כיצד להיפטר מנמלים

אין לנו אחריות על שימוש במידע במאמר זה. שימוש בשירותינו לעומת זאת מגיעה עם אחריות.

ישנן דרכים שונות לחסל בעיות נמלים. אלה כוללים פתרונות טבעיים להדברת נמלים, כגון פרומונים ואדמה דיאטומית. בנוסף, אתה יכול גם לנסות פיתיון נמלים. אבל אם אינכם מצליחים בפיתיון נמלים, תוכלו לנסות גם טיפול כימי.

פתרונות הדברת

נמלים טבעיים פתרונות הדברת נמלים טבעיים הם חלופה מצוינת להדברה כימית. הם גם זולים ויעילים. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בשמן קליפת קינמון, שהוא דוחה חזק לנמלים. אפשר לקנות בכל חנות טבע או באינטרנט ולערבב עם מעט מים. לאחר מכן, רססו אותו סביב אזורים שבהם נמלים פעילות. אפשרות נוספת היא שמן מנטה. ריחו החזק ירחיק נמלים. אתה יכול גם לערבב אותו עם שתי כוסות מים ולרסס אותו סביב האזור שבו הם פעילים.

אתה יכול גם להשתמש בשמנים אתריים טבעיים כדי להדוף נמלים. שמן אתרי עלי קינמון יעיל נגד נמלים מכיוון שהוא מכיל טרנסקינמאלדהיד. הניחו אותו על קן נמלים או ליד מקור מזון ומים, והם ייסעו. שמן נים הוא קוטל חרקים טבעי נוסף שפועל היטב נגד נמלים.

פיתיון נמלים

פיתיון נמלים הוא דרך יעילה לפטור את ביתך מהמזיקים הללו. אפשר להשתמש בתערובת תוצרת בית או לקנות פיתיון נמלים. פיתיונות ממוקמים בצורה הטובה ביותר באזורים שבהם ידוע כי הנמלים תכופות. הנח אותם ליד כניסות ולאורך שבילים. הקפד לבדוק את הפיתיון באופן קבוע. אם אתה מוצא סימני האכלה, הסר את הפיתיון והנח אותו במקום אחר.

פיתיונות הם אופציה בטוחה ויעילה יותר מצורות אחרות של קוטל חרקים. הם יכולים לעבוד גם כאשר קן הנמלים אינו נגיש או כאשר אינך יכול להגיע לקן. כמו כן, פיתיון מסוכן פחות לילדים וחיות מחמד מאשר קוטלי חרקים. פיתיונות יעילים מכיוון שהם הורגים את כל המושבה, בניגוד לקוטלי חרקים שהורגים רק את העובדים שבאים איתה במגע. הבעיה עם פיתיונות היא שצריך למקם אותם באזור שבו פעילות הנמלים.

שימוש בפרומונים

כאשר אתה רואה נמלים, זה בדרך כלל בגלל שהם נמשכים על ידי ריח. הם עוקבים אחר שובל של פרומונים אל מזון ומים. אם אתה יכול לתפוס את השבילים האלה ולהסיר אותם, אתה יכול למנוע מנמלים לחזור. אחת הדרכים להיפטר מנמלים היא לנקות את שביליהן באמצעות חומץ ומים. ניתן להשתמש גם בחומר ניקוי המבוסס על אמוניה. אמנם שיטות אלו יעזרו לכם לשלוט בנמלים, אך הן לא יחסלו אותן.

אם אינכם מצליחים להרחיק נמלים, תוכלו לנסות להשתמש בחומרים דוחים טבעיים. ידוע שצמחים מסוימים דוחים נמלים, כמו לימון, מנטה וקינמון. עם זאת, לחומרים אלו עלולות להיות תופעות לוואי מזיקות. מסיבה זו, יש לשמור אותם בארון גבוה או מרוחק.

שימוש באדמה דיאטומית

שימוש באדמה דיאטומית היא דרך יעילה להיפטר מנמלים. עם זאת, חשוב להשתמש בו כראוי ולפעול לפי הוראות היצרן. כמו כן, אל תשתמש יותר מדי מהאבק. אם אתה משתמש יותר מדי באדמה הדיאטומית, הנמלים עלולות להתקשות לחצות.

אתה יכול ליישם DE על רצפות ובסיסים. זה עובד היטב גם בסדקים ובסדקים. כדאי למרוח אותו כל כמה ימים כי DE מפוזר באופן טבעי בגלל גשם ורוח. ייתכן שתרצה להשתמש בו גם באזורים שבהם נמלים פעילות.

אדמה דיאטומית נוצרת על ידי מיצוי סיליקה משלדי דיאטומים. התוצאה היא אבקה שנראית כמו מיליוני שברי זכוכית זעירים. חלקיקים אלה רכים וחלקים לבני אדם אך הם חדים ביותר לחרקים. אדמה דיאטומית יכולה למעשה להשבית נמלים על ידי גרימת נזק פיזי.

שימוש בדבש

אם יש לך בעיית נמלים בבית, תרופה טבעית אחת שיכולה להרוג אותן היא דבש. יש לו תכונות אנטימיקרוביאליות ואנטיבקטריאליות, ונמלים לא יכולות לעמוד בפניו. דבש הוא גם פיתיון נהדר לנמלים. בהתאם למין, נמלים יתקפו שאריות מזון ופירורים שנותרו על משטחי השיש.

אתה יכול גם להשתמש בחומצה בורית כדי להדוף אותם. הכימיקל הזה הוא זול (בסביבות $2 דולר) וניתן לרכוש אותו בבית המרקחת המקומי שלך. יוצקים כמות קטנה סביב האוכל האהוב עליהם ומניחים עליו מכסה. הנמלים יצטרכו ללכת דרך חומצת הבור כדי להגיע למזון או לסירופ.

קוטל נמלים טבעי אחר הוא סודה לשתייה. הנח אותו סביב הנכס שלך, כולל מתחת למקרר ולמקפיא שלך. זה גם עובד היטב בתור סופג ריחות.

שימוש בחומצה בורית

שימוש בחומצה בורית כדי להיפטר מנמלים ביתיות נפוצות היא שיטה זולה ויעילה. ניתן לרכוש אותו בפתרונות הרג נמלים או שאתה יכול לערבב פתרון משלך. חומצת בורית היא חומר לא רעיל ולא מכתים שניתן למרוח על משטחים רבים. אין לו גם ריח חזק.

לחילופין, ניתן לערבב חומצה בורית עם חומר שאינו מושך לרוב מיני הנמלים. הפיתיונות הנפוצים כוללים חמאת בוטנים וג'לי. הפיתיון חייב להיות לח ולא חמוץ מדי כדי למנוע מהנמלים לצרוך אותו. בדרך זו, לא תצטרכו לדאוג להרעלת ביתכם.

לאחר לערבב את תמיסת חומצת הבור, הנח אותה במיכל קטן ופקח עליה עין מדי יום או שבועי. אם זה מתחיל להריח או נראה לא טוב, החלף אותו. אתה יכול גם להשתמש בקוטלי חרקים כדי למנוע מנמלים להגיע לאזור. זה ירתיע אותם מלהאכיל מהפיתיון, וישבש את פעילות ההאכלה שלהם.

שימוש בקינמון

אם אתה מגלה שהבית שלך מוצף בנמלים, אחת הדרכים להיפטר מהן היא באמצעות קינמון. קינמון הוא דוחה מזיקים טבעי וניתן להשתמש בו כדי להרחיק נמלים ממזון ומים. אבל לפני שאתה מנסה להשתמש בקינמון, עליך לזהות את שורש הזיהום ולחסל כל נקודות כניסה אפשריות. לדוגמה, אם הנמלים נכנסות דרך סדקים וחורים ברצפה, עליך לאטום אותן.

קינמון שימש כדוחה נמלים במשך עשרות שנים. זה עובד על ידי הפרעה ליכולת של הנמלים לתקשר על ידי השפעה על שבילי הפרומונים שלהן. כתוצאה מכך, הם נוטים להיכנס לפאניקה כאשר מריחים קינמון. שימוש באבקת קינמון ברחבי הבית יעזור גם להקים היקף נמלים סביב כל נקודות הכניסה.

שימוש בציפורן

אם אתם מחפשים דרך קלה להיפטר מנמלים בביתכם, נסו לנצל את הכוח של הציפורן. לא רק שלפרי הזה יש ריח מיוחד, אלא שהוא גם פועל כדוחה חרקים יעיל. אתה יכול להשתמש בשמן האתרי של ציפורן כדי להדוף חרקים כמו נמלים, יתושים וזבובים. ניתן אפילו לקנות חומרי הדברה מסחריים המכילים נגזרת של שמן ציפורן.

ציפורן כתושה יכולה לשמש כדוחה מזיקים טבעי. פזרו אותם מסביב לכניסה של הבית, המוסך, האוהל או המטבח שלכם. ניתן לחזור על התהליך מספר פעמים ביום כדי לגרום לכל האזור להריח רענן ודוחה.

שימוש בקינמון עם דבש

אתה יכול להשתמש בקינמון כדי להדוף נמלים, אבקה, שמן או מקלות. לא סביר להרוג אותם, אבל זה ימנע מהם ללכת למקומות מסוימים. מכיוון שרוב דוחי הנמלים הטבעיים פועלים בדרכים דומות, כדאי לנסות מגוון שיטות שונות כדי למצוא את מה שהכי מתאים לך. כדי להתחיל, נסה לערבב רבע כוס אבקת קינמון עם חצי כוס מים. הוודקה תשמור על התערובת מעורבת, וניתן להוסיף עוד מים במידת הצורך.

לקבלת חומר דוחה חזק במיוחד, אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי קינמון. ניתן לרכוש את זה באגף התבלינים של חנות מכולת. ניתן להוסיף גם שמנים אתריים אחרים, כמו ציפורן, מנטה או הדרים. בנוסף, ניתן להניח מקלות קינמון ליד כניסות ואזורים נוספים בהם רואים נמלים.

שימוש בקינמון עם חומצה

בורית חומצת בורית היא קוטל נמלים נפוץ שבטוח לשימוש בני אדם. למעשה, זה כל כך יעיל שאתה יכול להשתמש בו במגוון דרכים. חומצת בורית פועלת כחומר שוחק במערכת העיכול של נמלים ומשבשת את חילוף החומרים שלהן. למרות שחומצת בור עלולה להזיק לבני אדם, היא בטוחה לגננים לשימוש מכיוון שהיא אינה מכתימה או גורמת לריח.

זה יכול להיות מאוד יעיל בהריגת נמלים, במיוחד נמלים נגרים. עם זאת, הקפידו ללבוש כפפות בטיחות אם תחליטו להשתמש בבורקס. ניתן לערבב בורקס עם סוכר כדי ליצור תערובת יעילה להרוג נמלים. לאחר ערבוב שני החומרים יש למרוח את התערובת על האזור נגוע הנמלים.

.

.

תוכן

On Key

תוכן קשור

הרחקת יונים ממצבות וקברים

יונים הן ציפורים נפוצות ברחבי העולם, והן יכולות להוות מטרד במקומות מסוימים, כגון על מצבות וקברים. יונים נוהגות להקים את קיניהן על מצבות וקברים, מה

דילוג לתוכן