תרופות סבתא להרחקת יונים

אין לנו אחריות על שימוש במידע במאמר זה. שימוש בשירותינו לעומת זאת מגיעה עם אחריות.

ישנן תרופות טבעיות רבות ושונות בהן אתה יכול להשתמש כדי למנוע מיונים לקנן בשטח שלך. אתה יכול להשתמש בסרט הלם ציפורים או דחלילים כדי להפחיד אותם. אתה יכול גם להשתמש בג'לים דוחי ציפורים באזורים שבהם הם יושבים. אלו בדרך כלל דביקים מאוד וידחו יונים לאורך זמן.

מונעי יונים טבעיים

יונים עלולות להוות מטרד ולגרום לנזק רב לרכוש שלכם. למרבה המזל, יש כמה תרופות טבעיות שאתה יכול לנסות. מסילות דוקרניות ותבלינים אורגניים יכולים להרתיע אותם מקינון. פלפל, למשל, הוא גורם מרתיע יעיל. פזרו מעט אבקת פלפל ליד מקום קינון פעמיים עד שלוש ביום.

תרופה טבעית נוספת היא שימוש בשמנים אתריים. שמן אתרי מנטה הוא דוחה ריחות יעיל מאוד וניתן להפיץ אותו באוויר ליד חלונות פתוחים. עם זאת, הריח אינו קבוע, אז השתמש בו במשורה. במקרים חמורים, שקול לשכור איש מקצוע.

דרך נוספת להרתיע יונים היא התקנת דוקרנים על מבנים או גדרות. דוקרנים אלו יכולים להיות יקרים ויכולים להיות קשים להתקנה, אז אולי כדאי שתשקול להשתמש בפתרונות אחרים תחילה. אתה יכול גם להשתמש בסלנקי של ילד על המעקה של הבית שלך. זה יגרום ליונים להרגיש אי נוחות בניסיון לנחות. חלק מחנויות לחומרי בניין ומרכזי גן מוכרים גם ג'לים דביקים שהופכים משטחים לחלקלקים. עם זאת, הקפידו לקרוא את המרכיבים ולהימנע ממוצרים המכילים כימיקלים.

שימוש באמבטיות ציפורים עשוי גם לסייע בהרחקת יונים. בעוד שמרחצאות הציפורים הללו נראים יפהפיים, יונים עשויות למצוא אותם מושכים ולהשתמש בהם כדי להתקרר. חשוב לנקז את המים באופן קבוע כדי למנוע משיכת יונים.

סרט הלם ציפור

אם יש לך חצר או גינה עם יונים, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להדוף אותן. אתה יכול להשתמש בדמויות כגון דחלילים בצורת נחשים או טורפים טבעיים, או שאתה יכול פשוט להשתמש בג'ל דוחה ציפורים דביק. פתרונות אלה אינם יעילים כמו הרתעת יונים על ידי שימוש בכימיקלים חלקלקים אמיתיים, אך הם יכולים לעזור להרחיק אותם.

תרופה פשוטה אחת היא לפזר פלפל אדום כתוש וכמון ברחבי החצר. ידוע כי תבלינים אלו משפיעים על בלוטות הריח של יונים, המשמשות להריחת ריחות. השתמש בהם בנדיבות על האזור שבו מתאספים יונים. כדי למנוע מהם לאכול את הפלפל, אתה יכול גם לפזר קצת בחצר עם בד גבינה.

אחת הסיבות העיקריות לכך שיונים מהוות בעיה בגינה עירונית היא הנזק שהן גורמות לצמחים עדינים. למרות שיונים היו פעם מבויתות, הן נחשבות כיום לפראיות בערים. הסיבה לכך היא שחושבים שהם התפתחו מיוני סלע.

בנוסף לשימוש בתרופה טבעית, ניתן להשתמש גם בחומרים דוחים תוצרת בית כדי להרתיע יונים לקינון. אבקת פלפל יעילה בהרתעת יונים מלבנות את הקינים שלהן. אבקת צ'ילי היא אפשרות נוספת שעובדת היטב בהקשר זה. את התערובת הזו אפשר לפזר סביב מקום בו חיות יונים ותניא אותן מלינה. יונים עלולות לגרום לנזק רב ואף עלולות להוות סכנות בריאותיות.

חומץ

חומץ הוא חומר הדברה טבעי הפועל היטב בהרחקת יונים. עם זאת, זה לא יעיל כמו דוחים אחרים, ועובד הכי טוב בשילוב עם נוזלים אחרים. ניתן להכין תרסיס חומץ פשוט על ידי ערבוב חומץ עם מים ואבקת צ'ילי. יש לרסס את תרסיס החומץ כל שלושה עד ארבעה ימים כדי לשמור על יעילותו. אין לרסס אותו על חפצי עץ או מתכת חשופים.

חומר דוחה טבעי נוסף שניתן להשתמש בו כדי להרחיק יונים מרכושכם הוא בצל ושום. גם לבצל וגם לשום יש ריחות חזקים, ויונים ימנעו מהם אם מריחים אותם. ניתן לערבב בצל ושום כדי לשחרר את המיצים הטבעיים. הוספת פלפל שחור יכולה להעצים עוד יותר את הריח.

דרך טבעית נוספת להרחקת יונים היא לרסס את האזור בחומץ מדולל במים. עם זאת, שימו לב שחומץ עלול לגרום לגירויים בעור ולצריבה. עם זאת, תסמינים אלה ייעלמו ברגע שהחומץ יתייבש. חומץ מכיל חומצה אצטית, שמרחיקה ציפורים. אפשר להוסיף לתמיסת החומץ גם שום כתוש או צ'ילי. עם זאת, עדיף לא לרסס תרכובות לימון על צמחים, מכיוון שהן עלולות להזיק להם.

תרופה יעילה נוספת היא כמון. כמון מכיל תרכובות המשפיעות על בלוטות הריח של היונים. זה עוזר להפחיד אותם מהרכוש שלך. אם יש לך אמבט ציפורים, יונים עלולות להימשך אליה. לכן, זה רעיון טוב לנקז באופן קבוע את מי מרחץ הציפורים.

פלפל שחור

יונים מפחדות באופן טבעי מתבלינים, אז אפשר להשתמש בפלפל שחור ובשאר תבלינים ריחניים כדי להדוף אותן. הריח החזק של התבלינים הללו ירתיע יונים, אך עליכם לוודא שלא שמים יותר מדי מהם על הרכוש שלכם. אתה יכול לערבב פלפל כתוש עם מים ולרסס בנדיבות ברחבי החצר שלך. אתה יכול גם לנסות לנער חופן פלפל כתוש בבקבוק ספריי ולפזר את האזור שבו היונים הכי נמשכות אליו.

דרך יעילה נוספת להרתיע יונים היא לתלות צלחת פשטידה מאלומיניום היכן שהציפורים צפויות לנחות. האור המהבהב יבהל אותם וימנע מהם להתיישב עליו. אתה יכול גם לתלות אחד בשדה כדי למנוע מיונים לאכול את הירקות שלך.

דרך יעילה נוספת להרחקת יונים היא הצבת מלכודת ג'ל לציפורים. בניגוד למלכודות חולדות דבק, ג'ל ציפורים הוא משחה שקופה על בסיס ג'ל שיונים יאספו במהירות. כשהם נוחתים עליו, הם לא יוכלו להתחמק מהמשטח הדביק, ולהשאיר את האזור דביק. אתה יכול גם לקנות מכשיר דוחה ציפורים כדי להרחיק יונים מחלונות גבוהים ופתחי אוורור.

יונים עלולות לגרום נזק חמור לרכוש שלך. הלשלשת שלהם יכולה להיות רעילה ולשאת מחלות שעלולות להזיק. זה יכול להוביל לתיקונים יקרים או אפילו נזק קבוע לרכוש שלך.

שמן אתרי מנטה

כדי להפוך את החצר שלך לפחות מפתה ליונים, אתה יכול להשתמש בחומץ. החומץ הלבן המזוקק הזה מבית Lucy's Family Owned מגיע במיכלים של 128 ליטר. הוא חזק מאוד ויכול להרחיק יונים עד שבועיים.

פתרון יעיל נוסף הוא לרסס את האזור שמסביב בשמן אתרי מנטה. אתה יכול גם לדלל אותו במים כדי ליצור ערפל. זה ירתיע יונים מלהתקרב לבית. לחלופין, אתה יכול גם להשתמש בריחות חזקים אחרים כמו שום ובצל. שני המרכיבים הללו מאוד לא נעימים ליונים וירתיעו אותן מלהתקרב לביתכם.

שמן מנטה הוא ארומה רעננה וקרירה. אתה יכול לשמור בקבוק במכונית או בתיק שלך בכל עת. ספריי זה יעיל גם לארומתרפיה. אתה יכול גם לרסס אותו על קירות הבית והמכונית שלך.

שמן מנטה יכול לשמש גם כדוחה חרקים יעיל. אתה יכול לערבב אותו עם שמנים אתריים אחרים כדי ליצור תרסיס. עם זאת, אסור לרסס אותו ישירות על העור. זה יכול בקלות להזיק לילדים ויש להשתמש בו בצורה מדוללת.

רשת

ישנן מספר תרופות ביתיות שיכולות להרתיע יונים מהרכוש שלך. אתה יכול גם להשתמש בדחלילים כדי להפחיד אותם. ניתן ליצור דחלילים בצורת נחשים או טורפים טבעיים. עם זאת, דחלילים הם פתרונות זמניים. כמו כן, ניתן לרכוש ג'לים דוחי ציפורים שתוכלו למרוח באזורים בהם יש סיכוי שיונים יונים.

ידוע כי פלפל ותבלינים מרתיעים יונים. אוכל חריף, כמו צ'ילי, קינמון ופלפל קאיין, יכול להפחיד את הציפורים הללו. אפשר גם להשתמש בבקבוק ספריי מלא ברוטב חריף. פיזור פתרון זה בנדיבות ברחבי החצר יכול להרתיע יונים, אך עליכם להקפיד למלא אותו בתדירות גבוהה.

שמירה על מרחצאות ציפורים מחוץ לטווח הראייה היא דרך טובה נוספת להדוף יונים. יונים נמשכות למרחצאות ציפורים מפוארים, ולכן הן עשויות להשתמש בהן כאזור מנוחה. זכרו תמיד לנקז את המים ממרחצאות הציפורים על בסיס קבוע כדי למנוע מהיונים להתעכב באזור.

.

.

.

תוכן

On Key

תוכן קשור

הרחקת יונים ממצבות וקברים

יונים הן ציפורים נפוצות ברחבי העולם, והן יכולות להוות מטרד במקומות מסוימים, כגון על מצבות וקברים. יונים נוהגות להקים את קיניהן על מצבות וקברים, מה

דילוג לתוכן