפה.

נמלים אלו עלולות לעקוץ, לכן חשוב להרחיק אותן מהבית. אתה יכול לזהות בקלות את הנמלים הללו לפי מועדון האנטנה הייחודי שלהן עם שני מקטעים. בהתאם למין, הם עשויים להסתובב בבית שלך. באופן כללי, הם יתקפו את הבית שלך אם הם יצליחו למצוא מקור מזון. במהלך החורף, הם פולשים לבתים לעתים קרובות, ומחפשים מזון מטל דבש. הם בונים קנים מתחת לאבנים ובמדרכה או בתוך בתים.

ניתן לשלוט ברוב הנמלים הללו על ידי פיתיון, שזו שיטה מוכחת להיפטר מהן. הפיתיון חייב להיות אטרקטיבי עבור הנמלים, ולכן הן יחזרו לקן ויאכלו אותו. הפיתיון יהרוג גם את המלכה, שזו הדרך היעילה ביותר להרוג מושבות נמלים. למרות שהפיתיון לא יכול להיות יעיל ב-100%, הוא יכול גם להרוג את העובדים שיוצאים לחפש מזון.

הצעד החשוב ביותר בשליטה בנמלים הוא לזהות אילו מינים קיימים בשטח שלכם. לאחר שזיהית את המין, אתה יכול להכין תוכנית כדי לחסל את הבעיה. אם נמלים אדומות מהוות דאגה, אתה יכול לשכור חברת הדברה כדי לבדוק את הנכס שלך וליצור תוכנית טיפול. נמלים אלו יכולות להיות הרבה יותר קלות להיפטר מנמלים שחורות.

כמה מהנמלים האדומות הנפוצות ביותר בחצרות שלנו הן נמלים אש ונמלים מטורפות חושניות. מינים אלה יכולים לנשוך גם בני אדם, אבל הנשיכות שלהם הרבה פחות כואבות. לעתים קרובות הם מהווים מטרד בגלל מספרם העצום. במושבות יכולות להיות מיליוני עובדים. התנועות הלא סדירות שלהם יכולות אפילו לגרום לקרקע לזוז.

שיטות הדברה

אחת השיטות הידידותיות לסביבה והחסכוניות ביותר להדברת נמלים אדומות היא באמצעות פיתיון. ישנם מספר סוגים שונים של פיתיונות זמינים, כולל spinosad, metaflumizone, וindoxacarb. כימיקלים אלה פועלים במהירות וביעילות על נמלים מחפשות מזון. עם זאת, עשויים לחלוף מספר שבועות עד שהנמלים אינן פעילות יותר בתלוליות שלהן.

כמה פיתיונות עובדים טוב יותר מאחרים. עליך לעקוב אחר ההוראות בקפידה אם אתה משתמש בפיתיון. יש לדלל את המוצר לפי ההוראות. החל פיתיונות על המושבה לפחות שלוש פעמים בשנה. בחודשי הקיץ החמים קשה להגיע לנמלים בתוך התלוליות ולכן, מומלץ להשתמש בטבילות בבוקר או בשעות הערב המוקדמות.

שיטה נוספת להדברת נמלים אדומות היא לרסס אותן במים חמים או במי דטרגנט. עם זאת, מים חמים עלולים לגרום לכוויות חמורות, לכן עליך להיזהר לא לגעת בכל ממברנות ריריות. לחלופין, אתה יכול להשתמש בקוטל חרקים גרגירי. למרות שאלו בטוחים יחסית, עליך תמיד להשתמש בכפפות כדי להגן על העור והריריות שלך.

למרבה המזל, יש כמה דרכים יעילות מאוד לשלוט בנמלים אדומות. בעוד שמינים מקומיים אינם אגרסיביים במיוחד, נמלת אש אדומות מיובאות מהוות מטרד אמיתי. מזיקים אלה עלולים לפגוע בציוד, בחיווט חשמלי ואפילו בצמחים. הם יכולים אפילו לגרום לבעיות בעת משלוח או הובלת אדמה.

טיפולי שידור הם אופציה טובה לאזורים גדולים בהם נמלים אש מהוות בעיה. עם זאת, טיפול מסוג זה עלול לשבש קהילות נמלים אחרות. הם שימושיים במיוחד באזורים שבהם נמלים אש נמצאות בריכוז גבוה. כמו כן, ניתן להשתמש בטיפולים אלו באזורים בהם צפיפות התלים מהווה בעיה מרכזית. ניתן להשתמש ביישום קוטל חרקים גרגירי או פיתיון שידור במצבים אלה.

מלבד מריחת קוטלי חרקים, אתה יכול גם להשתמש בטבליות. טיפולים אלו פועלים היטב אם הם מיושמים באופן שווה ויסודי. עם זאת, הם זקוקים לסבלנות מכיוון שטיפולים אלה עשויים להימשך מספר ימים. בעוד שרטיבות יהרגו את רוב הנמלים, חלקן יחיו לאחר סיום הטיפול. עם זאת, חשוב לעקוב אחר ההוראות על התווית של המוצר.

.

.

.

תוכן

On Key

תוכן קשור

הרחקת יונים ממצבות וקברים

יונים הן ציפורים נפוצות ברחבי העולם, והן יכולות להוות מטרד במקומות מסוימים, כגון על מצבות וקברים. יונים נוהגות להקים את קיניהן על מצבות וקברים, מה

דילוג לתוכן