איך להפחיד יונים

אין לנו אחריות על שימוש במידע במאמר זה. שימוש בשירותינו לעומת זאת מגיעה עם אחריות.

אם אתה רוצה להפחיד יונים, יש כמה שיטות שונות שבהן אתה יכול להשתמש. אלה כוללים שימוש בקריאת מצוקה, סרט מחזיר אור, ספרינקלר המופעל בתנועה ומלכודת דביקה. עם זאת, השיטה היעילה ביותר היא בזים, שיכולים למנוע מיונים לבנות קנים.

שימוש בקריאת מצוקה יונים

אם ברצונכם להרחיק יונים מהבית או העסק, תוכלו להיעזר בקריאת מצוקה של יונים. קריאות אלו נשמעות דומות לקריאות ציפורים רגילות, אך מדגישות את העובדה שיונה אחרת בבעיה. זה יכול להפחיד יונים ממחסן או מקום אחר שבו מאוחסן מזון, וזה יכול גם להפחיד עופות דורסים.

יונים עלולות להוות מטרד אם הן מתעופפות כל הזמן באזור. זו יכולה להיות בעיה אם יש לך ילדים או חיות מחמד שגרים בחצר שלך. יונים עשויות להיות גם מזיק אם הן נוטות לתקוף בני אדם. עם זאת, זה לא תמיד רעיון טוב להשתמש בנץ כדי להפחיד אותם מהבית שלך. במקום זאת, אתה יכול להשתמש בבז תלת מימדי בגודל טבעי או ברפלקטור אחר בצבע עז שמושך את תשומת ליבם. האור הבהיר הזה יבלבל את היונים ויגרום להן לעזוב.

אם אתה מעדיף להשתמש ברעש חזק מאשר בקריאת מצוקה חזקה, אתה יכול לקנות מכשיר שפולט צליל חריף כדי להפחיד יונים. למכשיר זה יש זיהוי תנועה אינפרא אדום ששולח גלי קול בתדר גבוה ליונים. היונים לא ירצו להתכנס ליד האזעקה וילמדו להימנע מאזור זה.

אתה יכול גם להשתמש בחפצים מחזירי אור כדי להפחיד יונים. ניתן לרכוש פריטים אלה בזול בחנויות כלבו. כמה אפשרויות פופולריות כוללות תקליטורים ישנים, מראות קטנות, בלוני נייר כסף וסרט מחזיר אור. אור הוא גורם מרתיע רב עוצמה עבור ציפורים, וחפצים מחזירי אור יכולים לגרום לאפקט פריזמה שיפריע בראייתם.

אם אינך בטוח בשימוש במכשיר כדי להפחיד יונים, נסה להשתמש בקריאת מצוקה ליונים במקום זאת. מכשירים אלו אינם פוגעים ביונים והם בטוחים לשימוש. ניתן למקם אותם על גג, קורה או אזור לינה אחר. מכשירים אלו הם זולים מאוד וקלים להתקנה.

יונים הן מטרד, ואתה רוצה למנוע מהן להרוס את הרכוש שלך. זו אחת הסיבות שבגללה סניף שירותי חיות הבר של משרד החקלאות האמריקאי מחשיב את היונים כאחת הציפורים הבעייתיות ביותר. יתר על כן, יונים יכולות לשאת מחלות שעלולות לפגוע בבני אדם ובבעלי חיים. זו יכולה להיות בעיית אחריות עבור בעלי עסקים.

שימוש בסרט מחזיר אור

שימוש בסרט מחזיר אור על חלונות הוא אחת הדרכים היעילות ביותר להפחיד יונים. שיטה זו עובדת טוב במיוחד אם הציפורים חיות בחלל קטן, שבו פיתוי לא יעבוד. זה עובד הכי טוב כאשר הרצועות מרוחקות בין שלושה לארבעה סנטימטרים. עם זאת, שימו לב ששיטה זו לא תמיד תעבוד על כל מיני הציפורים.

קלטת הפחדה פועלת על ידי שימוש באפקטים חזותיים וקוליים כאחד כדי להפחיד ציפורים. הסרט עשוי מצבעים מחזירי אור, והמשטח המנצנץ גורם להשפעה מרגיזה על חיות המזיקים. גם הקלטת זולה וקלה להתקנה. השימוש בסרט הוא גם דרך ידידותית לסביבה ואנושית להפחיד חיות מזיקים.

שיטות אחרות כוללות שימוש בבריקאדינג ושטיפת כוח כדי להיפטר מיונים. לקוח שלי היה נגוע ביצורים המציקים האלה במשך כמה שנים לפני שהוא נקט בפעולה. שימוש בסרט מחזיר אור כדי להפחיד יונים הוא פתרון יעיל וזול.

ציפורים בוחרות לעתים קרובות באזורים בלתי נגישים ללון או לשבת בהם. הקלטת הרפלקטיבית נראית בקלות, אך לעתים קרובות ציפורים מקשרות אותה לאש. באופן אידיאלי, יש להתקין אותו לפני שהיבול מבשיל ולהסיר אותו לאחר הקציר. יש למקם את הסרט הרפלקטיבי גבוה ובמקום מאובטח כדי להיות יעיל. אחרת, הוא ייפגע מרוח ומזג אוויר.

בנוסף להפחידת יונים, סרט רפלקטיבי יכול גם להפחיד ציפורים אחרות. היא מפרה את ההרמוניה של הציפורים באזור, וגורמת להן להתקהל ולברוח. אמנם זה עובד על ציפורים גדולות יותר שעלולות להזיק לבני אדם, אבל זה לא עובד על ציפורים קטנות כמו דרורי בית.

הסרט הרפלקטיבי יכול גם להפחיד ציפורים על ידי החזרת אור. הקלטת עשויה מרדיד אלומיניום, המחזיר את קרני האור וגורם לו להיראות כאובייקט מאיים על ציפורים. הקלטת תנוע בתבניות אקראיות, ויגרום להם לחשוב שמשהו מנסה להזיק להם. בעזרת זה, סרט מחזיר אור יכול להיות דרך מהירה ויעילה להיפטר מציפורים לא רצויות.

דרך יעילה נוספת להפחיד יונים היא להשתמש בסרט הפחדת ציפורים. דוחה ציפורים זה עשוי סרט רפלקטיבי שפועל ליצירת אזור מטרד חזותי ואודיו סביב מבנים ואזורים חיצוניים. זה יכול לשמש גם על חלונות ומבני עץ. עם זאת, חשוב לפקח על הסרט כדי למנוע ממנו להישבר או להתקלף. ייתכן שיהיה צורך להחליף את הסרט לאחר 6-8 שבועות או אם הצבע המשקף מתחיל לדהות.

שימוש בממטרה המופעלת בתנועה

בתנועה כדי להפחיד יונים, עורבים או חיות בר אחרות יכולה להיות דרך יעילה מאוד להרחיק אותם. ספרינקלרים אלה מגיעים עם תשע הגדרות רגישות שונות כדי להתאים לגדלים וצורות שונות של בעלי חיים. הם גם מתכווננים במרחק ובקשת, כך שהם יכולים לכסות בקלות שטח גדול. שיטה זו יכולה להפחיד חיות לא רצויות ממרחק של עד 35 רגל.

דרך נוספת להפחיד יונים היא באמצעות סרט הלם ציפורים. סרט זה מכיל כמויות קטנות של חשמל וניתן להתקין אותו על ידי קילוף והדבקה על פני השטח. ברגע שהציפור תבין שהמשטח הוא אייציאה, היא תעזוב במהירות. אם אמצעים אלה לא עובדים, נסה להשתמש במערכת ספרינקלרים המופעלת בתנועה. מתזים אלו משתמשים בתנועת המים והקול כדי להפחיד יונים.

ספרינקלרים המופעלים בתנועה הם בעלי תחזוקה מועטה ויעילים ביותר. התקנת אחד בנכס שלך יכולה לשמור על הגינה והחצר שלך נקיות ובטוחות. למכשירים אלו יש חיישני אינפרא אדום המזהים תנועה וחום. כאשר חיה מתקרבת לחיישן, היא מפעילה את הממטרה להתיז מים, מה שמבלבל את הפולש.

לממטר המופעל בתנועה יש יתרון נוסף של טעינה עצמית, כך שלא תצטרכו לדאוג להחלפת הסוללות ולבזבז שעות בתחזוקתם. התקנים אלה ניתנים לתכנות, כלומר הם מופעלים רק כאשר חיה מסוימת מתקרבת אליהם.

Hoont Water Jet Blaster הוא ספרינקלר המופעל בתנועה במחיר סביר עם ראש ספרינקלרים מתכוונן ושטח כיסוי של 1000 רגל. זה בטוח לשימוש עבור חיות מחמד ואנשים ומגיע עם אחריות יצרן מוגבלת לשנה אחת.

ספרינקלרים המופעלים בתנועה הם חלופה ידידותית לסביבה לכימיקלים להרתעת מזיקים. הם מזהים כאשר בעל חיים נמצא באזור המוגן, ולאחר מכן מרססים מים באזור. תרסיס המים יעיל בהרחקת בעלי חיים אלו. זה גם משמש כתמרור אזהרה כדי להרחיק אותם.

שימוש במלכודת

דביקה מלכודות דביקות אינן הדרך היחידה להפחיד יונים. שיטות אחרות יכולות לכלול שימוש באובייקטים רפלקטיביים. אלה ניתן לקנות בזול בחנויות כלבו. כמה אפשרויות פופולריות כוללות תקליטורים ישנים, מראות קטנות, רצועות נייר אלומיניום, בלוני נייר כסף וסרט מחזיר אור חיצוני. אלה מפחידים את היונים בכך שהם גורמים להן לרפרף ברוח ולתפוס את האור. אתה יכול גם לנסות להשתמש בסרט הפחדה מחזיר אור, שהוא יעיל מאוד ותחזוקה נמוכה.

אחד החסרונות בשימוש במלכודות דביקות הוא שהן קשות להסרה ועלולות להכתים את המבנה שלך. כדי לוודא שהמלכודות פועלות, כדאי למרוח אותן בשכבה דקה, בעובי של כחצי סנטימטר, במרחק של שלושה או ארבעה סנטימטרים זה מזה. זה לא יאפשר ליונים לנחות ביניהן. כמו כן, כדאי להקפיד לטפל בכל המשטחים שבהם שוכנות יונים או כיכרות.

שיטה נוספת למניעת הלינה של יונים בביתכם היא שימוש בקוצים של ציפורים. אלו הן שיטה בדוקה ובדוקה להדברת יונים. אתה יכול להתקין את הדוקרנים בעצמך באמצעות מסמרים או דבק מיוחד. שיטה זו יעילה ביותר במקומות בהם היונים לא יכולות לבנות קן.

יונים מסתמכות על הפרבייט לאכול. לכן, חשוב לוודא שהprebait קרוב ככל האפשר לפיתיון רעיל. בחודשי החורף, תירס שלם מועדף על ידי יונים. בנוסף, עליך לשמור על אספקה ​​נאותה של פיתיון זמין בכל עת. זה אומר שצריכה להישאר כמות קטנה לאחר שהציפורים סיימו להאכיל.

יונים נרתעות בקלות גם על ידי שימוש בדמות פלסטיק של נחשים וינשופים. אלה יעילים וניתן למקם אותם על מדפים. הציפורים לא ישימו לב לסרט שעל המדף עד שינחתו עליו או ייגעו בחוט. היונים יקבלו הלם מהזרם החשמלי ולכן ימנעו מביתכם.

שיטה נוספת להפחידת יונים היא שימוש בקופסת קרטון כפיתיון. מלכודת זו יכולה להכיל עד 30 יונים בכל פעם. עם זאת, אתה צריך לפתות מראש את המלכודת כדי לפתות את היונים להיכנס פנימה.

.

.

.

תוכן

On Key

תוכן קשור

הרחקת יונים ממצבות וקברים

יונים הן ציפורים נפוצות ברחבי העולם, והן יכולות להוות מטרד במקומות מסוימים, כגון על מצבות וקברים. יונים נוהגות להקים את קיניהן על מצבות וקברים, מה

דילוג לתוכן