איך להרחיק עכברים

אין לנו אחריות על שימוש במידע במאמר זה. שימוש בשירותינו לעומת זאת מגיעה עם אחריות.

עכברים הם יצורים מסוכנים והרסניים שיכולים לשאת מחלות. הם מזהמים כל דבר בדרכם, ממזון מאוחסן וזרעים ועד צינורות וחוטים. הם גם מכרסמים כל דבר שהם יכולים להגיע אליו. מזיקים אלו לא רק מטרידים, הם גם מזהמים את הבית שלך בלשלשת, בשתן ובשיער.

צמר

פלדה צמר פלדה יכול להיות דרך מצוינת להרחיק עכברים. עכברים אוהבים לכרסם כל דבר שהם יכולים להגיע אליהם, לכן חשוב לאטום כל פתח. זה כולל כניסות לחשמל ואינסטלציה, דלתות ואפילו מרזבים. הקפידו לאטום גם את פתחי האוורור. אפילו חורים קטנים יכולים להפוך לחורים גדולים, שבהם עכברים יכולים להשתמש כדי להיכנס לביתך.

אתה יכול גם להשתמש בצמר פלדה כדי לסתום חורים. זוהי דרך יעילה למנוע מעכברים ללעוס את חפצי הערך שלך, אך זכרו שצמר פלדה יכול גם לגרום לעכברים למות. אם העכברים אכן מצליחים לעבור, אתה יכול להשתמש באיטום כדי לאטום את האזור, מה שימנע מהם ללעוס את צמר הפלדה.

הדרך הטובה ביותר להשתמש בצמר פלדה היא לעטוף אותו סביב סדקים וחורים שעכברים עלולים להיכנס לביתך. ודא שאתה עוטף אותו היטב, שכן סיבי צמר הפלדה עלולים לגרום לרסיסים. הנח אותו סביב סדקים בבסיס, על אדני החלונות, בפתחי אוורור ובמקומות אחרים שבהם עכברים עשויים להיכנס ולצאת. לאחר שהצבת את צמר הפלדה סביב האזור, הקפד לסגור את האזור עם אטם כך שצמר הפלדה יידבק בחוזקה. במידת הצורך, ניתן להשתמש גם בחומר דוחה עכברים טבעי בשילוב עם צמר הפלדה.

מלבד היותו יעיל, צמר פלדה הוא גם ידידותי לסביבה. החומר עשוי מפלדת אל חלד, המונעת חלודה. בנוסף, צמר פלדה מגיע עם זוג מספריים לחיתוך החתיכות לפי מידה. אם אתה לא רוצה לגזור את הצמר בעצמך, אתה יכול גם לקנות ערכה הכוללת את המספריים והכפפות.

צמר פלדה יכול לעזור להרחיק עכברים מהבית שלך על ידי לכידת המזון והמים שלהם. צמר פלדה זמין בדרגות עדינות, בינוניות וגסות. צמר פלדה בדרגה בינונית הוא היעיל ביותר למטרה זו. הוא עשוי מפלדת אל חלד ולא יחליד בקלות, וזה חשוב אם אתה רוצה להרחיק עכברים.

עכברים הם לועסים ידועים לשמצה. זה יכול להוביל לסכנה בטיחותית שכן הם יכולים ללעוס חוטי חשמל ולגרום לשריפה. כמו כן, עליך ללבוש כפפות או מסיכת פנים בעת ניקוי צואת עכברים.

שמן עשב לימון שמן

עשב לימון הוא חומר דוחה טבעי שעשוי לעזור להרחיק עכברים. יש לו ריח חריף שלעכברים וחולדות לא מושך. עשב לימון הוא לא יקר וקל למצוא אותו. זהו צמח שאתה יכול לגדל בגינה שלך או להשתמש בו כדי ליצור מחסום ריח בבית שלך.

עשב לימון הוא צמח שגדל במהירות וגדל היטב באקלים רבים. הוא דוחה חרקים רבים, כולל עכברים. שמן עשב לימון מופק על ידי טחינת העלים או הגבעולים התחתונים. אתה יכול גם למרוח שמן עשב לימון ישירות על העור שלך כדי להדוף מזיקים. זהו חומר דוחה מזיקים טבעי שעושה פלאים עבור הבית וחיות המחמד שלך.

שמן עשב לימון שימש באופן מסורתי גם לטיפול בכולסטרול גבוה ובמחלות לב. מחקר משנת 2007 מצא שהצמח הפחית באופן משמעותי את רמות הכולסטרול בחולדות. זה עשוי גם להוריד את רמות הסוכר בדם אצל אנשים עם סוכרת מסוג 2. באותו מחקר, החוקרים נתנו לחולדות מנה יומית של 125 מיליגרם שמן עשב לימון במשך 42 ימים. הם גילו שהשמן הפחית משמעותית את רמות הכולסטרול ושיפר את הכולסטרול הHDL (הטוב).

דרך יעילה נוספת להרחיק עכברים היא שימוש באמוניה. לדוחה זה יש ריח דומה לשתן של טורף. הריח דוחה עכברים בכך שהוא גורם להם להתרחק מאזור במשך מספר ימים או שבועות. לחילופין, ניתן להשתמש באמוניה על ידי ריסוסה על כל אזור בו מבחינים בפעילות מכרסמים. כדי לעשות זאת, אתה יכול גם להשתמש בכדורי צמר גפן ספוגים בתמיסה. עם זאת, אתה צריך להחליף אותם כל שבועיים.

מעניין, שמן עשב לימון פועל גם כדוחה טבעי נגד זבובי הבית. במחקר שנערך על ידי Zhu וחב', שמן עשב הלימון גרם לתגובות גבוהות יותר באופן משמעותי מאשר קטניפ. עם זאת, מטרות המחקר לא היו לבדוק את היעילות של שמן עשב לימון בהרחקת עכברים.

בנוסף לשימוש בשמן עשב לימון, ניתן לרסס שמן מנטה ברחבי הבית כדי להרחיק עכברים. חומר דוחה זה יכול להיות מיושם הן בפנים והן בחוץ. עם זאת, עליך למרוח מחדש את התרסיס כאשר הריח דוהה.

שמן ציטרונלה

הריח של שמן ציטרונלה הוא חומר דוחה טבעי שיכול לעזור להרחיק עכברים וחולדות. זה מאוד יעיל בהרחקת מכרסמים מכיוון שהוא מציף את החושים שלהם, וגורם להם לא למצוא מזון או להימנע מטורפים. ריכוז של 10% מספיק כדי להרתיע עכברים וחולדות. חוקרים חקרו את היעילות של שמנים אתריים להרחקת עכברים וחולדות ומצאו כי ריח שמן הציטרונלה הרתיע חולדות ועכברים.

ניתן לערבב שמן ציטרונלה עם אלכוהול ולרסס באזורים שבהם עכברים נוטים לבקר. עם זאת, עדיף להשתמש בשמן ציטרונלה לא מדולל כך שיהיה לו את ההשפעה החזקה ביותר. כמו בכל חומר דוחה טבעי אחר, הקפידו להשתמש רק בשמן הציטרונלה האיכותי ביותר.

ריח שמן הציטרונלה עלול להזיק לאנשים. ניתן לשאוף אותו בצורת אדים או ישירות מהתרסיס. יתר על כן, הוא יכול להיספג דרך העור אם הוא לא נשטף היטב. שמן ציטרונלה עלול לגרום לתגובות אלרגיות אצל אנשים שיש להם עור רגיש. בנוסף לעור מגורה, הוא יכול לגרום גם לגירוי בגרון ובמערכת הנשימה.

מלבד שמני הדרים, שמן ציטרונלה יכול לשמש גם כדי להרחיק עכברים. לשמן האתרי ריח חזק במיוחד הדוחה עכברים. טיפה או שתיים מונחות בכל נקודת כניסה לבית יעזרו להרחיק את העכברים. אפשרות נוספת היא להניח שמן אתרי על צמר גפן ולשמור אותם בכלי אטום.

מלבד שמני הדרים, שמן מנטה הוא דוחה יעיל נגד עכברים. זה גם מרחיק יתושים. מכיוון שעכברים מסתמכים על חוש הריח שלהם, שמן מנטה ירתיע אותם מלפלוש לביתכם. זה גם ידחה חולדות. עם זאת, שיטה זו לא תעבוד עבור כל בעיות המזיקים. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הדברה כדי לוודא שהפתרון פועל ביעילות.

דרך נוספת להרחיק עכברים היא לשתול צמחי ציטרונלה ליד נקודות הכניסה לביתכם. עלי הצמחים מכילים שמן ציטרונלה, שהוא דוחה טבעי. אפשר גם להכין משחה מהשמן והסודה לשתייה ולמרוח אותה על אזורים שיש בהם עדות לנוכחות עכברים. חזור על התהליך לפי הצורך.

פלפל קאיין

יש אנשים שמשתמשים בפלפל קאיין כדי להרחיק עכברים. עם זאת, היעילות של שיטה זו משתנה. יש אנשים שמדווחים שהפלפל יעיל לפרקי זמן ארוכים, בעוד שאחרים מדווחים שהוא עובד בטווח הקצר. הדרך הטובה ביותר לבדוק שיטה זו היא לעקוב אחר פעילות העכבר על פני תקופה של כשבוע ולבחון אם עכברים עדיין נמנעים מהאזור. פלפל קאיין אינו רעיל לבני אדם, אך הוא עלול להכאיב לעכברים אם הם בולעים אותו.

אפשר לפזר גם פלפל קאיין ברחבי הבית. זוהי שיטה זולה שעובדת היטב וניתן לחזור עליה כל כמה שבועות. אתה יכול גם לערבב אותו עם מים ולהשאיר אותו במקומות שבהם עכברים עלולים להיכנס הביתה. לחילופין, אפשר גם להשתמש בשום להכנת ספריי נגד עכברים.

בנוסף לפלפל קאיין, אתה יכול גם להשתמש בתערובת של פלפל קאיין ומרכיבים אחרים כמו שום, חזרת ומלח כדי להדוף עכברים. שיטה זו בטוחה יותר מרעל עכברים, וניתן להשתמש בה ברחבי הבית. זה יכול לשמש גם במכונית כתרסיס דוחה עכברים.

עכברים יכולים להוות מטרד בבית או בגינה, וזה יכול להוות מטרד אמיתי אם הם מתבססים. בעוד פלפל קאיין יכול להרתיע עכברים, לכידה היא בדרך כלל אפשרות טובה יותר. אם בבית שלכם יש היסטוריה של נגיעות עכברים, אולי כדאי לשקול חברת הדברה מקצועית.

למרות שפלפל קאיין יכול להרתיע עכברים, זהו פתרון זמני ויש להשתמש בו רק בעת הצורך. חשוב לזכור שעכברים לא יסעו רחוק מהקנים שלהם כדי למצוא מזון. למעשה, לפי אוניברסיטת מישיגן, לעתים רחוקות הם עוזבים חמישים מטרים מהקן שלהם כדי לחפש מזון. לכן, עדיף להתרכז באזורים הקרובים ביותר ללשלשת כדי להדוף ביעילות עכברים.

דרך נוספת להשתמש בפלפל קאיין כדי להרחיק עכברים היא לעטוף חתיכת פלפל קטנה בבד ולהניח אותה ברחבי הבית. עם זאת, היעילות של שיטה זו תהיה תלויה במקום בו מונח הפלפל. אין להשתמש בשיטה זו במטבח או ליד מזון. זה לא ירתיע חולדות שחוששות להאכיל.

.

.

.

תוכן

On Key

תוכן קשור

הרחקת יונים ממצבות וקברים

יונים הן ציפורים נפוצות ברחבי העולם, והן יכולות להוות מטרד במקומות מסוימים, כגון על מצבות וקברים. יונים נוהגות להקים את קיניהן על מצבות וקברים, מה

דילוג לתוכן