כיצד להיפטר מיונים במרפסת

אין לנו אחריות על שימוש במידע במאמר זה. שימוש בשירותינו לעומת זאת מגיעה עם אחריות.

אחת השיטות הנפוצות ביותר להרחקת יונים היא פיזור נפטלין. עם זאת, אלה יכולים להיות מבולגנים ויכולים להיות רעילים לבעלי חיים אחרים. יש אנשים שמשתמשים גם בפלפל קאיין כחומר דוחה ריח. אמנם זה לא יכול להיות יעיל כמו נפטלין, אבל זה עובד במקרים מסוימים.

שמן WD-40

חומר דוחה פופולרי ליונים הוא שמן WD-40. יונים לא אוהבות את הריח והן נרתעות מהשטח החלקלק של השמן. כדי להיות היעיל ביותר, יש למרוח את הדוח מדי יום. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בWD-40 עבה יותר.

WD-40 שימושי ביישומים רבים, מניקוי מיתרי גיטרה ועד לשימון גפיים תותבות. ניתן להשתמש בו גם כדי לשחרר רוכסן תקוע. השמן יכול לשמש אפילו להברקת עלי צמחים מלאכותיים. לפי מגזין Wired, לחומר יש תכונות זהות לשמן דגים. המגזין טען גם שהוא יוצר כדי להידמות לשמן של מנורות לבה. WD-40 אינו מוצר פטנט, אבל הנוסחה המקורית נשמרת בכספת בנק בסן דייגו.

לWD-40 יש היסטוריה עשירה. המצאתו נועדה במקור לבלום קורוזיה של טילים בליסטיים ביןיבשתיים, ששמרו על ביטחון המערב במהלך המלחמה הקרה. זה גם חומר דוחה שימושי ליונים, שיכול להצטבר על מעקות למרפסת.

למרות שלWD-40 רעילות נמוכה, לשימוש בבית יש כמה תופעות לוואי, כולל גירוי במערכת העיכול והקאות. בנוסף, זה יכול לגרום למצב המכונה דלקת ריאות כימית, שעלול לגרום לנזק חמור לריאות ואף למוות. בנוסף, החומר רעיל לחיות מחמד ועלול לגרום לתגובה אלרגית בבליעה.

Bird-Coil

קיימות מספר שיטות למניעת יונים להתיישב על מרפסת. שיטה אחת היא התקנת רשת ציפורים. רשתות ציפורים קלות להתקנה ואינן מורידות מהמראה של הבניין שלך. שיטה נוספת היא שימוש בג'ל דוחה ציפורים. מוצרים אלה יעילים ואנושיים כאחד, ויכולים לעזור להרחיק יונים מהמרפסת שלך.

דוחים כימיים מספקים תוצאות יעילות במצבים רבים. עם זאת, דוחים כימיים אינם תמיד יפים מבחינה אסתטית. הם יכולים לגרום לבעיות גם עבור מנקי חלונות מקצועיים. יונים שמקננות לרוב יפילו מקלות על הדוחה, מה שרק יחמיר את המצב. בנוסף, תכשירים דוחים יהפכו לעתים קרובות לנוקשים ויזלגו במורד הבניין במזג אוויר חם או קר. כתוצאה מכך, הם מתאימים ביותר לעבודות קטנות ובינוניות.

אמצעי הרתעה יעיל נוסף הוא BirdCoil. ניתן להרכיב מוצר זה על מדפים, צינורות, שלטים, קורות ומשטחים חשופים אחרים. מוצר זה קל להתקנה. סליל הנירוסטה שלו מאובטח למטרה באמצעות אטבי פלסטיק כבדים. ניתן להבריג או להדביק קליפסים אלה לתוך משטח ההרכבה. ניתן גם להדק משטחי עץ לסליל להגנה נוספת.

BirdCoil הוא סליל נירוסטה ברמה גבוהה המונע מציפורים להתיישב על הגג שלך או על מדף. למרות שזה לא עובד עבור ציפורים קטנות, הרתעה זו יעילה נגד ציפורים גדולות יותר. העיצוב שלו מאפשר גם הצטברות מינימלית.

Bird-Wire

BirdWire היא מערכת חוטים קפיצית המרתיעה יונים להתיישב על אזורי לחץ קלים, כגון מעקות ומרפסות. יש לו השפעה חזותית מינימלית והוא מאושר לשימוש על מבנים היסטוריים. בניגוד לקוצים של ציפורים, BirdWire קל להתקנה ובעל השפעה ויזואלית נמוכה.

BirdWire הוא גורם מרתיע מצוין. זה עובד על ידי מניעת יונים מלחשוב על הבית שלך כמקור מזון. החוטים מחוברים לעמודי נירוסטה ומתוחים בקפיצים. החוטים ארוכים מספיק כדי להרחיק את רוב היונים.

מערכות עמוד וחוט הן בחירה נפוצה להרחקת יונים מחלונות ומרפסות. מערכות אלו מורכבות מעמודים אנכיים עם חוט נירוסטה מצופה פלסטיק שעובר דרכם. החוט נמתח על ידי סדרה של קפיצים המחוברים לעמודי עיגון בכל קטע של 3 מטר. מערכת חוטי היונים פועלת על ידי הרתעת יונים מלנחות על העמודים ולברוח לאוויר שמסביב. BirdWire מותקן לרוב במספר שורות כדי להדוף יונים לחלוטין.

מערכות היגוי יונים דואר ותיל נמצאות בשימוש נרחב לשליטה ביונים ושחפים. הם קלים להתקנה ובעלי פרופיל נמוך. עם זאת, הם אינם אידיאליים עבור ציפורים קטנות יותר או אזורים שבהם מתרחשת רבייה. מערכות אלו גם נוטות להיות יקרות.

ג'ל לציפורים

אם נמאס לך מיונים שהורסות את הבית שלך, אתה יכול בקלות למנוע מהן להגיע לביקור חוזר על ידי שימוש בג'ל ציפור. ג'ל זה הוא פורמולה בטוחה ולא רעילה שהופכת משטחים לדביקים ולא נעימים לציפורים לנחיתה עליהם. מוצר זה קל ליישום עם אקדח איטום סטנדרטי.

הג'ל מכיל שמן גרניום בעל ריח עפיצות. זה עובד גם על ידי חימום מקור וכפות רגליה של ציפור. זה משפיע גם על העיניים והעור של הציפורים. המוצר שונה מג'לים דבקים מפוליבוטן, המשחירים ואוספים נוצות וקשקשים של ציפורים. שלא לדבר, הם סיוט סביבתי.

הג'ל מהווה גורם מרתיע יעיל ליונים מכיוון שהוא מזכיר להן להבות. זה לא גורם למעשה להבות, אבל זה גורם ליונים לחשוב שיש אש בקרבת מקום. חשוב למרוח את המוצר בשכבות דקות. אחרת, ציפור תתקע בג'ל.

בנוסף להיותו יעיל, מוצר זה בטוח. עם זאת, אין להשתמש בו באזורי מגורים. בנוסף, זה יכול להזיק לציפורים אחרות. ליונים אין את היכולת להימנע מחומרים דוחים לאורך זמן.

סילוני מים אוטומטיים

אם נתקלתם בבעיות עם יונים בגינה שלכם, שקול להתקין סילון מים אוטומטי. למכשירים אלו יש חיישנים המזהים מתי יונים נמצאות בקרבת מקום, וניתן לכוון אותן לנקודת הכניסה שלהן. לסילונים יש הגדרות מתכווננות לאיזה מרחק הם מרססים ואיזה כיוון הם מרססים.

מכשירים אלו יכולים להרתיע יונים, כמו גם חיות אחרות, על ידי ריסוסן במים. בעוד שהן לא ילידי ארצות הברית, יונים יכולות להוות מטרד אמיתי. היצורים האלה עושים הרבה בלגן בבניינים ובסביבתם, לכן חשוב למצוא דרך אנושית להרחיק אותם מהבית שלך.

שיטה נוספת להרתעת יונים היא שימוש בקוצים של ציפורים. אלה הם זולים ויעילים, ולעתים קרובות משמשים בעלי בתים כדי להרחיק ציפורים. בהתאם לדגם, הם יכולים להיות מחודדים או בוטים, כך שיונים לא יכולות לנחות עליהם. הם יעילים, אבל דורשים מיקום זהיר במקומות אסטרטגיים. דוקרנים מפלסטיק יכולים גם לעבוד היטב, מכיוון שהם כמעט בלתי נראים ליונים.

לפני התקנת מכשירי הרתעת יונים, הקפד לנקות את האזור ביסודיות. קקי של ציפורים הוא כר גידול לחיידקים גורמי מחלות, ואמצעי הרתעת יונים לא יכולים לעבוד אם הם לא מנוקים כראוי.

תבלינים

תבלינים יכולים להיות דרך יעילה מאוד להדוף יונים. הריח מהתבלינים הללו חזק מאוד, ולכן צריך להשתמש בכמות גדולה כדי להדוף יונים. אם אתה לא רוצה להשתמש בכמות גדולה, נסה לחתוך אותם לחתיכות קטנות.

פלפל שחור הוא גורם מרתיע חזק במיוחד עבור יונים. הריח לא נעים להם, והם נבהלים ממנו. אתה יכול גם לנסות לנער מעט פלפל שחור סביב האזור שבו היונים מצטופפות. זהו אמצעי הרתעה יעיל מכיוון שיונים בעלות חוש ריח חזק והן ייבהלו אם הן מתקרבות מדי.

גורם מרתיע נוסף ליונים הוא ריח הקינמון. התבלין הזה נורא לא נעים להם, והריח יכול לגרות את הסינוסים שלהם. נסה לרסס את התערובת הזו סביב הנכס שלך. בצל הוא עוד אפשרות יעילה, שכן ריחו ימלא את האוויר בניחוח נעים. כמובן, שיטה זו אינה קבועה, אז אתה חייב להיות סבלני. עם זאת, אתה יכול גם לנסות כמה שיטות אחרות כדי להדוף יונים.

שום הוא חומר דוחה טבעי נוסף שניתן להשתמש בו להרחקת יונים. שום מכיל אליצין, מה שהופך אותו ליעיל מאוד בהרחקת ציפורים מבלי לפגוע באנשים. קל ליצור תמיסת ריסוס משום ומים, שאותה תוכל לרסס על אזורי קינון של ציפורים וסביב צמחים. דבר טוב בשום הוא שהוא לא יפגע בצמחים או בפרחים שלך.

.

.

.

תוכן

On Key

תוכן קשור

הרחקת יונים ממצבות וקברים

יונים הן ציפורים נפוצות ברחבי העולם, והן יכולות להוות מטרד במקומות מסוימים, כגון על מצבות וקברים. יונים נוהגות להקים את קיניהן על מצבות וקברים, מה

דילוג לתוכן