איך להיפטר מקן צרעות

אין לנו אחריות על שימוש במידע במאמר זה. שימוש בשירותינו לעומת זאת מגיעה עם אחריות.

אם יש לך קן צרעות בבית, אתה צריך לדעת איך להוציא אותו בבטחה. קודם כל, כדאי לדעת את גודלו של קן צרעות. בדרך כלל, גודלו של קן צרעות קטן יותר מכדור טניס. אם אינכם בטוחים בגודל הקן, עדיף לקרוא לאיש מקצוע שיעזור לכם.

זיהוי קן של צרעות

כדי לזהות קן של צרעות, התחל בהסתכלות על גודלו וצורתו. חרקים אלה הם בדרך כלל עגולים ובערך בגודל של כדורגל. המותניים שלהם דקות ודמויות נייר ויש להם שני זוגות כנפיים, ולא אחת. הם גם גדולים יותר מהצרעות ויש להם שש רגליים.

הקנים הם בצבע חום והם בנויים בדרך כלל מחומר דמוי נייר. הם יכולים להיות גדולים ועגולים, כמו בגודל של כדורסל. אתה יכול גם לבדוק במוסכים קיני צרעות. חרקים אלה אוהבים גם לקנן במחילות מכרסמים.

צרעות יכולות לחיות באזורים שונים בבית, בהתאם למין שלהם. חלקם ניתן למצוא בעצים, בעוד שאחרים יבנו את הקינים שלהם על מבנים מעשה ידי אדם. בתים הם מקום פופולרי לקני צרעות, במיוחד בעליות גג ובחללי קירות.

לאחר שזיהית את הקן, תצטרך להתמודד עם המושבה. מושבת צרעות מייצרת בדרך כלל כמה מאות עד שלוש מאות כוורות. בחורף, המושבה לרוב קטנה יותר, אבל זה לא אומר שמושבה לא תחזור. כשזה יקרה, מלכת הדבורים תבנה מושבה חדשה.

כאשר מושבת צרעות מתחילה קן חדש, מלכה מטילה ביצה אחת. הביצים מתפתחות לנקבות צרעות בוגרות לאחר עשרים עד 25 יום. ככל שהמושבה גדלה, האוכלוסייה מתרבה באופן אקספוננציאלי ככל שמגיחות מלכות כפופות חדשות. זה מוביל לקנים גדולים יותר ויותר עובדים. לאחר שהמושבה הגיעה לגודל מסוים, עוזבת המלכה את הקן ומתחילה בחיפוש אחר אתר חורף מתאים.

בעוד שרוב הקנים של הצרעה האירופית עשויים מעץ, הם גם יכולים ליצור קנים בבתים, אסמים ובניינים בחוץ. סוגים אלה של מבנים יכולים להיות קשים לגישה, ויכולים להיות מסוכנים להסרה. אם אתם חושדים בקן בביתכם, פנו לשירות הדברה מקצועי שיעזור לכם לפתור את הבעיה.

קן של צרעות לא יהיה קל לזהות אלא אם כן תראה את הקן לפני שתנסה להיפטר ממנו. אבל ברגע שזיהית את המושבה, הרבה יותר קל לטפל בה מאשר במושבה לא מטופלת. חברת הדברה מקצועית יכולה לעזור לכם להסיר בבטחה קן של צרעות.

אם אתה מפחד מעקיצת צרעת, התקשר למוקד 911. עקיצות צרעות יכולות לגרום לכאבים עזים ועלולה להיות קטלנית בהתאם למין. אם גיליתם קן בביתכם, הקפידו להשתמש בחומרי הדברה ולטפל בקן בהקדם האפשרי.

למרות שז'קטים וצרעות צהובים בדרך כלל בונים קנים באדמה, הם יכולים לבנות קנים גם בקירות ופסולת ליד הבית שלך. הקנים האלה נראים כמו שקע או חור עם חרקים שעפים לתוכו. קן של ז'קט צהוב דומה לקן של צרעות, אבל ההבדל בין השניים הוא גודלם. ז'קטים צהובים קטנים יותר וצבעם כתום. הם עפים באופן ספורדי וצדים מזון. הם יכולים לבנות קנים בבניינים, עצים ומתחת לסיפון מוגבה או מרפסת.

זיהוי קן צרעות קירח

אם אתה חושב שיש לך קן קרן קרחת בבית, עליך להתקשר מיד לשירות הדברה. הקנים של חרק זה עלולים לגרום נזק חמור לבית, לציפוי ולעמודי השירות. מכיוון שהצרעות אגרסיביות, לא בטוח לנסות להסיר אותן בעצמך. על מנת למנוע כל פציעה אפשרית לעצמך, עליך תמיד ללבוש ציוד מגן אישי בעת בדיקת הקן.

הצרעה בעלת הפנים הקירחת נבדלת למדי משאר הז'קטים והצרעות הצהובים. צרעות אלו הן שחורות ולבנות, אך ניתן להבחין בהן גם בדוגמאות הצבעוניות שלהן על הבטן. דפוסים אלה עוזרים לך לזהות את המין ואת תפקידם בקן. בדרך כלל, צרעת בעלת פנים קירחת מקננת במבנים שיש בהם חללים או חללים.

צרעות קרחות בונות קנים בעצים, בשיחים ואפילו על עמודי שירות. בדרך כלל, הקנים שלהם בגובה של כשלושה מטרים ויש להם כמה שכבות של ביצים. הקנים של חרקים אלה גדולים מאוד ומכילים 60 עד 100 צרעות.

הקנים של צרעות קרחות עשויות מסיבי עץ לעוסים. ברגע שהביצים בוקעות, הזחלים גדלים ומתבגרים תוך עשרים עד עשרים וחמישה ימים. לאחר שהגיעו לבגרות, המושבה מתרחבת באופן אקספוננציאלי. בסופו של דבר, מלכות כפופות מתפתחות ומטילות יותר ביצים, מה שמוביל ליותר פועלים ולקנים גדולים יותר. ואז המלכות החדשות וסלק הפועלים עוזבים את הקן בחיפוש אחר אתר חורף. עובדי הקן הנותרים מתים במהלך החורף.

צרעות קירחות מעדיפות אזורים מבודדים ומוגנים עם צמחייה צפופה. ניתן למצוא אותם מקננים בשקעי עצים, על עמודי שירות ואפילו מתחת למרזבים של בתים ומבנים אחרים. אם אתה מוצא קן בבית שלך, נקוט בצעדים כדי למנוע את התפשטותו.

אם אתה חושד שיש לך קן קרניים בביתך, עליך לבדוק תחילה את כל האזורים החיצוניים. כדאי לבדוק את הרווחים מסביב לחלונות ודלתות, וכן את הרווחים בקרקע מסביב לבית. בנוסף, כדאי לבדוק את המסכים שלכם ולוודא שהם לא קרועים או פגומים.

צרעת קירחת תעקוץ אותך אם היא תופסת אותך כאיום על הקן שלה. הם מגנים מאוד על הקינים שלהם ויתקפו את כל מי שמתקרב אליו. אם אינכם בטוחים אם יש לכם עסק עם קן קרן קרחת בביתכם, פנו לחברת ההדברה המקומית בהקדם האפשרי.

לצרעת עם הפנים הקירחת יש פנים בצבע לבן וגוף שחור, כך שיכול להיות קשה לזהות אותו מצרעות אחרות. בניגוד למעילים צהובים, צרעות עם פנים קירח הן הרבה יותר גדולות ויכולות גם להיות אגרסיביות. הם חיים במושבות גדולות ויש להם מבנה חברתי דומה לזה של דבורי הדבש.

חרקים אלה אמנם טורפים מזיקים מועילים, אבל אם אתה נעקץ בטעות מעקיצת קרן קרחת, זה מסוכן ביותר. העקיצה עלולה לגרום לכאבים ולגירוד עזים, שיכולים להימשך עד 24 שעות. חשוב לוודא שמשפחתך בטוחה בזמן הטיפול בקן על ידי לבישת ביגוד מגן, כפפות וכובע.

זיהוי קן של צרעות

אירופאיות בעוד שהצרעות האירופיות הן חרקים עדינים יחסית, עקיצותיהן יכולות להיות כואבות. הקינים שלהם נמצאים בדרך כלל על עצים, סביב סלעים ובתוך בולי עץ חלולים. הם טורפים מועילים, כלומר הם אוכלים צרעות אחרות ומהווים איום קטן על בני אדם. עם זאת, אם מצאתם קן בבית, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע כדי להיפטר מהקן בבטחה.

קן צרעות הוא לרוב מבנה זעיר בעל מראה חלת דבש. בסופו של דבר הוא יגדל לצורה אליפסה שמזכירה כדורגל, נטיפים או דמעה הפוכה. על ידי זיהוי מבנה הקן, אתה יכול לצמצם את החרקים שעשויים לחיות בו. הקן עצמו אולי לא קל לזהות, אבל בדרך כלל אפשר לזהות את המלכה צרעת.

צרעות אירופאיות הן חלק ממשפחת הצרעות ונמצאות בכל רחבי ארצות הברית. צבעם חום אדמדם, עם פסים צהובים לאורך הבטן. הם אינם ילידי ארצות הברית, אך לעתים קרובות ניתן למצוא את הקינים שלהם ליד בתים.

צרעות אירופאיות מייצרות קנים שנתיים. העובדים שלהם מתים בסתיו והמלכה והזחלים מתחילים בבניית קן חדש באביב. הצרעות בונות את הקינים שלהן בענפי עצים, בשיחים ובשקעים. הם אמנם לא מזיקים לבני אדם, אבל הם גורמים למטרד אם הם פולשים לביתך.

זיהוי קן צרעות אירופאיות בבית דורש ידע מסוים מה לחפש. אמנם אינך יכול לראות קן מיד, אך אתה יכול לנקוט בצעדים כדי למנוע מהקן להפוך לקן בביתך.

צרעות אירופאיות בדרך כלל בונות קנים בחללים או חללים מסביב לבית. הם עשויים גם לעשות קינים בעצים או מתחת למרזבים של בתים. חרקים אלה הם אגרסיביים ביותר אם הם מרגישים מאוימים. אם מצאתם בבית קן צרעות אירופאי, עדיף לפנות למדביר צרעות מקצועי כדי לחסל אותו לצמיתות.

צרעות אירופאיות מעדיפות לבנות קנים באזורים אוויריים מוגנים, כמו בעצים ובעליות גג. לרוב הם בונים את הקינים שלהם במבני עץ ועצים ולעיתים אף בקירות חלולים. עם זאת, הם יכולים גם לבנות קנים באדמה.

צרעות אירופאיות פעילות ביותר בלילה ונמשכות לאור. הם עלולים לעוף לתוך בית או לנחיל בחלון סגור כאשר האור דולק. הקנים שלהם עמידים מאוד, מה שאומר שהם יכולים לשרוד בתנאי מזג אוויר קשים.

צרעות אירופאיות יכולות לעקוץ עד שלושים רגל באוויר. כדי להרוג קן, השתמש בתרסיס של דוחה צרעות וצרעות. תמיד ללבוש בגדים עם שרוולים ארוכים כשאתה עובד סביב קן.

קן צרעות אירופאי יכול להיות קשה לזיהוי, אבל לדעת מה לחפש ומה לעשות בעניין זה יקל על התהליך. חרקים אלו נפוצים במקומות רבים ויכולים להיות הרסניים מאוד. אם אתה חושד בקן צרעות אירופאי בבית, עליך להסיר את הקן מיד.

.

.

.

תוכן

On Key

תוכן קשור

הרחקת יונים ממצבות וקברים

יונים הן ציפורים נפוצות ברחבי העולם, והן יכולות להוות מטרד במקומות מסוימים, כגון על מצבות וקברים. יונים נוהגות להקים את קיניהן על מצבות וקברים, מה

דילוג לתוכן