שיטות להדברת טרמיטים

אין לנו אחריות על שימוש במידע במאמר זה. שימוש בשירותינו לעומת זאת מגיעה עם אחריות.

הדרך הטובה ביותר למנוע התקפות טרמיטים היא למצוא חברת הדברת טרמיטים המוסמכת על ידי סוכנות ממלכתית. בנוסף, הקפידו לבדוק האם החברה חברה באגודה הלאומית להדברה או באיגוד הממלכתי להדברה. לחברה בעלת מוניטין תהיה רקורד מוכח והפניות מועילות. קבלת מספר הערכות ובדיקות מחברות שונות תאפשר לכם להשוות מחירים ושירותים.

שיטות הדברת

טרמיטים שיטות הדברת טרמיטים כוללות אדמה דיאטומית, שהיא חומר שוחק החותך דרך הקליפה החיצונית של טרמיטים. זה גורם לטרמיטים להתייבש ולבסוף למות. עם זאת, אדמה דיאטומית עלולה לגרום נזק לריאות, ולכן עדיף להשתמש בה עם מסכה. יש לפזר את האדמה הדיאטומית על האזורים הנגועים מדי יום.

שיטה נוספת להדברת טרמיטים היא יצירת מחסום סביב הבית שלך. ניתן לעשות זאת בעצמכם או בעזרת קבלן. מחסום בסיסי מורכב מתשעה חלקים חול לחלק אחד DE. את התערובת הזו יש ליישם בתעלה שלושה מטרים מהבית. ברגע שהמחסום הזה יימצא במקום, הטרמיטים לא יוכלו להיכנס פנימה.

שיטת הדברה טבעית יעילה נוספת היא שמן תפוזים. ניתן לרסס אותו לעליות גג ולחללי זחילה והוא מוחל על האזורים הפגועים במהלך האביב ותחילת הקיץ. מדבירים מקצועיים מתמקדים לרוב בטיפולים טבעיים כמו שמן תפוזים. טרמיטים הרסניים בדיוק כמו פשפשי המיטה, ואם לא מטפלים בהם, הם עלולים לגרום נזק מבני לביתכם.

שיטה נוספת להדברת טרמיטים היא פיתיון. אתה יכול למקם מזרקים מלאים בתמיסת המלח ברחבי הבית כדי שזה יהיה חסר תיאבון עבור הטרמיטים. אתה יכול גם לשים את תמיסת המלח בבקבוק ספריי ולהניח אותה סביב נקודות הכניסה. שיטה זו יעילה לאורך זמן, שכן היא הורגת את הטרמיטים תוך מזעור התפשטות הנגיעות. בנוסף, שיטה זו אינה כרוכה בקידוח או הרעלת הבית או הנכס.

שיטות נוספות כוללות שימוש במכשירי פיתיון, המוצמדים לאזורי ההאכלה הפעילים של הטרמיטים. מכשירים אלו עשויים בדרך כלל מחומר פיתיון מראש, ומוצמדים לקיר היסוד או לקורות הרצפה או תת הרצפה. כאשר הטרמיטים אוכלים את חומר הפיתיון, הטרמיטים ימותו.

קוטלי

טרמיטים קוטלי טרמיטים משמשים להדברת טרמיטים במספר דרכים. לדוגמה, מחסום רציף של קוטל טרמיטים מוקם באדמה הסמוכה לאלמנטים של היסוד. זה נעשה על ידי תעלות והחלפת אדמה לתוך התעלה בקוטל טרמיטים. לחילופין, ניתן לטפל בדריסת הרגל ולמלא את האדמה בקוטל הטרמיטים.

גם פיתיונות משמשים. הפיתיון מונח בתוך מכשירי ניטור העשויים מעץ או חומרים תאית אחרים. טרמיטים שניזונים מהפיתיון הזה ייהרגו על ידי קוטל טרמיטים נוזלי. כדי להשתמש במערכת פיתיון, התחנה חייבת להיות מותקנת כראוי ולנטר בתדירות גבוהה.

Thiamethoxam הוא קוטל חרקים נאוניקוטינואיד המפריע לקולטן הניקוטין אצטילכולין, ובכך משבש את מערכת העצבים המרכזית של החרק. למרות שהוא רעיל מאוד, הוא מספק מחסום חזק ויעיל נגד כמה מיני טרמיטים. עם זאת, פוטנציאל ההעברה לחרקים אחרים אינו ידוע.

קוטלי טרמיטים נוזליים כגון פיפרוניל, אימידקלופריד וכלורפנפיר הם בעלי תחילת פעולה מאוחרת. בנוסף, הם אינם משבשים טרמיטים לחפש מזון באזור הקרקע המטופל. עם זאת, תחילת פעולה מאוחרת זו יכולה לתרום לתנועת החומר הפעיל דרך המושבה. מושבות טרמיטים שנחשפו לקוטל טרמיטים נוזלי עלולות לחוות תמותה משנית, במיוחד בני קן שלא נחשפו.

המועצה הלאומית למחקר קבעה מגבלות חשיפה מוטסות לקוטלי טרמיטים שונים. הנחיות אלו אינן מחייבות, אך הן נועדו לספק הנחיות להערכת הסיכונים הבריאותיים. יש להקפיד על המגבלות, אך אין להסתמך עליהן כערובה לבטיחות.

פיתיון

פיתיון להדברת טרמיטים היא שיטה המשמשת להדברת טרמיטים. שיטה זו כוללת שימוש בפיתיונות רעילים כדי לגרום לטרמיטים להפסיק להאכיל. חומרים רעילים אלו יעילים אך אינם קטלניים אלא אם הטרמיטים אוכלים כמויות גדולות של הפיתיון. פיתיון להדברת טרמיטים דורש מספר טיפולים על מנת להגיע להדברה מלאה של טרמיטים.

פיתיונות ממוקמים בדרך כלל מתחת לאדמה או בחלק הפנימי של המבנה. פיתיונות מיושמים מתחת לאדמה על ידי פיתוי הטרמיטים להאכיל מקרטון או יתדות שקבורות מתחת לפני השטח של המבנה. פיתיונות מיושמים גם באזורים של המבנה שבהם סביר שיהיו טרמיטים, כגון חללי זחילה בלתי נגישים. פיתיון להדברת טרמיטים דורש סבלנות ותכנון להשגת תוצאות מיטביות.

פיתיון להדברת טרמיטים הוא היעיל ביותר באזורים שבהם הטרמיטים התתקרקעיים הם המין הדומיננטי. הסיבה לכך היא שלטרמיטים אלה יש מושבות שיכולות להתרחב עד 18 אינץ' מתחת לפני הקרקע. מושבות מסוימות יכולות אפילו לבנות את הקינים שלהן מתחת לבסיס של בית. טיפולי קרקע לא יכולים למקד את המיקום של הגלריות של המושבה. תחנות פיתיון ותחנות גילוי מוקדם מאפשרות טיפול ממוקד.

ניתן גם למקם פיתיונות סביב ההיקף של בניין. Firstline GT הוא דוגמה לכך. למרות שהוא נועד להיות ממוקם מתחת לפני הקרקע, הוראות התווית מדגישות הנחת פיתיונות במקום שבו זוהתה פעילות טרמיטים. עם זאת, הוראות התווית אינן מחייבות הנחת פיתיונות במרווחים קבועים סביב היקף הבניין. מסיבה זו, ניתן להציב בתחילה פיתיונות באדמה. זה מבטל את הצורך בניטור ללא פיתיון.

פיתיון להדברת טרמיטים הוא דרך יעילה להדברת טרמיטים ממבנה. פיתיונות עשויים מעץ ומחומרי תאית אחרים שהטרמיטים מוצאים אטרקטיביים. אם החומר הפעיל בפיתיונות נאכל על ידי טרמיטים, זה יהרוג את כל המושבה.

טיפולים

כימיים טיפולים כימיים להדברת טרמיטים יכולים להיות דרך יעילה להדברת מזיקים אלו. שיטות אלה משמשות בדרך כלל בשילוב עם שיטות אחרות. טיפולי קרקע יוצרים מחסום כימי שמונע מהטרמיטים לעבור מנהור דרכו. עם זאת, אין להשתמש בכימיקלים אלו במבנים שכבר נגועים בהם.

טיפולי קרקע הם לרוב חסכוניים יותר ממערכות פיתיון טרמיטים. עם זאת, טיפולים אלו אכן מאבדים מיעילותם עם הזמן. אפשרות טובה יותר עשויה להיות פיתיון, שהופך פופולרי יותר בניו יורק. חשוב לעבור בדיקת טרמיטים לפני מריחת כימיקלים כלשהם.

משך ההשפעות של טיפולים כימיים להדברת טרמיטים תלוי במספר גורמים, כולל אקלים, קרקע, עיצוב מבנה ונהלי בעלי בתים. יתכן שיידרש יישום מחדש במקומות עם כמויות גבוהות של משקעים או אדמה חדירה. כמו כן, לסוגים מסוימים של חומרי הדברה יש יעילות לטווח קצר. לכן, בדיקות קבועות של הנכס שלך הן חיוניות להדברת טרמיטים בגלנדנינג.

ניתן להשתמש בטיפולים כימיים להדברת טרמיטים גם במהלך תהליך הבנייה. Timbor, למשל, משמש לטיפול בעץ חשוף. לאחר היישום, Timbor יגן על העץ מפני טרמיטים לכל החיים. קוטל טרמיטים נוסף שניתן ליישם על עץ הוא Navigator SC. החל אותו בבסיס הבסיס הביתי שלך.

לפני החלת כל סוג של טיפולים כימיים להדברת טרמיטים, כדאי לדעת באילו חומרי הדברה להשתמש. קרא את התווית כדי לוודא שאתה מבין כיצד להשתמש בחומרי ההדברה ומה הסיכונים האפשריים שהוא יכול להוות. אם חומר הדברה לא מגיע עם הוראות, אסור להשתמש בו בנכס שלך.

חיטוי

חיטוי הוא תהליך העושה שימוש בחומרי חיטוי כימיים כדי לשלוט בטרמיטים. חומרי החיטוי הורגים טרמיטים בשתי דרכים. האחת היא על ידי ריסוס האזור הפגוע, ואילו השניה היא באמצעות גז. חומר חיטוי בגז יכול להגיע למקומות שתרסיס לא יכול להגיע אליהם, כמו סדקים וחריצים. חיטוי יכול להכחיד לחלוטין את הטרמיטים ואת הקינים שלהם, וההשפעות הנותרות של חומר החיטוי פחותות מאלה של חומרי הדברה אחרים.

סוג נוסף של הדברת טרמיטים הוא באמצעות Orange Oil Treatment, המשתמש בשמן תפוזים לטיפול במושבות טרמיטים מעץ יבש. למרות שטיפול בשמן כתום אינו תחליף לחיטוי, זוהי אפשרות שחלק מבעלי הבית עשויים לבחור. הכרת היתרונות והחסרונות של שני הטיפולים יכולה לעזור לך לקבל החלטה המתאימה לך.

לפני חיטוי, בעלי בתים חייבים להכין את הבית. תהליך זה עלול להיות מסוכן אם לא נעשה כראוי. זה יכול לפגוע במבנה הבית ובתכולה שבתוכו. במהלך תהליך החיטוי, חומרי החיטוי צריכים להגיע לכל פינה בבית. יש להסיר פריטי מזון מהאזור הפגוע, ולאטום את התוכן. יש גם לקצץ צמחים בטווח של שלושה מטרים מהבית.

מחטאי טרמיטים מקצועיים מציבים אוהלים מעל המבנה כדי להכיל את חומר החיטוי. הם גם מדריכים את בעלי הבית כיצד לטפל בצמחים וחיות מחמד. בנוסף, המדבירים יכולים להשתמש בגז מדמיע כדי לשמור על השכונה מפני האדים. תהליך החיטוי יכול להימשך עד שש שעות בהתאם לגודל הבית. לאחר השלמתו, עשויות לחלוף עד 72 שעות עד שחומר החיטוי ישקע במלואו. לאחר השלמת התהליך, זה יכול להיות בטוח לחזור הביתה.

חיטוי הוא דרך יעילה להרוג טרמיטים שחיים בתוך עץ. טיפול מסוג זה מומלץ בדרך כלל בהדבקות קשות או נפוצות. חיטוי כולל אוהל הבית ויישום כימיקלים על העץ. חומר החיטוי יהרוג את הטרמיטים בתוך הבית, וגם ישמיד את הביצים והזחלים שלהם. עם זאת, חומר החיטוי רעיל לאנשים, צמחים וחיות מחמד. כתוצאה מכך, זו לא שיטה מתאימה לכל המקרים.

.

.

.

תוכן

On Key

תוכן קשור

הרחקת יונים ממצבות וקברים

יונים הן ציפורים נפוצות ברחבי העולם, והן יכולות להוות מטרד במקומות מסוימים, כגון על מצבות וקברים. יונים נוהגות להקים את קיניהן על מצבות וקברים, מה

דילוג לתוכן