איך להיפטר מנמלים

אין לנו אחריות על שימוש במידע במאמר זה. שימוש בשירותינו לעומת זאת מגיעה עם אחריות.

אם אתה מתקשה עם נמלים בבית, אתה לא לבד. ישנן דרכים רבות למנוע ולהיפטר מנמלים בבית. עם זאת, כדאי לדעת כי נגיעות נמלים הן הנפוצות ביותר בתקופות של גשם כבד ומזג אוויר יבש וחם. מכיוון שנמלים מעדיפות תנאים חמים ולחים, כדאי להימנע מתקופות כאלה ולנסות למנוע מהן לפלוש לביתך.

פיתיון מושך נמלים 

קדם את הבית שלך עם תחנת פיתיון היא דרך יעילה למניעת נגיעות נמלים בבית. תחנות פיתיון מגיעות בגדלים וסוגים שונים ומשמשות באופן אידיאלי באזורים שבהם נמלים פעילות. מניחים פיתיונות באזורים מאווררים היטב ועקוב אחר האזור במשך מספר ימים. אם שמתם לב שהנמלים חזרו, הסר את הגורמים המושכים אותן לאזור. אתה יכול גם להשתמש בחומרים דוחי חרקים כדי להרחיק אותם.

פיתיונות נמלים מגיעים בצורות שונות, כולל מזון דביק, ממותק או שמנוני. כמה פיתיונות עובדים טוב יותר מאחרים, ופתיונות שונים יעילים יותר בתקופות מסוימות של השנה. לחלופין, אתה יכול להשתמש בפיתיונות רעל, הזמינים הן בצורות מוצקות והן בצורות נוזליות. אם אתה משתמש בפיתיון רעל, הקפד לפקח בקפידה על האזור כדי להבטיח שהנמלים צורכות רק את הפיתיון.

בורקס הוא מרכיב נפוץ בתמיסות מסחריות להרג נמלים. בורקס הוא מרכיב בטוח ויעיל הנגיש בקלות וניתן לשלבו עם סוכר ומים להכנת פיתיון נמלים. אתה יכול להכין את הפיתיון הזה במיכל אטום ולהניח אותו בפינות הבית שלך. קמח תירס הוא גם פיתיון מעולה לנמלים מכיוון שהוא לא הורג אותן. נמלים יכולות לזהות נוכחות של פירורים ולהשתמש בהם כדי להיכנס לביתך.

טרום פיתיון פיתיון

מראש של הבית שלך יכול להיות דרך יעילה לשלוט בנמלים. זה מאפשר לך לקבוע היכן הנמלים ניזונות הכי הרבה ולעקוב אחריהן בחזרה לקן שלהן. התהליך כולל הנחת פיתיונות מזון לא רעילים על קשיות פלסטיק ומסקינטייפ, ובדיקת שילובים שונים כדי לקבוע איזה מהם הכי מושך את הנמלים. אם הם נמשכים לטעם של ג'לי תפוחי מנטה, חמאת בוטנים או מזון מטוגן, נסה להסיר את מקורות המזון האלה מהאזור.

אם שיטת הפיתיון המוקדמת לא עובדת, אז כדאי לשקול התקנת תחנת פיתיון. על ידי התקנת תחנות פיתיון, ניתן למנוע מנמלים להיכנס לפיתיון ולשפוך אותו לכל מקום. כמו כן, ניתן להציב תחנות פיתיון בקרבת האזורים בהם הנמלים פעילות ביותר. שימוש בתחנת פיתיון יעזור לכם גם למקם פיתיון באזורים שאינם נגישים בקלות לנמלים.

אתה יכול גם להציב תחנות פיתיון באזורים שבהם הנמלים צפויות לפלוש למבנה. אלה כוללים גגונים, כרכובים ואזורים שבהם צינורות וחוטים נכנסים לבניין. חשוב להימנע מהצבת תחנות פיתיון על משטחים בטמפרטורה גבוהה מכיוון שאלו עלולות לגרום לפיתיון להתנזל. לאחר הטיפול, ניתן להסיר בבטחה את תחנות הפיתיון.

פתרונות ביתיים להרחקת נמלים

ישנם פתרונות ביתיים רבים להרחקת נמלים בבית. אחת הדרכים היא להשתמש בפרי הדר. ידוע כי לימונים דוחים נמלים בגלל הריח החזק והדמוי לימון שלהם. לחלופין, אתה יכול לנסות להשרות חתיכת כותנה במיץ לימון ולהניח אותה בכניסה או על אדן החלון. יש לחדש את הפתרון הזה לפחות כל יום חלופי עד שהנמלים יעזבו את האזור.

דרך נוספת להרחיק נמלים מהבית שלך היא לבדוק אם יש סימני מים. מים הם מקור חשוב לנמלים בעונה היבשה. בדוק אם יש שלוליות וצינורות דולפים שעלולים למשוך אותם. במחקר שנערך לאחרונה על ידי אוניברסיטת סטנפורד, חוקרים מצאו שמזג האוויר הוא גורם גדול בתדירות נגיעות הנמלים הביתיות.

שמן קינמון הוא עוד חומר דוחה נמלים טבעי יעיל. ניתן לרכוש אותו בחנות מכולת מקומית או באינטרנט. מרחו כמה טיפות על אזורים נגועים. אתה יכול גם לרסס את השמן על חלונות ואזורים אחרים שנפגעים בדרך כלל בנמלים.

נמלים שחורות קטנות

אם אתה מבחין בנמלים שחורות קטנות בבית שלך, אולי תרצה להתקשר לחברת הדברה לטיפול. מזיקים אלה יכולים לפלוש לבית שלך דרך סדקים קטנים, מסכים שבורים, או אפילו הבסיס שלך. כאמצעי מניעה, עליך להרחיק מזון ואשפה מחוץ לביתך ובמכלים אטומים היטב. בנוסף, עליך להרחיק את גפי העץ מהבסיס שלך ולהסיר כל עלים מתים וספוג. כמו כן, ודא שלפחי האשפה החיצוניים שלך יש מכסים הדוקים כדי למנוע נמלים לברוח.

הצעד הראשון בהדברת נמלים שחורות קטנות הוא לזהות היכן הן מוצאות מזון. אתה יכול לזהות אותם בקלות לפי שבילי הריח שלהם. אם אתה רואה שובל של נמלים המוביל למזון או למים, סביר להניח שיש לך נגיעות. הקפידו להסיר את מקורות המזון והמים בהקדם האפשרי, שכן מזיקים אלו יתרבו במהירות.

השלב השני הוא למצוא את נקודת הכניסה שבה הנמלים נכנסות לביתכם. אם יש לך מקור מים עצמאי, עליך לנגב אותו באופן קבוע ולבדוק אם יש עיבוי. ניתן גם להגביר את זרימת האוויר באזור זה. דרך נוספת לחסל נמלים שחורות קטנות היא למרוח איטום על סדקים וחורים, ולוודא שאתה בודק את החלק החיצוני של הבית שלך כמו גם את החלק הפנימי.

נמלים נגרים

אם שמתם לב לקן של נמלים נגרים בבית, אתם לא לבד. מין זה הוא גם מזיק נפוץ סביב גדמים מעצים ישנים. היצורים הזעירים האלה בונים את הקינים שלהם בעץ וחופרים אותו כדי לבנות מנהרות וגלריות. הם בדרך כלל רוחשים באביב ונשארים פעילים במשך מספר חודשים. אם אתה מודאג מזה, ייתכן שתרצה להתקין מסיר לחות כדי למזער את רמות הלחות.

נמלים נגרות ניזונות ממיצי צמחים, חרקים וסוכרים אחרים. הם גם נמשכים לחלבונים שנותרו על משטחי השיש. כדאי גם להרחיק חומרים מתוקים מפחי האשפה ומקערות חיית המחמד שלך. הנמלים יכולות להימשך גם למיצי בשר שנותרו על גריל ברביקיו. אם אתה רואה נמלים מסביב לביתך, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לנקות את האזור ביסודיות.

נמלים נגר עלולות להוות מטרד ולגרום נזק לביתכם. הקנים שלהם ממוקמים בדרך כלל בעץ לח ומתפורר. אם אתם מזהים נמלים נגרים, כדאי לפנות לשירות הדברה. הנמלים אינן מסוכנות לבני אדם, אבל הן יכולות לנשוך אותך אם הן מרגישות מאוימות.

נמלים סוכר

אם אתם חושדים בנמלי סוכר בביתכם, הצעד הראשון הוא לחסל את מקור המזון שלהן. על מנת לעשות זאת, מניחים שכבה של אבקת בורקס על האזור שבו הם נמצאים. זה ימנע מהנמלים לעקוב אחר השביל, שמוביל אותן חזרה למושבה. הבורקס מכיל חומצה בורית, שהיא רעילה לחרקים והורגת אותם. החומר הזה גם ימנע מהנמלים לקנן בתוך הבית שלכם.

נמלים סוכר בדרך כלל לא נושכות, אבל הן ישתמשו בחלקי הפה העליונים שלהן כדי להפחיד אנשים. בניגוד לנמלים אחרות, עקיצותיהן אינן מכאיבות ואינן עוקצות. עם זאת, חלק מהאנשים אלרגיים אליהם ועלולים לפתח תגובה אלרגית חמורה. בנוסף לחששות הבריאותיים, נמלים אלו עלולות לגרום לנזק משמעותי למבני עץ בבית שלכם.

אחת הדרכים הטבעיות להדוף נמלים סוכר היא לרסס את משטחי המטבח שלך באדמה דיאטומית באיכות מזון. אבקה לבנה זו מורכבת מפיטופלנקטון מרוסק. אדמה דיאטומית אינה רעילה לבני אדם וחיות מחמד ודוחה נמלים סוכר.

נמלת בית

ריחנית נמלת בית ריחנית, הידועות גם בשם נמלים קוקוס, נמלים מסריחות ונמלים סוכר, הן נמלים קטנות. הם חיים במושבות והם פוליגינים. נמלים אלו עלולות להוות מטרד לבעלי בתים. הם פוליפאגיים, והם עלולים לתקוף מקומות רבים בבית.

נמלי בית מסריחות נמצאות לרוב סביב מבנים ובסביבות עירוניות. הם חיים באדמה רדודה מתחת לחפצים ומקננים בחלל קירות. הם נוטים לפלוש למבנים במהלך מזג אוויר גשום או בעונות הסתיו והחורף. הם גם בונים את הקינים שלהם בחלל קירות סביב צינורות מים, כיורים ומבנים אנושיים אחרים.

נמלי בית מסריחות בונות מושבות שיכולות להגיע לאלפי עובדים. הם מעדיפים להאכיל מחומרים מתוקים ויאכלו גם חרקים מתים. למושבות שלהם עשויות להיות גם מספר מלכות ומלכות. ניתן למצוא את הקינים שלהם בחלל קירות, בחללי רצפה או בעץ.

נמלים ביתיות מסריחות יכולות ליצור מושבות חדשות אם הן מוצאות מיקום מתאים לקנים שלהן. כשהם יוצאים מהקנים שלהם, הם מייצרים רבייה מכונפים ונחילים החוצה מהקן. לאחר מכן מקימות נקבות הנמלים מושבה חדשה. בנוסף, גם נמלים ריחניות עשויות לצאת ממושבה ראשית ולבנות מושבה חדשה.

.

.

.

תוכן

On Key

תוכן קשור

הרחקת יונים ממצבות וקברים

יונים הן ציפורים נפוצות ברחבי העולם, והן יכולות להוות מטרד במקומות מסוימים, כגון על מצבות וקברים. יונים נוהגות להקים את קיניהן על מצבות וקברים, מה

דילוג לתוכן