כיצד להרחיק יונים מהחצר שלך

אין לנו אחריות על שימוש במידע במאמר זה. שימוש בשירותינו לעומת זאת מגיעה עם אחריות.

ישנן מספר דרכים להרחיק יונים מהגינה או מהבית שלך, כולל לכידתן. שיטה זו יכולה להיות תיקון זמני, שכן ציפורים אלו אינטליגנטיות ביותר ויש להן רצון עז לחזור לקן שלהן. אבל כדאי גם לזכור שירי או לכידתם רק יפתרו את הבעיה המיידית, ושהציפורים הנותרות לרוב ימלאו בחזרה את המספר שאבד במהלך ההתקפה הראשונית.

הרחקת יונים מבני אדם

אם יש לך בעיית יונים בחצר שלך, מומלץ לשקול שימוש בחומר דוחה יונים. יונים עלולות לגרום לבעיות רבות, כולל נזק לבית ולפחי אשפה. הם יכולים גם לשאת מחלות, ולכן חשוב לשלוט בהם. ניתן להרתיע יונים בשיטות שונות, כולל קוצים של ציפורים וסרט מחזיר אור. אתה יכול גם למקם דמויות מזויפות של נץ או ינשוף ליד הבית שלך כדי להפחיד אותם.

גזירה מלוכסנת היא דרך נוספת למנוע מיונים להתקרב אליך. זה מונע מהם לבנות קנים ולהתאזן על אדני החלונות. שיטה נוספת היא התקנת דוקרנים של ציפורים על ענפי עצים או מדפי גג. אם אתה חושש שהקוצים יהיו מורגשים, השתמש באלה בצבע ברור. שימוש בחפצים מחזירי אור על הנכס שלך גם ירחיק את היונים מכיוון שהן לא אוהבות אור, והן ירגישו מבולבלות אם ינחתו עליהן. חלק מבעלי הבית בוחרים להשתמש בסרט רפלקטיבי חיצוני, אבל אתה יכול גם להשתמש בפריטים השוכבים בבית שלך.

אם אינכם מצליחים להיפטר מהיונים בעצמכם, תוכלו לשכור שירות הרחקת חיות בר מקצועי. לאנשי המקצוע הללו יש את הכישורים להיפטר מיונים ולמנוע מהן לחזור. הם יידעו בדיוק אילו צעדים לנקוט על מנת להרחיק יונים מבני אדם וחיות מחמד.

אתה יכול גם להרחיק יונים על ידי הסרת מקורות המזון שלהן. צואת יונים עלולה לגרום למחלה, אז אתה צריך להקפיד לשמור על מקורות אלה מהדרך. יונים עלולות לפגוע גם בבית, בגינה וביבולים. בגלל הכנפיים והרגליים שלהם, הם עלולים לפגוע בצמחים ולגרום לנזק קבוע לרכוש שלך.

יונים יכולות לעשות את דרכן לעליית הגג ולמרתף שלך. הם אוהבים לשהות באזורים שבהם הם יכולים להסתתר מפני טורפים ומזג אוויר קיצוני. חסום את הגישה שלהם לאזורים אלה עם אטם סיליקון או בד חומרה. אתה יכול גם להשתמש ברשתות ציפורים כדי להגן על הבית שלך מפני היצורים המציקים האלה.

הרחקת יונים מהבית שלך

יונים הן מטרד לא נעים ועלולות לעשות הרבה בלגן בבית. עם זאת, אם אתה לא רוצה להפחיד אותם לצמיתות, אתה יכול לנסות להיפטר מהם באמצעים אנושיים. יש כמה דברים שכדאי לזכור כדי להרתיע את הציפורים האלה.

ראשית, אתה יכול לנסות להשתמש בתרסיס דוחה. תרסיס זה עשוי לרוב משמנים אתריים, בעלי ריח נעים מאוד. מנטה הוא אחד מהשמנים האתריים הללו וניתן לרסס אותו על חלונות פתוחים ובאזורים שבהם מתאספות יונים.

שיטה יעילה נוספת היא שימוש בג'ל ציפורים. תרסיס מסוג זה אינו דבק, כמו מלכודות עכברים דבק, אלא הוא משחה שקופה על בסיס ג'ל שנועדה להדוף יונים. ברגע שהם ינחתו על הספריי, הם יפחדו. ג'ל יונים יכול להיות חלופה יקרה יותר, אבל הוא יעיל יותר מדבק ולא יפגע ברכוש שלך.

דרך נוספת להרחיק יונים מהבית היא התקנת דוקרנים של ציפורים. זוהי אחת הדרכים הזולות ביותר להרחיק יונים מהבית. יונים יכולות להיות מאוד הרסניות ויכולות להרוס פחי אשפה ופחי קומפוסט. בנוסף, הם עלולים לגרום למחלות. אז מניעה עדיפה על ריפוי. כדי להרחיק יונים מהבית, שמרו על השטחים מסביב לביתכם נקיים ומסודרים.

יונים יכולות גם להפיץ מחלות באמצעות צואתן. חשיפה ללשלשתם עלולה לגרום למגוון מחלות בבני אדם ובבעלי חיים. צואת יונים יכולה לעשות את דרכם לביתכם, לכן עליכם להיות זהירים בטיפול בהם. למשל, חשוב להרחיק יונים מבתים עם ילדים או קשישים.

אתה יכול גם להשתמש במכשיר קולי על מנת להפחיד יונים. הצליל שהוא פולט יכול להפחיד יונים פראיות ולהרחיק אותן מהבית שלך. זה קל להתקנה וזול. שיטה יעילה נוספת היא שימוש בג'לים דוחים.

הרחק יונים מהגינה שלך

אתה יכול להשתמש בכמה שיטות פשוטות כדי להרחיק יונים מהגינה שלך. ידוע כי יונים נושאות מחלות ומייצרות פסולת חומצית. הם גם אוהבים לנוח בשטחים פתוחים, כגון גנים. אם יש לך קן לציפורים בנכס שלך, ארגז קינון מוגן יונים עשוי להיות אופציה. כלובי ציפורים אלו קטנים מהרגיל ויכולים למנוע מיונים להיכנס לגינה שלכם.

אתה יכול גם להשתמש בדחלילים כדי למנוע מיונים ללון בגינה שלך. הדחליל צריך להיראות כמו נץ ולהסתובב לעתים קרובות. אמצעי הרתעה יעיל נוסף הוא השימוש ברשת ציפורים עבור מיטות מוגבהות ומבני חוץ. אתה יכול גם לתלות מאכילי ציפורים כדי להרחיק יונים.

דרך נוספת להרחיק יונים מהגינה שלך היא להשתמש ברשת ציפורים. בעוד שיונים חברותיות מאוד ואוהבות להתקרב לאנשים, רשת היא דרך פשוטה ופרקטית להרחיק יונים. רשת ציפורים היא גם אפשרות מצוינת, שכן יונים אינן יכולות להשתמש במרחצאות ציפורים. עם זאת, הקפידו לנקז את המים ממרחצאות הציפורים באופן קבוע כדי להימנע מלמשוך אליהם יונים.

טורפים מפלסטיק עם ראשים מסתובבים יכולים לשמש להרתעת יונים. אם יש לך פאנלים סולאריים, הם יהיו אפשרות מצוינת להרחיק יונים מהגינה שלך. שיטות אחרות כוללות שימוש בדוקרנים על הגג והתקנת מאכילי ציפורים עם ראשים מסתובבים חסיני יונים. לטורפי פלסטיק יש גם מכשיר אור וקול כדי למנוע מיונים להקים חנות. מכשירים אלו יכולים גם להרחיק יונים מאזורים שבהם יש עומס רב. הם גם יימנעו מאזורים המציעים מקורות מזון ברורים.

דרכים טבעיות להרחיק יונים

ייתכן שתצטרך לנסות שיטות שונות כדי להרחיק יונים מהחצר שלך. אתה יכול לקנות דוחים מסחריים, אבל אתה יכול גם להשתמש בתרופות טבעיות. שיטות אלו הן זולות וקלות ליישום. הדבר שחשוב לזכור הוא שהם אינם חסינים בפני שוטים. אתה צריך להתנסות כדי לראות אילו מהם עובדים הכי טוב בשבילך.

יונים יכולות להיות מזיקים מעצבנים. הם בדרך כלל בוחרים באזורים מוגנים כדי להטיל את הביצים שלהם, אז אתה צריך למנוע מהם להיכנס למקומות האלה. אפשר להשתמש בחומרי הרתעה כמו אבקת פלפל או אבקת צ'ילי. ניתן גם להשתמש בסילוני מים אוטומטיים. שיטות אלו יכולות להרתיע ביעילות יונים ומבקרים לא רצויים אחרים.

אתה יכול גם להשתמש ברשת כדי להוציא יונים פיזית מהמרפסות והפטיו. אמצעי הרתעה אלו אינם יקרים וניתן לרכוש אותם בחנויות דולר או בחנויות לחומרי בניין. דרך נוספת להרחיק יונים היא לתלות דחלילים בחצר שלך. הרתעה זו יכולה להפחיד יונים על ידי שיבוש ראייתן.

אתה יכול גם להשתמש בדחליל בצורת נץ. פתיל זה יבריח ציפורים מאזורים שבהם הם אוהבים ללון. חשוב להקפיד לשנות את מיקומו בתדירות גבוהה. הרעש יפחיד את הציפורים ועלול למנוע מהן לבנות קן.

יונים יכולות להוות מטרד מסיבות רבות. הם עלולים לפגוע ביבול ובבתים. הצואה שלהם מצטברת על משטחים שונים ומפחיתה את ערך הנכס שלכם. הם יכולים גם לפגוע בצמחים וביבולים בכנפיים וברגליים. אתה צריך לדעת איך להרחיק אותם כדי להגן על הבית שלך מהיצורים המציקים האלה.

אתה יכול גם להשתמש במכשירי סאונד קוליים כדי להפחיד ציפורים. מכשירים אלה הם חדשים יחסית ולא נפוצים במיוחד, אבל הם יכולים למנוע מציפורים לנהור ליד הבית שלך. אבל הם רק פתרון זמני. חלק מהמכשירים הללו עלולים להזיק גם לבעלי חיים אחרים. אם אתה משתמש במכשירים אלה, ודא שהם ממוקמים באזור גבוה מספיק כדי להרחיק ציפורים.

.

.

.

תוכן

On Key

תוכן קשור

הרחקת יונים ממצבות וקברים

יונים הן ציפורים נפוצות ברחבי העולם, והן יכולות להוות מטרד במקומות מסוימים, כגון על מצבות וקברים. יונים נוהגות להקים את קיניהן על מצבות וקברים, מה

דילוג לתוכן